• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MERTLASKomentar k zavodum a F1
    BATY
    BATY --- ---
    Bude 🌧️
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    AVATAR: zlamil :D
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    GREGI: jo, z miaty do rb22 je brutál rozdíl :D ale v poslední době pouštím Corsu už jenom na f1, dost mě bere to pilování drobností, přidal jsem si addon FW/BW a jednu zatáčku sem schopnej pilovat třeba dvě hodiny v kuse :)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    PEJR: já nic takovýho nerozporuju, já pouze říkám, že to, co jezdci předvádí, rozhodně není pouze technikou, dělaj tréninky takovych proporcí, že si to reálnej člověk fakt moc nedovede představit. Zkus něco dělat od malicka do svych třiceti let bez přestání, každý den, vybuduješ si takový skills, že to rozhoduje dost o výsledku, ať už jezdíš volant, pracuješ na stavbě nebo zpíváš, není to jen o technice ani smykem. Možná doporučuju číst, co druzí píšou. Tevhnika v tom je taky ale není to primární důvod, proč mají reflexy jaké mají.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    BATY: tyjo to vypada lip nez f1 2024. Hlavne jak se trese cely auto... pecka. Hezky zajety.
    GREGI
    GREGI --- ---
    BATY: No ta ja jezdim miata cup a obcas formule a to je teprve skok:D vtipny na tom je ze se moc nemusis preucovat brzdne body protoze je maji prakticky stejny:) Proto nemam rad cokoliv jinyho, protoze nic nebrzdi jak ma... :)
    BATY
    BATY --- ---
    AVATAR: https://youtu.be/3RDdvF_S7K4?si=Zsh0gfa4tuhMwrAt

    Občas se k nějaké formuli přimotám v GT7 nebo sem tam si zahraju F1 2023 a je to na mě většinou už moc rychlý, spíš jezdím GT3, kde mám víc času na "přemýšlení". Rozdíl mezi formulí a gt3 je asi takovej ten pocit, když sjedeš z dálnice do města, kde jedeš 50 kph a máš pocit, že stojíš ;)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Ah, dragon nevydejchal pravdu a skoncil jsem v ignoru :D
    PEJR
    PEJR --- ---
    DRAGON: Ja si naopak myslim, ze koncepce toho auta mu na brzdach tu vyhodu dava. O RB se vi, ze ma vetsi rake (skon mezi predni a zadni napravou) nez ostatni staje, ale o to je to auto pak narocnejsi na vyjezdech a sekchci s malo aero gripem.. IMO diky tomu ma lepsi turn in a lip trefi apex, protoze ma lepsi mechanickej grip na predni naprave, ale o to ma vic prace na vyjezdu a v technickejch pasazich
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Prsi vsude kolem, jen ne na trati. Snad to vydrzi, chci jit spat zavcas ;)

    Co myslite, zlami Lando zase start nebo Maxovi pro zmenu zatopi?
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    Jo, já zapomněl, vždyť já reagoval na tebe, na člověka, kterej ví všechno naprosto o všem. Tak tuhle chybu sem udělal naposled v životě.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    DRAGON: no, instinkty ti neumozni zabrzdit a akcelerovat rychleji, nez konkurence. A jestli si myslis, ze tomu v dnesni dobe nekdo z jezdcu (vsichni jezdej celej zivot od batolete) nedava maximum, pak se nemame moc o cem bavit a muzes si maxuv plakat povesit nad postel.

    Samozrejme, ze technika je jen jedna cast a ano, max si nastaveni auta vytunil tak, ze mu umoznuje tenhle styl a ano je nepochybne nejlepsi pilot v poli, ale ta technika je zrovna u toho brzdeni a akcelerace nejzasadnejsi, protoze te limituje. Vsichni piloti jedou v kvalde na maximum a vsichni piloti brzdi az v posledni moznej moment, aby na vyjezdu neztratili. Vsichni vyuzivaj grip, kterej maji a hledaji idealni cas kdy slapnout na brzdu a plyn.

    Bez auta, ktery nema oproti konkurenci grip, skoncis v q3 i kdybys byl Ver, protoze musis zacit brzdit driv, abys zatackou vubec projel a seslapnout plyn pozdeji, abys ze zatacky vyjel. Jeste nikdy v historii f1 se nestalo, aby ex mistr sveta sel do spatnyho auta a podaval vykony jako top teamy.

    Hele chapu, nemuze byt kazdej expert na f1, ale proc mi oponujes, kdyz o tom vis prd? Fanboy too much?
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    To fakt ani omylem. Technika tam hraje třetinovou roli, druhou třetinu jsou instinkty a osobní reakční doba a třetí třetina je píle jezdit a věnovat tomu skoro veškerej svůj čas v životě od malička.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    GREGI: jj je to husty, o kolik pozdejc muze zacit brzdit a pritom trefit apex. Clovek by dokonce rekl, ze mu to umoznuje technika :D
    GREGI
    GREGI --- ---
    AVATAR: Tady je krasne videt jak je Max uplne jinde na brzdach... A brzdeni je prakticky 90% rizeni f1.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Stellu ty kecy o traktorech uz taky neba...

    BATY
    BATY --- ---
    HADIAK: V lego champions dvě.
    HADIAK
    HADIAK --- ---
    BATY: kolko verzii mcl uz spravilo lego?
    ale je pravda, ze tato vyzera dobre.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Tady se muzete podivat na tu chybu. Obrazek o tom, o kolik ho to zpomalilo a jestli by ziskal pole (jedinej okamzik, kdy ver dohnal byla sikana), si udelejte sami.

    Max Verstappen and Lando Norris' Ghost Car Lap Comparison | 2025 Miami Grand Prix
    https://youtu.be/DEpdAqoVpDU?si=Q9vlRwJBytXmYwGz
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    TOM_HOST: - pokud ho stala pouze jednu pozici, tak drobna je.
    - to je mozny, me to nestve, at vyhraje nejlepsi
    - to je to, o cem pisu. Vsichni delaj chyby. Vysledny cas ukazuje, jak moc velke ty chyby byly a kolik jich bylo (pokud oponeme rozdil mezi auty). Projet okruh perfektne neni v lidskych schopnostech a pokud se to podari, pak je to jen nahoda a zadnymu smrtelnikovi se to nepodari 2x za sebou. Vcera nepredvedl perfektni kolo nikdo. Ve sprint kvalde mozna Ant :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam