• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALO_FABUSinternet v současné politice, kultuře a společnosti
    o internetu je spousta klubů, ale takový, které by se tomuto médiu věnovaly v obecné a společensky relevantní rovině, na nyxu chybí cílem má být sledování událostí souvisejících s internetem jako platformou celospolečenského významu



    klub je specifickým rozšířením klubu [ Média ] který se věnuje obecně českým masovým médiím, tady bych rád rozebíral internet spíš z globálního hlediska, lokální však neodmítaje
    rozbalit záhlaví
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    KHALAVERA: nevím, neorganizuju to
    JINDRICH
    JINDRICH --- ---
    KHALAVERA: bude záznam?
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    tento čtvrtek na FAMU

    Geert Lovink (nl) Politické a estetické aspekty Webu 2.0, kritické otázky kultury Internetu.
    http://jlbjlt.net/event/4907
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    Rytmus pokrstil rozprávku o internete, pedofílii a rasizme | TV a Filmy | kultura.sme.sk
    http://kultura.sme.sk/c/5053184/rytmus-pokrstil-rozpravku-o-internete-pedofilii-a-rasizme.html
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    KOUBAVIT: žiješ v Africe, že je pro tebe internet luxus? :)
    KOUBAVIT
    KOUBAVIT --- ---
    http://sites.google.com/site/guruvitkoubabhagavan/
    Top Web stránky můj blog
    Internet je v současnosti luxus a složitá záležitost pro většininu lidí, připomíná mi to zavádění gramotnosti kdy s tím byli taky obrovské problémy, prostě veliké změny nejdou udělat rychle.
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    omg, tak už zase

    http://depositfiles.com/
    Přístup byl odepřen Vaším internetovým poskytovatelem. Toto URL je na seznamu Internet Watch Foundation mezi stránkami, které zobrazují sexuálně zneužívané děti. Takové stránky jsou ve všech státech EU nelegální.
    LEGI
    LEGI --- ---
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/8278364.stm

    End in site for Yugoslav domains

    The .yu domain was established in 1989 for for the Socialist Republic
    Websites using the .yu domain extension will cease to be available online from 30 September.
    LOPIN
    LOPIN --- ---
    ACHERON: cau, id subtalk o tom napsal Bc. praci. mu napis kdyztak
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    http://www.nytimes.com/2009/08/30/magazine/30FOB-medium-t.html
    lol, vtipné jak pod článkem doporučují Habermase :)
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    JINDRICH: bůhví nakolik tomu přikladat váhu, ale vodafone vypadá ok
    JINDRICH
    JINDRICH --- ---
    Nikdy nezadávejte do gúglu google, celý se to pos*re!
    http://i.nyx.cz/files/00/00/02/85/285561_ae7d194170125c978be1.jpg
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    BBC NEWS | Technology | Mobile data show friend networks
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/8205940.stm
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    ACHERON: teď ti asi nerozumím... ptáš se, jak se bloger stává úspěšným blogerem? to by sis asi trochu zavařil :)
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    KHALAVERA: to je definice kruhem, mě by zajímalo, jestli tam fungují jiné mechanismy výběru než u komentářů v novinách a protože si myslím že hjo, tak jaké:)
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    ACHERON: kdo nebo jací jsou? úspěšní jsou ti s největší návštěvností, resp. nejodkazovanější, ne?

    jinak mezi úspěšným blogerem a novinovým komentátorem imho moc rozdíl nebude, viz už-ne-tak-vzácné angažování blogerů médii a naopak odchody novinářů na blogerskou dráhu...
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    KHALAVERA: *THUMBS UP* :) třeba v US jsem tedka koukal, tak Pew Internet Project srovnává pravidelně expozici témat mezi blogosférou a tradičníma médiema a jsou tam fakt dost hustý rozdíly a posuny, to by byl na elaboraci matros jak svin :)

    pak by me zajimala nejaka analyza kdo jsou blogeri a kdo jsou uspesny blogeri... takova profesni uchylka :)
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    ACHERON: jj, ale ne jenom reakcí, návštěvnost je přece taky výrazem preferencí, resp. určité váhy, takže nerozlišený dav si takhle "volí" své mluvčí, kteří za ně vstupují do debaty, a ta dynamika je hodně tekutá - permanentní volby :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam