• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MERTLASKomentar k zavodum a F1
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    ANDR3E: Nebudeme to zase přehánět. :)))
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    JOHN_LENON: ja ti reknu ze bych to taky nerekl, pristi sezonu budu fandit jemu :))
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    okej, nevěřil jsem, že ti někdy řeknu, ale to, jak se Lewis zachoval za poslední dva dny je extra třída.

    fakt. wow.
    SWALLOW2
    SWALLOW2 --- ---
    TOM_HOST: tak jestli jsem nevěděl komu to prat příští rok, tak uz to mam jasné. Takhle to udychat ...

    po tomhle uz jako fanouška Maxe chapu jedine MoodyCat, za tu ale mluví hormony :)
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    TOM_HOST: respekt!
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    Lujz pozadal mercedes aby nebyly dalsi zaloby
    MOODYCAT
    MOODYCAT --- ---
    DRSH: Uuuu ❤️❤️❤️
    DRSH
    DRSH --- ---
    KALTY
    KALTY --- ---
    Jinak Fantasy mi teď dva týdny nešlo, ale stejně už by to na lepší místo nebylo.
    Třetí dobrý 🙂
    KALTY
    KALTY --- ---
    VYWERN: to ale jde už léta.
    Jen to teď pouští ven, aby bylo víc kontroverze
    O nic jiného Liberty Media nejde.
    Oni jsou šťastní jak to dopadlo. Protože se o tom bude mluvit dlouho
    KALTY
    KALTY --- ---
    HANNIBALSON: ještě dostal zadarmo body ve SPA, sestřelil Lewise v Imole a několikrát za rok bez potrestání atakoval někoho tak, že mu musel každý uhnout, protože každý ví jak jezdí
    Lewis udělal Silverstone až po tom, co mu max to samé udělal v na začátku závodu.
    Do té doby uhybal.
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    TOM_HOST: neni dulezity vyhrat, ale nebyt za Tom_Hostem :D taky jsem na to sahl pred prvnim zavodema a pak to nechal byt :D za me gut :D

    chtel jsem sem dat neco, jakoze je okurkova sezona a je to tu mrtvy... well jeste to pocka :D
    DRSH
    DRSH --- ---
    LANMANCZ: ale jako jo, takhle nějak to celou dobu vidím.... jenže teď přemýšlím že prostě to auto na prvním místě v této situaci může pouze čekat co ten druhý udělá a je do jisté míry znevýhodněno (?).... nevím jestli je to správně vyřešeno.
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    DRSH: tech pravidel je takovych vic, viz oprava Ham auta v Silverstone pri RF :)
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    GOSHEWAN: oprava, neposrali strategii, ale zvolili strategii, ktera se ve vysledku neukazala jako ta vitezna, spoko? :)
    LANMANCZ
    LANMANCZ --- ---
    DRSH: Sorryjako ale to je proste soucast zavodu. Pitstopy jsou soucasti zavodu a ze to v dane chvili pomohlo RB and nepomohlo Mercu je holt smula, priste to bude treba naopak. Jak jsem psal driv Merc byl rychlejsi a proto RB cely zavod zkousel co mohl pac nemeli co ztratit az jim to nakonec vyslo. Kecy o tom jak mu to bylo darovano jsou totalne mimo. Nikdo nemohl predvidat ze se pred koncem Latifi vyseka a RB toho proste vyuzil a vyslo jim to. Bodove sli do posledniho zavodu vyrovnani a mohl to vyhrat kterykoliv - to ze papirove byl Merc rychlejsi holt nebylo nakonec rozhodujici.
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    tohle neomrzi :D

    Michael Masi (FIA) to Toto Wolff Abu Dhabi GP F1 2021 - "It's Called Motor Racing" CRIES iINSIDE!!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=LavR8eTikhY
    DRSH
    DRSH --- ---
    Hele ty pravidla jsou asi fakt na pikaču.
    To co se stalo, ta situace, prostě brutálně nahrává tomu autu na druhém místě :))
    V této situaci by měli být nějak nastavené pravidla pro pitstop. Ten by měl být nějak omezený...
    DRSH
    DRSH --- ---
    TOM_HOST: souhlasim :)
    GOSHEWAN: souhlasim :)
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    Ještě sem plácnu tohle:

    The claims of Mercedes:
    Mercedes claimed that there were two breaches of the Sporting Regulations (Article 48.12)
    namely that which states “..any cars that have been lapped by the leader will be required to pass
    the cars on the lead lap and the safety car” and “…once the last lapped car has passed the leader
    the safety car will return to the pits at the end of the following lap.”
    Mercedes argued that had this been complied with, Car 44 would have won the race.
    They therefore requested the Stewards to amend the Classification under Article 11.9.3.h of the
    FIA International Sporting Code.
    Red Bull’s arguments in defence:
    Red Bull argued that
    1. “Any” does not mean “all”.
    2. The Article 48.13 of the Sporting Regulations states that the message “Safety Car in this
    lap” is the signal that it will enter the pit lane at the end of that lap.
    3. That therefore Article 48.13 “overrides” Article 48.12.
    4. That Article 15.3 gives the Race Director “overriding authority” over “the use of the safety
    car”.
    5. That even if all cars that had been lapped (8 in total, of which 5 were allowed to overtake
    the safety car) it would not have changed the outcome of the race.
    Race Director’s Evidence
    The Race Director stated that the purpose of Article 48.12 was to remove those lapped cars that
    would “interfere” in the racing between the leaders and that in his view Article 48.13 was the one
    that applied in this case.
    The Race Director also stated that it had long been agreed by all the Teams that where possible
    it was highly desirable for the race to end in a “green” condition (i.e. not under a Safety Car).
    Conclusions of the Stewards :
    The Stewards consider that the protest is admissible.
    Having considered the various statements made by the parties the Stewards determine the
    following:
    That Article 15.3 allows the Race Director to control the use of the safety car, which in our
    determination includes its deployment and withdrawal.
    That although Article 48.12 may not have been applied fully, in relation to the safety car returning
    to the pits at the end of the following lap, Article 48.13 overrides that and once the message
    “Safety Car in this lap” has been displayed, it is mandatory to withdraw the safety car at the end
    of that lap.
    That notwithstanding Mercedes’ request that the Stewards remediate the matter by amending the
    classification to reflect the positions at the end of the penultimate lap, this is a step that the
    Stewards believe is effectively shortening the race retrospectively, and hence not appropriate.
    Accordingly, the Protest is dismissed. The Protest Deposit is not refunded.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam