• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • Přišli jste skrz odkaz na příspěvek, který již neexistuje.

  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PJGEPRU:fon - Ufon ~ volání v síti zdarma, mobilní internet ~ zeptejte se na zkušenosti, seznam nyxáků
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    DNESKA V POSTE =)
    Vážení obchodní partneři,

    právě jsem se vrátil z jednání ve společnosti MobilKom, kde mi bylo sděleno, že z důvodu rozhodnutí jejich vlastníka, tj. společnosti PENTA INVESTMENTS dochází s okamžitou platností ke zrušení dealerské sítě. Společnost MobilKom bude nadále své produkty distribuovat jinou cestou.

    Z toho důvodu bohužel musíme ukončit vzájemnou spolupráci. Dovoluji si Vás požádat, abyste veškeré neprodané zboží doručili nejpozději do 6.1.2010 do naší kanceláře na Hollarově náměstí v Praze 3, bude Vám dobropisováno. Následně bude provedeno vzájemné vyúčtování všech závazků a pohledávek a jejich proplacení.

    Veškeré zápůjční zboží a demo telefony také vraťte v uvedeném termínu, dne 31.12.2009 budou odpojeny z provozu.

    Provize za služby prodané a aktivované do dnešního dne Vám budou proplaceny v plné výši. Provize za aktivace provedené od 18.12.2009 Vám bohužel nebudeme moct proplatit.

    Velmi se omlouvám za tuto nepříjemnou zprávu, která působí komplikace nejen Vám, ale i značné problémy nám.

    Děkuji za pochopení. S pozdravem,
    Ing. Vojtěch Kos, MBA
    jednatel společnosti
    Selfon s.r.o.
    U Pergamenky 12/1145
    170 00 Praha 7 - Holešovice
    Kancelář:
    Hollarovo nám. 1998/11
    130 00 Praha 3
    M: +420 774 46 65 60
    E: kos@selfon.cz
    www.selfon.cz
    KIGO
    KIGO --- ---
    Ufon je vychcanej jak díra do sněhu 3dny volám na operatora jak šílenej v čiselný nabidce sem vždy zadal že sem stavající zakaznik a ani jednou sem se nedovolal , pak zadám že sem novej zakazník a s operatorem mluvim asi do 30 vteřin lol
    PJGEPR
    PJGEPR --- ---
    ufon ma novej web ...
    ATYKIN
    ATYKIN --- ---
    TACHIBANA_UKYO: :DD
    ach jo, já už se sem chodim jen pobavit..
    jeden příspěvek/zážitek, lepší než druhej...
    LUMINOFOR
    LUMINOFOR --- ---
    proboha, ja to nechci kupovat ted, ale uvazuji o tom jako jedne alternative. Rozhodne to nechci kupovat aniz bych si to o vykendu na horach nevozkousel.
    TACHIBANA_UKYO
    TACHIBANA_UKYO --- ---
    LUMINOFOR:
    ELESDY:
    no problem,ale asi jeste chvili potrva,nez zjistim,jak s tim modemem muzu nakladat...
    zadnej papir s vypovedi jeste nemam,zatim vse jen telefonicky...takze cekam kazdym dnem,kdy mi nekdo zas zavola s nakou lakavou nabidkou:]
    LUMINOFOR
    LUMINOFOR --- ---
    ja bych si toho ufone ttreba i od nekoho koupil, ale musel bych si ho vozkouset jestli funguje ve Spindlerove Mlyne alespon nejak pouzitelne. Schanim neco co me pripoji tam a wifi je moc draha na tech par zimnich mesicu.

    Jenze tady s tim nikdo nema zkusenosti :-/
    TACHIBANA_UKYO
    TACHIBANA_UKYO --- ---
    ELESDY: no jasne,nic s nim neni,obcas i funguje:]
    prodam ti ho za odnos a jeste k tomu dostanes nakej malej - treba tekutej - bonus
    TACHIBANA_UKYO
    TACHIBANA_UKYO --- ---
    ELESDY: to zrus,ja ti pak kdyztak prodam ten svuj uzasnej zelenej modem:]
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    TACHIBANA_UKYO
    TACHIBANA_UKYO --- ---
    uz nikam psat nebudu,dneska se sto snad rozresilo....
    nejdriv mi zvonil rano telefon,kdyz jsem se sprchoval,to jsem nestihnul...
    prijdu do prace a tam zvoni telefon - nechapu,kde vzali to cislo,ale budiz
    tam pani,ktera mi povida,jestli jsem jim uz odeslal tu smlouvu,kterou mi poslali.tak jsem ji slusne rekl,ze ne a ze ji ani odesilat nebudu,ze tam ma nekde v moji slozce mnou poslanou vypoved...prej to ze ne,ale ze kdyz teda neposlu tu fakturu,tak mi budou muset nauctovat tu pokutu 3000.
    to uz jsem nevydrzel a zacal trochu kricet a sproste nadavat,ac jsem jinak velice mirny a klidny clovek.po chvili,kdyz jsem zjistil,ze s ni opravdu nebude rec,jsem ji zarval do telefonu,at na me poslou treba exekutora,ze jim zadny zkur* 3000 ani tu jejich zajeb* smlouvu nedam a at jde treba do pr*. takze jsme si poprali hezky den,ja se ji omluvil,ze na ni kricim,kdyz ona za to nemuze a konec hovoru.
    po asi 15 minutach mi volala znovu na to cislo do prace a ze pry se mi velice omlouva,ale ze tu moji situaci znovu prosetrila i s nadrizenym a ze skutecne jsem mel dlouhodobe problemy a ze tedy zadnou pokutu platit nemusim a ze moje vypoved je prijata.tak jsem se ji taky omluvil za svoji vulgaritu,k tomu mi rekla,ze me plne chape:] a opet pekny den...
    PJGEPR
    PJGEPR --- ---
    TACHIBANA_UKYO: pis rovnou Antosovi :)
    TACHIBANA_UKYO
    TACHIBANA_UKYO --- ---
    cywe ty ufoni jsou fakt asi z vesmiru...nejdriv jsem jim poslal vypovd smlouvy,dva tejdny na to mi prisla vypoved smlouvy z jejich strany s pokutou 3000,protoze jsem nezaplatil dve faktury,ktery mi neposlali..takze jsem dohledal v samoobsluze a zaplatil,volal na infolajnu,kde mi dekovali za platbu a prej vypoved si nemam vsimat a kdyz jsem se ptal na moji vypoved,tak prej uz je prijata,ale vyjadreni zatim neni...dalsi sva tydny na to mi prisla obalka s dalsi obalkou uvnitr a novou smlouvou se zavazkem na 24mesicu,ze prej kdyz to podepisu a poslu zpet,tak nebudu platit tu pokutu...takze zase telefonat,kde mi sdelil pan,ze kdyz to nechci znovu aktivovat,nevadi,pokutu platit nebudu,ptz jsem zaplatil.a kdyz jsem se ptal na tu moji vypoved,kterou tam museli mit pres mesic,tak mi pan precetl text,ktery jsem jim sepsal a ze tam neni zadne vyjadreni,ale ze to preposle na jakesi oddeleni,ze ktereho me budou kontaktovat...je to tyden a stale nic
    na zaver se me opet klasicky zeptal,proc chci ukoncit...
    P0L0US
    P0L0US --- ---
    Nevite jak funguje ufon ve spindlerove mlynu (v zime hlavne) ?
    TACHIBANA_UKYO
    TACHIBANA_UKYO --- ---
    MISHACZEQ:
    ATYKIN: taky se snazim bejt hodnej,ale dva roky jsem tam celkem pravidelne volal,ze mi nefunguje internet a ze se mi opravdu nechce platit za neco,co nefunguje...vetsinou stejnej scenar,jak u tvyho krasne prepsanyho hovoru:] jednou se mi povedlo,ze jsem dostal na par mesicu slevu 50%,ted mi bezi vypovedni lhuta,tak cekam,kde bude problem tentokrat.


    jo kdybyste nekdo chtel ten zelenej modem na fofr internet,necham za odnos a treba nakou flasku,prece jenom me stal 3litry;)
    ATYKIN
    ATYKIN --- ---
    MISHACZEQ: Já se snažim bejt na oprátory hodná.. vim co to je.. ale teď jsem spíš byla důrazná a přehnaně artikulovala aby mi bylo vůbec s tim super signálem rozumět :D
    MISHACZEQ
    MISHACZEQ --- ---
    tak to jsem zvedava, co ti na to reknou, jestli se to nejak vyresi bez toho poplatku. jinak nechapu, jaky retardy tam maj na ty infolince. kdysi jsem tam volala, ze to opet nefunguje a slecna na druhym konci mi rekla, at si stahnu nejaky veci od nich ze stranky.. :D
    ATYKIN
    ATYKIN --- ---
    Jinak pokud by jste měl někdo zájem o službu od U:fona, klidně to na vás nechám přepsat :DDD
    ATYKIN
    ATYKIN --- ---
    Tak jsem dnes volala U:fona, s tím že chci zrušit službu. Rozhovor probíhal asi takhle:

    Já: Dobrý den

    výpadek signálu

    Já: Halooo halo slyšime se

    Operatárka: Ano, už se slyšíme. Přejete si?

    Já: Ano, ráda bych zrušila svou službu a vrátila telefon.

    Operátorka: Já se vám tady na to dívám a čtu že máte uzavřenou smlouvu na 2 roky. V případě že by jste chtěla službu zrušit, zaplatíte sankční poplatek 3.500,-Souhlasíte s tím.

    Já: Ne nesouhlasím. Chci zrušit službu jsem s ní nespokojena.

    Op: To ale bohužel nejde, měla jste u telefonu 14ti denní výpovědní lhůtu kterou jste mohla bez poplatku vrátit. Po tom co jste tak neučinila vám nabíhá smlouva na 2 roky.

    výpadek, půl minuty běhání po bytu a hledání signálu....
    zachvíli zoufalá operátorka v telefonu: Haloo haloo já vás neslyším

    Já: Ano už se slyšíme...

    Op: Takže jediná možnost pro vás, by byla přepsání smlouvy na někoho jiného. Jestli máte někoho takového ve vašem okolí, mohlo by to jít takhle. Jinak od smlouvy odstoupit nelze.

    Já: Tomu nerozumím, to přeci není možné. Přeci nebudu platit službu která evidentně nefunguje. Musí to jít nějak jinak

    Op: Bohužel jak vám říkám, měla jste 14ti denní výpovědní lhůtu.

    Já: Dobře 14 dní telefon šel bez problému, ale nyní služba kolísá. Sama slyšíte, že mě neslyšíte a že vám vypadávám. Hádejte proč.

    Op: Možná se nacházíte jen v místě mimo signál, u nějaké silnější zdi nebo podobně.

    Já: Ano a to už je pro mě problém. Potřebuji aby se mě lidi dovolali a abych se já dovolala jim. Pokud mi zkouší volat osoba stojící vedle mě, a mě telefon nevyzvání a navíc mi nedojde ani sms o nepřijatém hovoru, není něco v pořádku. Služba nefunguje tak jak by měla.

    Op: Ticho

    Já: Nedovedu si představit důvod proč bych měla platit dál za službu kterou nelze používat.

    Op: ticho

    Já: Halo halo

    Op: Ano poslouchám...

    Já: Takže co s tím? Další hloupost mi příjde platit pokutu 3.500,- zato, že jsem vámi nucená vaší nefungující službu zrušit.

    Op: No, možná by to šlo vyřešit nějak jinak. Já váš kontakt a Vaši stížnost odešlu na reklamační oddělení.

    A teď přišla otázka která celýmu rozhovoru dodala korunu...:

    Operátorka: Můžete mi dát na vás, nějaká telefonní kontakt, na který bychom se vám dovolali.

    Já: Ano samozřejmě. Jinak by to ani nešlo.

    Následně jsem se snažila několikrát nadiktovat alternativní tel. č. - pořád to vypadávalo, nebo nebylo rozumět....

    Op: Ti se Vám ozvou do 3 dnů, a v případě že by se problém nedal vyřešit, by se to možná mohlo zrušit i jinak a bez poplatku. Ano?

    Já: Dobře Děkuji budu čekat. Nashledanou.
    .. nashledanou

    Tak jsem zvědavá jestli mi to úsilí bude stát zato...
    Já:
    ATYKIN
    ATYKIN --- ---
    ATYKIN: Tak teď jsem si projela smlouvu a uvedená vratná kauce u mojí služby je 500,- To se mi ulevilo :). Snad to nebude jinak až to budu opravdu rušit.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam