JOHN_LENON: mno, takže mě to vychází fér. Podle mě měl Mercedes po havárii a v momentě kdy se začala rýsovat možnost sprintu na kolo/dvě na konci závodu zajet pro rychlou červenou sadu. Byl by to risk ale Red Bull do něj šel (neměl už co ztratit). Ve světle výsledků geniální rozhodnutí a obrovská smůla pro Mercedes, který se rozhodl zůstat na trati s vidinou, že už to nějak doklepou. Jak jsem psal níže, s možností havarie, safety caru a vývoje situace jaká se stala včera je nutné počítat až do úplně posledního kola.
Mercedes to strategicky nezvládl ale domnívám se že i Red Bull by se tak zachoval kdyby Max vedl v 54 kole o 11 sekund.
Prostě to nevymyslíš a v tom jsou ty závody krásné!
...kdyby Mercedes zajel pro červenou sadu, vyhráli by.
...kdyby to Latifi rozsekal nějak víc, odklízeli by dýl a dojelo se to pod safety carem, vyhráli by.
Prostě kdyby a všechny jeho další koncepty berou za své. Situace se odehrála jak se odehrála a Red Bull prostě vyhrál.