Tak jsem dnes volala U:fona, s tím že chci zrušit službu. Rozhovor probíhal asi takhle:
Já: Dobrý den
výpadek signálu
Já: Halooo halo slyšime se
Operatárka: Ano, už se slyšíme. Přejete si?
Já: Ano, ráda bych zrušila svou službu a vrátila telefon.
Operátorka: Já se vám tady na to dívám a čtu že máte uzavřenou smlouvu na 2 roky. V případě že by jste chtěla službu zrušit, zaplatíte sankční poplatek 3.500,-Souhlasíte s tím.
Já: Ne nesouhlasím. Chci zrušit službu jsem s ní nespokojena.
Op: To ale bohužel nejde, měla jste u telefonu 14ti denní výpovědní lhůtu kterou jste mohla bez poplatku vrátit. Po tom co jste tak neučinila vám nabíhá smlouva na 2 roky.
výpadek, půl minuty běhání po bytu a hledání signálu....
zachvíli zoufalá operátorka v telefonu: Haloo haloo já vás neslyším
Já: Ano už se slyšíme...
Op: Takže jediná možnost pro vás, by byla přepsání smlouvy na někoho jiného. Jestli máte někoho takového ve vašem okolí, mohlo by to jít takhle. Jinak od smlouvy odstoupit nelze.
Já: Tomu nerozumím, to přeci není možné. Přeci nebudu platit službu která evidentně nefunguje. Musí to jít nějak jinak
Op: Bohužel jak vám říkám, měla jste 14ti denní výpovědní lhůtu.
Já: Dobře 14 dní telefon šel bez problému, ale nyní služba kolísá. Sama slyšíte, že mě neslyšíte a že vám vypadávám. Hádejte proč.
Op: Možná se nacházíte jen v místě mimo signál, u nějaké silnější zdi nebo podobně.
Já: Ano a to už je pro mě problém. Potřebuji aby se mě lidi dovolali a abych se já dovolala jim. Pokud mi zkouší volat osoba stojící vedle mě, a mě telefon nevyzvání a navíc mi nedojde ani sms o nepřijatém hovoru, není něco v pořádku. Služba nefunguje tak jak by měla.
Op: Ticho
Já: Nedovedu si představit důvod proč bych měla platit dál za službu kterou nelze používat.
Op: ticho
Já: Halo halo
Op: Ano poslouchám...
Já: Takže co s tím? Další hloupost mi příjde platit pokutu 3.500,- zato, že jsem vámi nucená vaší nefungující službu zrušit.
Op: No, možná by to šlo vyřešit nějak jinak. Já váš kontakt a Vaši stížnost odešlu na reklamační oddělení.
A teď přišla otázka která celýmu rozhovoru dodala korunu...:
Operátorka: Můžete mi dát na vás, nějaká telefonní kontakt, na který bychom se vám dovolali.
Já: Ano samozřejmě. Jinak by to ani nešlo.
Následně jsem se snažila několikrát nadiktovat alternativní tel. č. - pořád to vypadávalo, nebo nebylo rozumět....
Op: Ti se Vám ozvou do 3 dnů, a v případě že by se problém nedal vyřešit, by se to možná mohlo zrušit i jinak a bez poplatku. Ano?
Já: Dobře Děkuji budu čekat. Nashledanou.
.. nashledanou
Tak jsem zvědavá jestli mi to úsilí bude stát zato...
Já: