Prosímvás dotaz.
Doted jsem používal icloud a google drive ve windows tak že jsem si vždy navolil složky které se mají s mým laptopem synchronizovat a zbytek obsahu těch cloudů měl být úplně mimo.
Teď jsem přešel na W11, stáhl jsem si klienta pro obojí a:
- icloud: vůbec nenabízí volbu souborů který se budou synchronizovat, bud všechno nebo nic - díky, fuck off
- g drive: Doby kdy to bylo tohle nastavení naprosto jasné a přehledné v nastavení klienta jsou dávno pryč, teď musíte jít přímo na svůj g drive prohlížeč a TAM vybrat ty soubory, označit je a dát "sdílet offline" - no jo, ale mě to nabizí tuhle možnost třeba u každého dvacáteho souboru a nemá to nic společnýho s tím co je to za soubor, formát, datum nic - mám ve složce třeba dvě skoro totožné PDF vytvořené v tu samou minutu a jedno je možný nasdílet offline a jedno ne.
Já fakt nevím, doted jsem s ani jednou z těch služeb neměl problém. Nový PC/nový systém a nastavení bylo otázkou pár minut - jakože doslova za dvě minuty to bylo, teď se s tím už asi 2 hodiny peru a jsem fakt zoufalej.
Víte někdo čím by to mohlo být/kde dělám chybu?
Tohle je fakt bizár, přijdu si jak kdybych si nastavoval novej systém v roce 1997.