• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MERTLASKomentar k zavodum a F1
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    JOHNEYSVK: Tak to je fakt komedie.. už jsem teda o tom někdy někde cosi četl, ale vidět to teď na vlastní oči... Se snaží o mega zelenou eko formuli s hybridním motorem, omezujou spotřebu na jedno auto a víkend nebo jak to je, ale kravál uměle zesilujou.... :-/

    Přitom i ty F1 turbomotory můžou mít ZVUK - dycky když si pustím nějaký takovýhle video, tak mně ukápne slzička nostalgie...

    Nelson Piquet 1986 Brands Hatch Qualifying
    http://www.youtube.com/watch?v=jx3H5sOdnxU

    JOHNEYSVK
    JOHNEYSVK --- ---
    MADCAT: aby to robilo vacsi hluk (seriously)
    SENIN
    SENIN --- ---
    Ja bych dala bud to takousko nebo madarsko. Ty jsou tak nejbliz.
    KALTY
    KALTY --- ---
    FREELA: to bych si nechal líbit :D
    FREELA
    FREELA --- ---
    Ja se chystam zase do Spa
    SENIN
    SENIN --- ---
    Ja teda zasadne na tribuny :D
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    ZDENDAK: Jeden výfuk velkej, jasný, ale k čemu jsou ty dva malý po stranách?
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    KALTY: ja jednou chtel od jeziska abu dhabi vip a jezisek me napsal ze 80 za 4 dny neda :D
    ANDRE3000
    ANDRE3000 --- ---
    to jsou nejlevnejsi listky,navic jsou tusim o 20% levnejsi do konce roku,me by treba ten svah vubec nevadil,v brne me to vzdycky bavilo tam u tech dvou S zatacek
    KALTY
    KALTY --- ---
    ANDRE3000: Tak málo? Si pamatuji Hungaroring 2005 že byl nějak kolem osmičky. Ale tak je to už dlouho no.
    ANDRE3000
    ANDRE3000 --- ---
    jsem koukal na listky v rakousku a na ten svah na ty dlouhy rovince na kopci stojej listky jen 70 euro :) a nejlevnejsi tribuny 140, resp. o neco malo vic na celej vikend

    https://www.projekt-spielberg.com/en/formula-1/tickets
    SENIN
    SENIN --- ---
    Tak nic no :D
    SENIN
    SENIN --- ---
    příští rok si chci udělat dovolenou a jet na formule, kdo se přidá? roenicku? :)
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---



    SENIN
    SENIN --- ---
    tak jsem to právě dokoukala, Kimi moc pěkný manévr :) Nico, Nico!
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    HKT Hong Kong ePrix Race Highlights - Formula E
    https://www.youtube.com/watch?v=zPaggopePqA
    JOHN_BEAK
    JOHN_BEAK --- ---
    ZDENDAK: V trénincích pár jezdců bouralo, tak mezi posledním tréninkem a kvalifikací z jedné zatáčky odmontovali jeden obrubník, takže kvalifikační kola byla poprvé, kdy jezdci viděli novou zatáčku. Neomylně jich několik bouralo. di Grassi způsobil červenou vlajku v první části a Frijns to úplně rozbil v druhé, takže bylo všechno o hodně posunuté, jak pořád opravovali bariéru v té zatáčce, takže kvalifikace se protáhla až do začátku závodu F1. Super pole zrušili. V první řadě byli Piquet a Turvey s NEXTEV auty, která byla vloni celý rok otřesná, což určitě škodolibě souvisí s tím, jak s nimi podepsal Piquet na dvě sezony po zisku titulu předloni.
    Na startu se ťukli týmoví kolegové z Virginu López (třetí) a Bird (čtvrtý). López to prokazatelně měl poškozené, protože ho rychle všichni předjeli.
    Dál během prvního kola narazil Ma zezadu do Abta a jak náhle zastavit, trefil ho ještě di Grassi. di Grassi zajel do boxů pro nový nos. Abt měl napůl uražené zadní křídlo, což na výkon auta Formule E má minimální vliv, protože mají celkem malý přítlak, ale zamávali mu černou vlajku s oranžovým pruhem a tak musel do boxů.
    Buemi, di Grassi a několik dalších zvolili agresivní strategii a zastavili dlouho před polovinou závodu.
    López měl prokazatelně problémy s brzdami, protože párkrát vyjel zeširoka. Nakonec skončil ve zdi v té opravované zatáčce. To udělal ve chvíli, kdy ho první Piquet skoro dojel okolo. Ten musel hodně brzdit, aby se vyhnul jeho autu zapíchnutému do zdi v úzké šikaně, probrzdil a jemně se opřel o bariéru bez toho, aby poškodil auto. Do vedení se tak dostal Bird. Dalo by se to považovat za jakousi karmickou odplatu za crashgate, protože Piquet přišel o vedení v prospěch Birda následkem havárie Birdova týmového kolegy.
    Vyjel safety car a většina ostatních se také poroučela do boxů. Ne však Bird, Piquet ani oba jezdci týmu Andretti (da Costa a Frijns, kterým se oběma nevydařila kvalifikace). Safety car byl relativně dlouho, protože zase opravovali bariéru. Piquet jel do boxů nepochopitelně na konci safety caru ačkoli ještě měl energii a přišel tak o pozice. Bird se rozhodl po restartu ujet a v tom mu výrazně pomohl Vergne, který byl na trati druhý ale po problémech ze začátku o kolo zpátky, a výrazně zbrzdil všechny za ním.
    Bird si ale zděděného vedení moc neužil, protože při zastávce v boxech mu nešlo se rozjet a ztratil spoustu času. V tu chvíli vedl poslední z těch, co ještě nestavěli, da Costa, a druhý byl díky strategii Buemi, který tedy efektivně závod vedl. Za ním di Grassi, kterého ten brzký pitstop v kombinaci s následným safety carem vynesl nahoru.
    Oba vozy Techeetah, které používají motor od Renaultu, zastavily s technickými problémy. Ale závod celkově byl přesným opakem obyčejného scénáře, kde Renault kazí, co se dá, a jejich "strategii" úspěšně kopírovaly ostatní týmy.
    Ke konci všechny předjížděli da Costa a Frijns, kteří s vozy Andretti díky strategii pozdní zastávky mohli šlapat na plyn až do konce. První čtyři ale byli moc ujetí.
    Věřili byste, že Hong Kong má hned za městem prales?
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    ePrix Hong Kong

    1. Sébastian Buemi / Renault
    2. Lucas di Grassi / Audi z 19. místa na startu a výměně nosu
    3. Nick Heidfeld / Mahindra z 11. místa s pouhým jedním procentem zbývající energie v akumulátoru

    Nelson Piquet z prvního místa boural a v náhradním vozítku dojel 11.


    Round 2 se pojede 12. listopadu v Marrakeshi
    TOFI
    TOFI --- ---
    Soukromá sbírka Schumachera bude pro veřejnost zdarma – Novinky.cz
    https://www.novinky.cz/auto/416856-soukroma-sbirka-schumachera-bude-pro-verejnost-zdarma.html
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam