• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHPoznej vtip + jejich vysvetleni | Adolf Hitler ručí za vtipnost veškerých vtipů! Doživotní záruka! *záruku možno prodloužit
    SOLNAKAR
    SOLNAKAR --- ---
    PRAASHEK: https://www.youtube.com/watch?v=mZGayFkjku8

    SIRIEN:bejvalo. Míval skvělou formu i témata, ale poslední sezóna bylo jen opakování "Trump BAD, hehe". Čili to bohužel bylo stejně jalový jako naše opozice s programem "zlej Babiš".
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    MATT:
    SOLNAKAR:
    HARALD: příspěvek byl už smazán - jen tak pro zajímavost - co to bylo za video a kdo je "JP"?
    SIRIEN
    SIRIEN --- ---
    SOLNAKAR: John Oliver je ve skutečnosti většinu času aspoň trochu vtipnej, takže dost lidí dá asi plusíček i když ho nedokouká.
    SOLNAKAR
    SOLNAKAR --- ---
    MATT: Trochu rozvinu myšlenky, které zde už zazněly:
    1) není to vtipný. Bohužel. Ne, že by co se svobody slova týče neměl pravdu, ale v ústavu je očekávána rychlá a jednoduchá zábava.
    2) nikdo ho nemá rád. Ještě aby. Bere si ve svých videích do huby různý nedotknutelný skupiny vegany počínaje, odpůrci tradiční rodiny konče. Ačkoliv se snaží komicky tlačit konzervativní názory, tak jsou jeho výsledky spíš tragedie v úrovni pana Klause.
    3) obecně z hodnocení v ústavu přímo kape levicovej bias.
    Takže to, že to má 11 minut by asi bylo k přežití, ostatně se tam občas objeví dvakrát delší videa John Olivera s hromadou plusíčků, ale když to není vtipný a navíc to odporuje politickému cítění většiny osazenstva, tak to nemá moc šancí na úspěch.
    JOHANNSTEIN
    JOHANNSTEIN --- ---
    MATT: hromada mínusek je proto že to nejen není vtipný ale i proti většinovýmu názoru nyxu. Humor na účet Trumpa je jen zřídka negativně hodnocen nehledě na vtipnost IMHO.
    HARALD
    HARALD --- ---
    MATT: JP měl asi dvě vtipný videa a milión naprostých staček. Tohle asi nebude jedno z těch dvou.
    MATT
    MATT --- ---
    ok, dik, jednoducha vysvetleni byvaji nejpravdepodobnejsi ;)
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    MATT: Asi toho typka nemá nikdo rád.
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    MATT: ja bych videl problem hlavne ve formatu. 11ti minutovy video, kde typek neco cte, nikoho moc nezaujme, at rika temer cokoli..
    MATT
    MATT --- ---
    [ EJDM @ USTAV . PRO . DUSEVNE . VYSMATE ]
    proc to ma tolik minusu? to vsichni tak bezpodminecne tleskaj BigTech, ze jakykoli otazniky kolem nich vyvolavaj negace?
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    JOPS: snad to kinematografie stihne, drive nez generace krouzkovacu nevymre, tak nejak se bojim, ze milenialove si na mobilech krouzkovat nebudou.
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    JOPS: Haha, tak to jsi měl tu druhou půlku informací než já. Ta reklama je právě v tom původním příspěvku, teda aspoň ten kousek s Bohdalkou. Je to... nezapomenutelné.
    JOPS
    JOPS --- ---
    REONA: Marese a jeho zenu jsem poznal, ale diky, to, ze Bohdalka krouzkuje zbozi v akci jsem nevedel... To znamena, ze budu muset tu reklamu shlednout, protoze to urcite vejde do dejin kinematografie :-D
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    REONA:
    TOMBRIDER:

    Děkuji, jsem velmi rád za svou neznalost aktuálního dění v tomto případě. :)
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    JOPS: To je ale hrubá neznalost aktuálního dění.
    [ DYLER @ Bulvární nora 2nd generation • Muž, který přibral. ]
    REONA
    REONA --- ---
    Je to Leoš Mareš a jeho manželka. Vtip údajně spočívá v tom, že Mareš s Bohdalkou natočili reklamu pro Penny, kde paní Jiřina kroužkuje zboží v akci.
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    GREATDRAKE: Tak to netuším, zbytek mi přijde jako náhodná fotka z fotobanky, ale třeba poradí strejda Áda.
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    NELLAS: Asi potřebuji ještě nějaké informace nad rámec tohoto hintu (neznám ani jednoho z jedinců, nevím jaký mají vztah kroužky k léčení ani k (předpokládané) Jiřině Bohdalové).
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    JOPS: Mrkni, na co reaguje a kroužkuj.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam