• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MADIETTAvohoz na dnesek
    JAKE_UP
    JAKE_UP --- ---
    MART1NKA: Tak to zcela určitě. Já jen narážel na to, že na takové rozhodnutí nemusí firmě nikdo externí radit.
    MART1NKA
    MART1NKA --- ---
    JAKE_UP: Pokus o omezení vratek zmysel dáva, exekuce je pochybná. Väčšinou sa na to najímajú analytici, ktorí sa chvíľu hrabú v datech a potom prídu s niekoľkými možnými riešeniami z ktorých si zákazník (finančný riaditeľ) vyberie. Neverím, že to nešlo inak než penalizovať klientov na základe ich predošlých objednávok. Že nútia ľudí kúpiť každé tretie atd.
    JAKE_UP
    JAKE_UP --- ---
    MART1NKA: Jestli tím tahem myslíš to omezení vratek, tak nejspíš finanční ředitel.
    MART1NKA
    MART1NKA --- ---
    GEISHA: to bude to samé. oni najímajú customer care až v momente, keď je neskoro. pamätám sa, aký problém bol v nemenovanej firme vydyndať u Nemcov 3 ľudí na Slovensko hneď od začiatku a nie až po čase, keď uvidia, jak sa im to bude predávať. ja som mala argument, že v Česku je treba 6 a je to vlastne rovnaký market/2. maďarka to neurobila, dostala 2 a bol z toho prúser v národnej televízii. je to ľahké posrať. inak zaujímalo by ma, čo za firma poradila Zootu tento ťah.
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    GEISHA: Jj to jsem slysela, ja nikdy nic neresila, nakupuju tam porad a problem zadny nemela...
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    LUCIASHECK: jo jasny, tak to je moc....jen rikam, ez answear udelal ted nemlich to samy
    MART1NKA
    MART1NKA --- ---
    FLOE: Jee no klasika posraný business development. :) Ja som v jednej nemeckej firme kedysi viedla niečo podobné a vôbec ma to neprekvapuje. Niekto trávil kpu času organizovaním party pre detičky namiesto toho, aby zabezpečil dostatok ľudí v customer care.
    FLOE
    FLOE --- ---
    MART1NKA: Nevim, jestli si to About You neposrali predem. :]
    Průser jménem ABOUT YOU: Skvělá příležitost pro konkurenci | Affilák.cz - Blog o affiliate marketingu a blogování
    https://affilak.cz/...bout-you/?fbclid=IwAR0DgI-DUX4BRZXb__AjbvQLwZkppB3PFk7YT6yE_Cq-OQR9UmWK7xhzn7o
    BLONDYNKA
    BLONDYNKA --- ---
    Zoot je v prdeli už déle, žádná novinka. Co kdyste se aspoň v těch hadrech teda vyfotili? :-)
    NIGHTFURY
    NIGHTFURY --- ---
    FLOE: Přesně, měli od začátku omezit třeba počet kusů, ne že teď budou ublíženě fňukat, že se jim nejednou stalo, že se někdo objednat sto kusů oblečení a pak si to nevyzvedl..
    JAKE_UP
    JAKE_UP --- ---
    Zajímalo by mě, kolik třeba na Zootu nakupuje chlapů. Moje nákupní filozofie je kupovat méně, ale drahých kousků. Takže radši vždycky zajdu do kamenné prodejny.
    MART1NKA
    MART1NKA --- ---
    JAKE_UP: Hlavne, ked sem expandovali iné e-shopy ako Zalando, About You (ktoré ich totálne zvalcuje) a Answear má tiež teraz masívnu reklamu.
    LUCIASHECK
    LUCIASHECK --- ---
    CMLKA: Na druhou stranu tim kompenzovali to, ze proste nemaj kamennej kram, kde si to muzes zkusit. Meli to tak postaveny jako vyhodu pro zakazniky a duvod, proc u nich nakupovat. A ted ti vyhrozujou neprijemnostma a davaj ti nalepku “nezodpovedny”
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    MIDORI: hele answear od pondeli to samy, no nedivim se, kdyz vidim, kolik krabic maji lidi v kabinkach a ja sama to tak delam, prsote si objednam vic barev, vic velikosti, nahazim to tam pak to zkousim....
    MOODYCAT
    MOODYCAT --- ---
    Ja evidentne tezkm z toho, ze od roku 2014 dozadu se mi k uctu priradily uplne cizi objednavky :D. A ten clovek je vyzvedaval a platil :D.
    FLOE
    FLOE --- ---
    Mne je popravde jedno, jestli si naceni dopravu nebo chtej platbu predem, kdyz to pak stejne vrati, prace navic pro ne. Mne na tom celym irituje ta komunikace vuci zakaznikovi, ze to delaj, protoze je to zakaznikovo vina a oni se jen brani, protoze jim ublizil zakaznik. A kdyz se zakaznik nebude chovat, tak bude mit nejakou nalepku a bude znevyhodnen. Ne, je to vina jejich systemu, zakaznik delal, co mu jejich system umoznil.
    Kdyby to cely nejak rozumne zmenili a nesnazili se kopat kolem sebe, tak je to vsem uplne uprdele.
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    KOUDY: jako přiznám se, že pro mne tento styl nakupování prostě není...
    zkusila jsem to kdysi u Astratexu (od koupě Babišovou už tam nechodím) a jednou Zoot
    - u Zootu jsem usoudila, že nejsem tak bohatá, abych nosila takové hadry, nemluvě o tom, že by mi tam bylo něco přes hrudník a nebyl to beztvarý pytel
    - u A. i Z. - fakt jsem se necítila dobře, že jsem si objednala yx věcí, oni to tam měli pro mne připravené a já si pak u A. vzala max 2 použitelné kusy - prostě blok v hlavě...

    a ta nekvalita u Zootu, jakože fakt ještě zlaté CA...
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    70% vratek...au

    „Každé procento vráceného zboží stojí více než deset milionů korun ze zisku,“ přibližuje Palata náročnost vstřícnosti pro zákazníky.

    Podle Andrey Burgerové se procento vratek pohybuje mezi 67 až 70 procenty. A Zoot se ho snaží dále snížit. Jedním z prvních kroků bylo zavedení poplatků za doručení, a to jak domů (69 korun), tak na výdejnu (29 korun). Jak ale připomíná mluvčí, valné většiny zákazníků se netýká. Původně měli službu mít zdarma sice jen ti věrní, nyní ale poplatek na webu nenaskakuje ani nově přihlášeným.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    Zoot řeší množství vráceného zboží, čeká ho boj se Zalandem - iDNES.cz
    https://ekonomika.idnes.cz/...ernet-zoot-zalando-f28-/ekonomika.aspx?c=A180722_194744_ekonomika_jumi
    LUCIASHECK
    LUCIASHECK --- ---
    NIGHTFURY: Jak se vyhnout NEPRIJEMNOSTEM?

    Ty vole, to je teda komunikace. “Kdyz si toho nenakoupite dost, a je jedno, ze vam to treba dodame parajici se a hnusne a derave, budete z toho mit neprijemnosti. Tak koukejte sypat penize za to, co nechcete”
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam