• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KOC256Windows - (Windows 7, 8, 10, 11, ...)
    KOBUK
    KOBUK --- ---
    ARIAEL: Díky, znovu jsem prošel nastavení a nakonec jsem to našel. Jmenuje se to: "Umožnit nastavení jiné metody zadávání znaků pro každé okno aplikace".
    ARIAEL
    ARIAEL --- ---
    KOBUK: Stejne jako u starsich Windows je tohle nutne povolit v nastaveni jazyka - jmenuje se to nejak "pouzivat pro kazdou aplikaci vlastni jazyk"...
    KOBUK
    KOBUK --- ---
    S novou sestavou jsem dostal i Windows 10 a mám následující "problém".

    Pracuju jako překladatel a při práci používám celou řadu programů. Potřebuju, abych mohl mít pro každou aplikaci nastavený jiný jazyk klávesnice. Např. ve Wordu píšu německy, do slovníku potřebuju zadávat slova česky (těch aplikací je ale víc). U Windows 7 si každý program pamatoval jazyk klávesnice, který jsem po jeho spuštění nastavil. U W10 se mi ale při každém přepnutí jazyka v jedné aplikaci stejně změní rozložení klávesnice všech ostatních aplikací. Takže mám buď češtinu pro všechno nebo jen němčinu pro všechno a musím při každém zadávání slova do slovníku nebo Googlu přepínat klávesnici, prostě otrava...

    Není ve Win 10 nějaké nastavení, které by tenhle problém vyřešilo? Předem díky za radu!
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    taky mam u zakaznika jedny 2003, bezi na nich nejaky zakladni citrix a desim se jakyhokoliv hlaseni poruchy ohledne toho stroje :P
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    taky mam jednu 2003 :)
    ARIAEL
    ARIAEL --- ---
    KOC256: fuj :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ARIAEL: Nam jeste kvuli projektu bezi v siti 2003 i s Exchange.
    ARIAEL
    ARIAEL --- ---
    RAINBOF: No dnes jsem musel neco delat na 2012 serveru - to si fakt vzdy vzpomenu na ty kdo to musi pouzivat :) Ta R2 je proti tomu naprosto zlata.
    MARSHUS
    MARSHUS --- ---