• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KOC256Windows - (Windows 7, 8, 10, 11, ...)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    PRAASHEK: koukni na Aukro. Získáš nejen cenovou představu.
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    Ehm - kupovali jste poslední dobou na nějakém cz shopu levnou licenci na Win 10 Pro? Já bral dycky jenom sedmičky na zahraničních e-shopech :)
    A pokud jste kupovali, kde a za kolik?
    MA747
    MA747 --- ---
    KRYSPIN, TAJSO, PES: Díky moc všem. Problém byl ten, že 1) na serveru nebyl ovladač pro tiskárnu a 2) na lokále sice byl, ale používal se nějaký generic.
    PES
    PES --- ---
    TAJSO: Často je tedy ještě vhodné prolézt složku Spooler , kam si Win ukládají soubory tiskové fronty a promazat zaseklý obsah...
    TAJSO
    TAJSO --- ---
    MA747: co jenom otocit spooler na tom serveru?
    KRYSPIN
    KRYSPIN --- ---
    MA747: je potřeba mít na obou strojích nainstalované ovladače (kouknout do tiskového serveru, zda tam opravdu jsou)
    MA747
    MA747 --- ---
    RATTKIN: Díky. Mimo serveru a klienta jsem restartoval vše co šlo. Na server nemám práva, klienta přijde na řadu. Tiskárna jede v pokojové teplotě. Nedokázal jsem najít řešení https://www.google.com/search?q=RDP+printing+stuck+in+spool+brother . Jednomu pomohlo vyměnit drivery, někomu se to opravilo samo. Kdyby to odpoledne nefungovalo.
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    MA747: zkus to všechno restartovat.
    asi je to Microsoft, ale viděl jsem i že tiskárna blbla když byla v nízké teplotě kolem mrazu a prostě netiskla
    MA747
    MA747 --- ---
    Poradil by mi někdo pls? Mám problém s tiskem přes RDP. Na (vzdáleném) serveru tisk před pár hodinami šel, teď ne. Na obou (server i klient) strojích je tiskárna vidět. V nastavení RDP je zatrhnuta volba sdílet tiskové prostředky. Tiskárna MFC-2700DW je napojena přes ethernet k wifi routeru, klient přes wifi, obě zařízení jsou na jedné lokální síti. Zkušební stránka i tisk na klientovi je OK. Při tisku na serveru se úloha zařadí na klientovi do tiskové fronty (vidím ji v GUI i fyzicky ve printer spool adresáři), ale vyhodí chybu CHYBA - "dokument se tiskne". Zapnul jsem logování tiskárny, ale poslední záznam je něco ve smyslu zařazeno do tiskové fronty. Několikrát jsem odebral/přidal tiskárnu (jak na serveru, tak i na klientovi), net stop spool, smazal fyzicky adresář, net start spool, RDP reconnect, tiskárna i wifi router ON/OFF a vše bez výsledku. Evidentně se tisková úloha dostane skrze RDP na klienta, tam se zařadí do fronty, ale tam vyhnije. Nevěděl by někdo PROČ?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CHOTOUCHOVAK:
    To neznám...
    CHOTOUCHOVAK
    CHOTOUCHOVAK --- ---
    RATTKIN: tak ono záleží na potřebách. Na účetníctví, dokumenty a podobně, používám One drive a Google drive, kde vidím historii. NAS mám primárně na fotky, kde chci 100% synchronizaci a v případě chyby je k dispozici koš. Poslední v pořadí jsou filmy, kde mi je jedno, když o něco přijdu a spíš jde o pohodlí v podobě DLNA.
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    CHOTOUCHOVAK: dobrá záloha by měla jít dozadu (verzování)
    CHOTOUCHOVAK
    CHOTOUCHOVAK --- ---
    KOC256: Je to tohle https://www.czc.cz/wd-my-cloud-ex2-ultra-8tb-2x4tb/187377/produkt
    Oni tam mají v apliacích GoodSync. Jenže já se v těhlech programech vůbec neorientuju, tak se radši zeptám. Do teď jsem fungoval tak že jsem jednou za čas nakopíroval do NAS to co jsem potřeboval, ale chtěl bych to nějak utřídit a zautomatizovat, ať to má trochu smysl. Složky mám připojené jako disky.
    JIMX
    JIMX --- ---
    CHOTOUCHOVAK: rsync?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CHOTOUCHOVAK:
    Pokud to je Synology, Tak bych jukl na CloudStation. Pripadne si pripojoval slozky NASu jako sitovy disk
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    CHOTOUCHOVAK: DirSyncPro
    CHOTOUCHOVAK
    CHOTOUCHOVAK --- ---
    Trochu odbočím...jakým způsobem řešit synchronizaci složek? Chci zálohovat do NAS s tim, ze některé složky chci synchronizovat a některé jen zálohovat (s možností mazat na obou stranách. Je nějaký osvědčený způsob, program nebo ideálně utilitka ve windows?
    MVEK
    MVEK --- ---
    KEVIN00: Super, na tom druhém odkazu byl tip na MS app ve Store: WinDbg preview a ten vyřeší tu řádku manuálních kroků se symboly, kterou jsem již před pár lety dělal, automaticky.

    Výsledek nic moc, už dva bluescreeny CRITICAL_STRUCTURE_CORRUPTION (109) na ntfs.sys, takže to vlastně může být jakýkoliv driver nebo skoro kus hardware... Je fakt, že tu pár náznaků, že by nemuselo být něco ok s pamětí může být (selhávající dva starší virtuály ve VirtualBoxu), nebo s deskou (problémy s fTPM před měsícem, které jsem vyřadil), takže pár koleček memtestu a možná přece jen vzhledem ke spoustě oprav i update biosu asi půjde na řadu.
    JIMX
    JIMX --- ---
    zkusim vyměnit ten kabel a uvidím, jestli to nepomůže
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    No tím pádem asi můžeme vyloučit možnost, že za to může něco v OS... ale fakt nevim, kde hledat.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam