• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MERTLASKomentar k zavodum a F1
    MARMESS
    MARMESS --- ---
    PEPAZZ: Tak ani křídlo není
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    z inspektora Seba je pozarnik Seb! :)

    VYWERN
    VYWERN --- ---
    TOM_HOST: George? :))
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    tak MB bude mit nove zadní křídlo, jinak beze změn. nova podlaha bude nejdriv na silverstone v cervnu. To je celkem slusna doba na to udělat podlahu :3-4 mesice ..
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    KALTY: a tak my vime kdo by byl prvni ale nebudu provokovat :D
    KALTY
    KALTY --- ---
    TOM_HOST: souhlas, až na toho Alfonza
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    ja jenom ze jezdce nelze furt porovnavat podle toho kteri dojedou ... to je treba brat komplexne ... kdyby meli vsichni stejne auto tak by to byla strasna nuda ne ... dejme tomu ze nejrychlejsi jezdec je alonso ... tak by byl od prvniho zavodu furt prvni ne? ... kdo by se na to jako koukal??
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    HUGH_BOYLAN: Hele ale podivej se na par zavodu z te doby … ne ze prvni byl vetsinou tak rychly oproti ostatnim ze nekterym dal i 3 kola ale plno zavodniku se ani nekvalifikovalo do zavodu … samosebou byly momenty kdy se prali o cm ale ty rozdily byly monumentalni … to musela byt strasna “nuda” … tam to samosebou bylo zase o tom nebezpeci a v pripade havarie jiste smrti/postizeni do konce zivota apod … ale jezdecky to moc zajimave nebylo …

    odjakziva byla f1 tymovy sport … to neni o tom kdo je lepsi jezdec … i senna kdyby byl dneska v mclarenu tak nevyhraje (ani tenkrat s williamsama mu to moc neslo … v imole i kdyz mel pole tak jezdil 6ty nebo ktery nez se zabil)
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    HUGH_BOYLAN: ja jsem hlavne rad ze je F1 uplne jinde co se tyce bezpecnosti, nedovedu si predstavit jaky by to bylo ztratit kazdej rok nekoho z jezdcu jakou jsou Max, Lewis, Leclerc atd
    HUGH_BOYLAN
    HUGH_BOYLAN --- ---
    ANDR3E: Děkuji za poučení, to jsem nevěděl. Myslel jsem, že vysílačky se objevily až v 90. letech. Tak by do nich brečeli, že je bolí ruce, nohy, sedací partie. A že se ten monopost skoro nedá udržet na trati. Byla by legrace.
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    HUGH_BOYLAN: vysilacky ale maji prave od 80.let.. :)

    When Did F1 Start Using Radios? – FLOW RACERS
    https://flowracers.com/blog/when-did-f1-start-using-radios/
    HUGH_BOYLAN
    HUGH_BOYLAN --- ---
    ANDR3E: Bez vysílaček. Ať se závodí.
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    HUGH_BOYLAN: tvl to by se to breceni do vysilacky nedalo uz vubec poslouchat :)
    HUGH_BOYLAN
    HUGH_BOYLAN --- ---
    Nejlepší by bylo je posadit do monopostů z osmdesátých let, 1000 a více koní a manuální převodovka. Pak by se ukázalo, kdo je dobrý pilot.
    LANMANCZ
    LANMANCZ --- ---
    ANDR3E: drs je podle me na hraje protoze je to stale fyzicka klapka ktera se otevre, ridic nad ni ma plnou kontrolu, nemusi se na to sbirat zadny power up, neni to omezene jen 2x za zavod a podobne. ale jo, je to stale v podstate umely boost. ono pokud by to takto slo dal tak se skutecne muzem za par let dockat toho, ze budou mit ridici v helmach mixed reality bryle a budou na tratich sbirat power upy pro ruzne boosty a omezeni soupere jak ve videohre coz by bylo uplne absurdni. zatim ty nove regulace vypadaji ze tem blizkym zavodum pomohly oproti minulym letum a drs je nejspis nutne zlo.
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    LANMANCZ: DRS je uplne to samy...skoda ze nedokazou vyvinout auta nebo upravit trate tak aby se dalo predjizdet bez podobnejch picovinek
    LANMANCZ
    LANMANCZ --- ---
    MAEQ: Pac je to umely boost, zkratka takoveto videoherni veci imho do realnych zavodu nepatri, uz drs je na hrane.
    MAEQ
    MAEQ --- ---
    LANMANCZ: Souhlasím, to projíždění vyhrazenou částí bych dal taky pryč. Ale ten booster dvakrát za závod - proč ne
    LANMANCZ
    LANMANCZ --- ---
    MAEQ: Tohle se mi presne na E nelibi, pripomina mi to nejake Mario Karts kdy na trati sbiraji power upy ne realne zavody.
    MAEQ
    MAEQ --- ---
    M_IKE: ve Formuli E je přesně tohle - dvakrát za závod má jezdec po dobu 5 minut navýšený výkon. Dost se mi to líbí, protože se s tím dá docela slušně taktizovat. Akorát pro jeho aktivaci musí projet vyznačeným kusem dráhy, který je někde na vnější straně vlásenky nebo tak něco a který způsobí, že takového jezdce předjedou čtyři další - to mi přijde hloupé a nechal bych to klidně na tlačítko na volantu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam