Abych nebyl moc offtopič:
Spa 1962 Lucien Bianchihttps://www.youtube.com/watch?v=VnMFPBWyk24Start 24h Spa-Franconcharps 1930 vs. start Total 24h of Spa 2017:
V souvislosti se Spa-Franconcharps se nedá nezmínit Raidillon de l'Eau Rouge. Neexistuje sice nikdo kdo by ji neznal, přesto si ale ujasníme pojmy; často se to plete!
Ideální styl průjezdu pochopitelně rozebírat nebudeme, neb ho neznáme. Stejně jako doprovodnou sevřenost půlek sedacího ústrojí. Ani množství nehod a jejich příčin a následků.
Zajímalo vás někdy, co je na tomhle místě?
Je to prostor původní zatáčky, která se postupem času spíše než serpentinou stala stoupající vlnkou:
Stoupající vlnkou!
Tady je její vývoj vidět líp:
Eau Rouge, Raidillon | F1 1987 - F1 2020 Belgian GP Onboardhttps://www.youtube.com/watch?v=-iSGpnp-b7g&ab_channel=F1RacingKe každé závodní trati co má za něco stát pochopitelně jezdí autobus. Běžný autobus však potřebuje zastávku. Mluvíme-li o Spa, nemůžeme autobusovou zastávku vynechat:
Není možné ji nezmínit, i když už dávno pozbyla svoji autobusovou zastávkovitost:
Tyvolejako! Viděls někdy zastávku?!
Ale co se budu rozčilovat. Raději zmíním, že jsou tady i rovinky. Rovinky jsou to rovné.
Mimo rovných rovinek, autobusových zastávek a červeného potoka jsou tady taky zatáčky. Zatáčky, co se v historii projevily jako pekelně hladové!
Rovněž zde najdeme typickou vlásenku La Source, kterou nikde jinde nenajdeme. Je zdrojem častých tlačenic, zejména po startu. Původní prostor startu a cíle byl až za vlásenkou.
A taky tady často prší.
A občas nasněží...