VYWERN: Osobne si myslim, ze pravda bude nekde na pul cesty. Max je v RB uz X let tak je s tim autem szity a jeho feedback dlouhodobe ovlivnuje vyvoj, ale ten feedback jezdcu byl udajne vzdy vice mene totozny - loni probehlo na Race video o tom, ze kdyby to byla pravda a auto by bylo stavene Maxovi na miru tak by si sotva vyzadal auto co je pomalejsi nez Merc a nachylne na pretaceni. Osobne si myslim, ze problem presunu jezdcu do novych aut neni zdaleka jedinecny Red Bullu, viz. letos jediny kdo se zda se bez vetsich problemu adaptoval na novy vuz je Sainz. Spis si myslim, ze ty auta jsou natolik komplexni a maji natolik rozdilne chovani v extermnich situacich blizko jejich limitu, ze zvyknout si na nove charakteristiky holt nejakou dobu trva a ukazuje se tim ktery z jezdcu se dokaze lepe a rychleji adaptovat. Mimochodem co se Pereze a jeho poslednich vykonu tyce tak jsem kdesi cetl, ze naopak prave po letni pauze prestal pouzivat Maxuv setup auta, ale zacal pouzivat svuj vlastni, ktery zjevne nema jeste uplne vychytany.