DRAGON: no, instinkty ti neumozni zabrzdit a akcelerovat rychleji, nez konkurence. A jestli si myslis, ze tomu v dnesni dobe nekdo z jezdcu (vsichni jezdej celej zivot od batolete) nedava maximum, pak se nemame moc o cem bavit a muzes si maxuv plakat povesit nad postel.
Samozrejme, ze technika je jen jedna cast a ano, max si nastaveni auta vytunil tak, ze mu umoznuje tenhle styl a ano je nepochybne nejlepsi pilot v poli, ale ta technika je zrovna u toho brzdeni a akcelerace nejzasadnejsi, protoze te limituje. Vsichni piloti jedou v kvalde na maximum a vsichni piloti brzdi az v posledni moznej moment, aby na vyjezdu neztratili. Vsichni vyuzivaj grip, kterej maji a hledaji idealni cas kdy slapnout na brzdu a plyn.
Bez auta, ktery nema oproti konkurenci grip, skoncis v q3 i kdybys byl Ver, protoze musis zacit brzdit driv, abys zatackou vubec projel a seslapnout plyn pozdeji, abys ze zatacky vyjel. Jeste nikdy v historii f1 se nestalo, aby ex mistr sveta sel do spatnyho auta a podaval vykony jako top teamy.
Hele chapu, nemuze byt kazdej expert na f1, ale proc mi oponujes, kdyz o tom vis prd? Fanboy too much?