SYXAO:
FALLENGEMINI: Prvního kola jsem se zůčastnil a myslím, že stačilo. Bohužel musím, za sebe, konstatovat, že to bylo opět nezvládnuté. Krom dost zoufalé kampaně na Facebooku to nikde nebylo vidět a spoléhat na pár lidí, kteří to jakžtakž tlačí je velmi málo, pokud pominu samotné projekty, které mají samotný zájem něco dostat. Po loňském roce posun minimální a spoléhat na komunikaci skrz maily, když se to celé tvořilo, mi nepřijde jako šťastná cesta. Je mi naprosto jasné, že vytvořit podmínky, které by vyhovovaly všem, je prakticky nemožné, ale toto je pak jen ukázkou toho, proč ty ceny nemohou fungovat. Jediné řešení, které mi přijde transparentní, by bylo, pokud by se to nazývalo cenami daného média, jako je to v případě Areny. Nelze dělat ceny, které mají prezentovat celorepublikový názor, když s konceptem a volebním systémem nesouhlasí všechna média/crew/dosaďcochceš.