Z_RYBY_KOST: No, jak kde. Vzhledem k tomu, že finanční situace letos nevyšla úplně nejlíp, tak pro mě cokoliv mimo podporu pojišťovny bylo out of reach. Nejdřív jsem se tedy pokoušela používat seznamy přímo od VZP, který jsem si vygenerovala v rámci appky Moje VZP (což byl taky pěknej lol se tam přihlásit, protože jsem to naposledy použila někdy před 5 lety a bylo ve finále jednodušší dojít si na pobočku pro nový heslo. Seriously.), ale to mi moc nepomohlo. Dostala jsem dlouho excelovou tabulku, u který jsem si myslela, že mě navede na kvalitní místa, ale nakonec to bylo stejně časově náročný jako googlení. Takže jsem procházela webovky, hledala kdo jde na pojišťovnu, volala tam, zjišťovala, jestli berou nový pacienty a otázka na pojišťovnu šla až jako poslední. Nevím v čem je pattern, ale někde mi prostě řekli, že potřebují doporučení a někde ne. Třeba v tý DCP je to z jejich strany oklika, že tě nejdřív pošlou za doktorkou a ta ti pak ideálně napíše žádanku, se kterou jdeš k jejich konkrétnímu internímu terapeutovi. Ale to je moje hypotéza, zatím u nich čekám v pořadí. A v KAPPA po mě nechtěli nic. Takže pokud teď řešíš, co a jak, doporučuju se obracet na místa, se kterýma máš dobrou zkušenost a domluvit se s nima individuálně. Chápu, že jsem situaci moc neusnadnila, je to ale moje nejživější zkušenost. Držím palce nejvíc!