• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LEMURNové Internetové Humory // pořádáme Teď-kon// hajlování na toaletě povoleno// Poĺpp// retarded vEgaИ mEMEs welcome// DEUS VULT!!!!1
    QWWERTY
    QWWERTY --- ---
    QWWERTY
    QWWERTY --- ---
    QWWERTY
    QWWERTY --- ---
    ERVIN
    ERVIN --- ---
    *věci
    ERVIN
    ERVIN --- ---
    DZODZO: No prostě to svého času kolovalo 4chanem a jinejma internetáma. Vyhřezlej roztaženej konečník. Byly doby, kdy tyhle extrémní gay hc věcy byli šokantní.
    GILHAD
    GILHAD --- ---
    DZODZO: Podívej se z větší dálky. Funguje to i stouhle verzí.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    ERVIN: to je stable diffusion verzia, ja chcem vysvetlit ten original :)
    ERVIN
    ERVIN --- ---
    DZODZO: Podívej se z větší dálky.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    SUCZKER: prosim vysvetlit toto meme, original som videl kedysi davno vo finalnom slide prezentacie o "meme", ale autor ho uz nevysvetloval, iba tym svoju prezentaciu ukoncil

    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    FINSON: to se mu jenom tak deformují kalhoty. Já to tak taky mívám a to se ani nemusím dívat jak playstation mrdá halo. Ty to neznáš, protože nosíš okolo pasu jenom vydělané kůže a o víkendu tepláky.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    FINSON: ta je jasným potvrzením jeho dominantní pozice a maskulinity v době postmoderní digitální plurality a lze ji reinterpetovat jako projev interkonzolové intimity
    JECZNY
    JECZNY --- ---
    Kkti 😁😁
    FINSON
    FINSON --- ---
    SUCZKER: A co ta Xbox-jedincova erekce?
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    SUCZKER: myslel jsem si to
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    PRAASHEK:

    Výše uvedený obrazový artefakt, běžně označovaný jako „meme“, představuje mimořádně zajímavý případ digitální komunikace v rámci online subkultur zaměřených na interaktivní multimediální zábavu. Na první pohled se zdá, že se jedná o jednoduchou vizuální scénu zobrazující tři postavy, jejichž ikonografické detaily (logotypy, barvy čepic, nápisy) signalizují příslušnost k odlišným symbolickým systémům. Při hlubším zkoumání se však odhaluje mnohovrstevnatý diskurz o transmediálních identitách a interkonzolové intimitě.

    Vlevo vidíme entitu nesoucí emblém značky PlayStation, která zde evidentně představuje archetyp „kulturního hostitele“. V jeho náručí se nachází postava označená logem „HALO“, což lze vnímat jako metaforu pro fluidní hranice mezi platformovou exkluzivitou a kulturní apropriací. HALO, coby symbolická reprezentace vojensko-narativního komplexu, zde vystupuje v roli afektivního média, které hledá uznání napříč ekosystémy. Když se tato postava ptá „Are you sure?“, můžeme to interpretovat jako existenciální dotaz na epistemologický status digitální identity v éře multiplatformních vztahů.

    Zcela vpravo sedí další postava s emblémem Xboxu, která s klidem odpovídá „Yes“. Tradiční interpretace by mohla naznačovat žárlivost či soutěž mezi herními konzolemi, avšak já se přikláním opačné hypotéze. Domnívám se, že zde jde o hluboce etické gesto souhlasu – jakýsi rituál přechodu, kdy Xbox jako moudrý starší symbolicky povoluje kulturní výměnu mezi HALO a PlayStationem. Tato postava vyzařuje sebejistotu a rozhodnost – vlastnosti tradičně kodované jako maskulinní. Jeho Xbox čepice je kritickým detailem: zatímco PlayStation logo na levé straně bylo bez nositelské figury, zde vidíme plně ztělesněnou osobu s jasnou identifikací k rivalské platformě. Z antropologického hlediska jde o deklaraci tribální loajality: tento jedinec je hrdým členem "Xbox kmene" a jeho odpověď lze interpretovat jako ujištění partnerky, že Xbox konzole je skutečně správnou volbou. Tento moment je nutno chápat v širším kontextu postplatformové tolerance a ekologické koexistence značek.

    Závěrem lze tedy tvrdit, že daný mem nereflektuje konkurenční napětí mezi technologickými giganty, nýbrž spíše oslavuje jejich společné zasazení do ekosystému digitální plurality. Z hlediska antropologické teorie představuje artefakt fascinující doklad o tom, že i vizuální komunikace o rozlišení konzolí může být reinterpretována jako alegorie mezigeneračního souhlasu, lásky a terapeutického odpuštění.
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    SUCZKER: why is it funny? jakože to byla exklusivka a všichni se shodli, že už je načase..?
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    _

    (sorry, jeslti sou tu herní humory, tak nevím kde a nechodím tam, tak ať to kdyžtak smažou neznámí telepati)
    YOT
    YOT --- ---
    CRS: Vrták Pepa a Péťa Micinka staví železnou oponu mezi rájem na Zemi a rezervací pro pitomce v tramvajích. Vybarveno anilinkami
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    EZECHIELL: nejvíce se mnou resonují druhá a třetí varianta pohledu a analýzy, neb obsah takto nahlížen jest prost překombinovaného moderního pohledu s tradicemi dávno zapomenutenými či právě transponovanými do kompletně jiné tóniny či roviny a naopak snaží se vidět tento mikro-svět v obecně chápaných principech.
    CRS
    CRS --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam