• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ETHANWorld of Warcraft - PvE, RP, PvP - cesta do středu Země... eee, tedy Azerothu
    World of Warcraft pro lidi, kteří si užívají hru a nepotřebují si nic dokazovat.
    O questech, raidech, PvE a RP a historii světa v této úžasné hře. (bavíme se zde o oficiální hře, free servery mají své vlastní forum)

    Prepatch tuto středu (18.7.)

    BFA vychazi 14.8.

    Antorus minimalistic guide: zde

    Alfa a omega ohledne informaci o hre: http://www.wowhead.com/
    Uzitecny web o classach a tak: http://www.icy-veins.com/wow/

    Pokud by nekdo pokulhaval v AJ tak: https://www.wowfan.cz/

    rozbalit záhlaví
    HOCH2
    HOCH2 --- ---
    MARTIK: Jinak vim, ze vetsina wowkaru, co znam, tak je krvi hordak. Nedaji na hordu dopustit.
    Ja jakozto alik muzu rict, ze mi mesta vyhovuji vice, protoze to jsou krasne rovne a logicky usporadane ulice. Kdezto hordaci ziji v jeskynich a prijde mi to strasne zmateny. Sel jsem na hordu kvuli kamosovi. Ale treba neco hledat v ogrimaru pro me bylo peklo. Takze jsem zase zpatky u aliku.
    Ale zase musim rict, ze u hordy funguje vice ekonomika a clovek dokaze vydelat daleko vice penez nez u aliku.
    MEDAN
    MEDAN --- ---
    MARTIK:
    MARTIK:
    Jak už tu bylo naznačeno, vždy s novým levelem jdi do Orgrimmaru, kde najdeš na několika místech tabuli, která tě questem pošle do lokace pro tvůj aktuální level. S dokončováním příběhů je to tak, že kdysi jsi musel na jeden level udělat všechny questy v dané lokaci a někdy ještě v další. Tím, že se teď musíš dostat až na level 100, tak už to takhlě nejde dělat, proto Blizzard úměrně k tomu snížil ten level pool, který potřebuješ do dalšího levelu, aby to bylo rychlejší. Proto ti logicky stačí udělat pár questů v jedné lokaci a pak jít do další. A taky (jak už bylo řečeno) je rychlejší chodit dungeony, kde ti expy nabíhají rychleji. Rozhodně jako nováček nechoď roli healera nebo tanka. To by asi ostatní hráči v groupě nebyli moc rádi :o) A nenech se odradit tím, že ti třeba někdo vynadá, nebo tě vykopne z groupy. Prostě to ignoruj a jdi další dungeon... Je to jen tím, že ostatní hráči v té groupě nevědí, že jsi nováček, nebo jsou to děcka a s nováčkama nechtějí hrát.
    Co se týče vedlejších aktivit, tak asi jen levelení profesí, ale to taky nemá moc smysl, protože od levelu 91 můžeš levelit od začátku danou profesi v draenoru. Pet battle je taky hezký zpestření, ale to je taková hra ve hře. Nic jiného než levelení petů a předmětů pro ně ti to nepřinese (navíc jsou taky způsoby jak pety levelit rychle, když by tě to zajímalo, poradím). Vedlejší aktivity tě v podstatě čekají až od levelu 91 (end game). Proto do té doby největší smysl dává co nejrychleji se vylevelit. Pochopitelně si můžeš užívat questy a příběhy, ale pak neočekávej výzvy a rychlý nárůst exp. navíc ve hře je achievement Loremaster, který si můžeš udělat zpětně - tedy dělat všechny questy ve všech lokacích.
    HOCH2
    HOCH2 --- ---
    MARTIK: Jak pisou ostatni, na kdyz si das mapu, a pak pravy tlacitko, tak odzoomujes na celkovou mapu a tam muzes videt rozpeti levelu, pro ktery jsou ty dany zony urceny. Zelene se zobrazuje na to co mas s prehledem, oranzove kde se ti bude dobre expit i kdyz trosku s obtizema a kdyz vlezes do cerveny zony a sejdes z cesty, tak z tebe zbydou jen boty.
    Kdyz se budes drzet pribehu a questu tak budes prostupovat lokacema az do 60tky, pak te ceka cesta za portal, pak nothrend, potom se vratis do lokaci po svete, pak Pandy na jihu a nakonec zase za portal :)

    Pokud nemas nekam litaka od flighmastera, tak jdi nejblize tam, kam chces dojit a pak po ceste bez az do ty zony a najdi si tam flightmastera.

    Dungy prochazej, ale nejdrive si udelej vsechny questy okolo, protoze si pak nasbiras treba pet questu do daneho dungu.
    Zkus se taky podivat do dungeon finderu a zkus si projit par dungu s lidma at zjistis, jak to chodi :)
    LORAENA
    LORAENA --- ---
    MARTIK: Doporučuju expit v lokaci s odpovídajícím lvl (na mapičce je to vidět). Na max lvl se můžeš pak vrátit a dodělat questy, aby sis užil lore :)
    WRATA
    WRATA --- ---
    MARTIK: Bohuzel questing tady nema tu tendenci jako v SWTOR kde kazda planeta ma svoji questlinu soubezne s tou tvoji classovou. Zony realne nemaji pribeh vesmes zadny. Jsou tam ruzny linie ktery na sebe maji urcitou navaznost ale realne prvni misto kde ma zona nejakej pribeh a smysl ty questy sledovat je Hyjal coz je zona pro lvl 80+.

    Byt tebou tak bych obcas zaskocil do OGcka kde na tabuli mas quest na zonu ktera je pro tvuj lvl doporucena. A jak uz tady bylo psano. Dungeony jsou celkem vyzva. Specialne pro cloveka ktery s tim nema zadny zkusenosti ;)
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    MARTIK: asi zalezi co od toho cekas... jestli si procitas nejak detailne ty questy a zajima te pribeh a proc te nekam posilaj, tak vydrz to pomaly levelovani, protoze ono je toho v tom pribehu hrozne moc na vypraveni a tim ze se budes drzet tech linek tak se dostanes tam kam se dostat mas a pribeh te tim pekne provede

    jestli te ale lore vubec nezajima, tak nejrychlejc se vzdycky levelovalo v dungeonech, jestli uz si tam zavital.. ale to uz chce trochu vedet, jak neprebirat tankovi aggro, stat nekde pobliz healera a tak..

    no zkus se nejak ptat a poradime, myslim ze vsichni ti tady budou zavidet ty okamziky, kdy neco zajizes poprvy a jak uzasny to bylo :)
    MARTIK
    MARTIK --- ---
    Ahoj,
    prosím o tip do začátku hraní. Hraju WOWko teprve chvilku. Mám postavu level 21 (horda), chodím tam, kam mě questy zavedou. Takže jsem začal v Durotaru, šel jsem na sever k Orgimmaru, pak západně ke Crossroads, kde jsem strávil asi nejvíce času.
    Otázka zní, jak postupovat dále. Na mým současným levelu necítím pražádnou challenge. I to levelování je pomalé, vzhledem k úrovní nepřátel.
    Mám se prostě vykašlat na současné aktivní questy a jít prostě někam, kde mapa zobrazuje vyšší level? Nepřijdu tím o nějaký příběhový quest? Jdou vůbec tyhle questy nějak odlišit od ostatních? Teda chápu to dobře, že jsou nějaký důležitější questy, ne?
    WRATA
    WRATA --- ---
    HOCH2
    HOCH2 --- ---
    Nejaky odkaz na informace o priestech, zejmena shadow?
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    LORAENA: Rotace vypadá dost stejně. Nahodíš immolate, vhodně conflagrate, v mezičase incinerate. Celá efektivita je opět v tom, kdy zacastit chaos bolt. Crit je pořád důležitý, mastery je pořád důležitá. Detaily jsou jinak, ale princip ve finále vypadá dost stejně.

    Naopak demo je úplně jinak. A affli nehraju, tak to neporovnám, ale taky to vypadá na značné změny v rotaci.
    LORAENA
    LORAENA --- ---
    ETHAN: na destro moc nesahají? no nevím, když soul shardy budou procovat z crit ticku immo (možná i někde jinde? ale neviděla jsem to tam), tak důležitost chaos boltu se dost radikálně změní.. no jsem zvědavá, jak to bude vypadat
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    Já jsem rád, že na destro moc nesahají. Tím odpadá nutnost učit se specku, kterou teď hraju, a bude prostor naučit se třeba demo, které vypadá dost zábavně. Asi to nebude úplně na každý boj vhodné, ale gameplay bude prostě mnohem zajímavější než je teď. Affli mě nikdy nebralo a ani teď nezačlo.
    ACUACX23
    ACUACX23 --- ---
    LORAENA: dík, koukal jsem na to, věřím blizzu, že to bude fajn a osobně teď mě taky baví mít impy dva felguardy .... a vůbec demo a afli je podle mě pravý lock.. destro je vlastně drsnější fire mage :-)
    LORAENA
    LORAENA --- ---
    ACUACX23: tak dnes zveřejněný přehled warlock classy v legionu je docela zajímavý. z toho, co je tam napsané, vyplývá, že démonů budeme mít víc a bude to hlavní zdroj naší dmg. je to docela zajímavé a pěkné čtení, doporučuju kouknout na mmo champ :)
    ACUACX23
    ACUACX23 --- ---
    LORAENA: zajímavý..... mít partu démonů kteří nelehnou na první ránu by bylo fajn.
    LORAENA
    LORAENA --- ---
    ACUACX23: No uz je jasny, ze forma bude zrusena. Ale pry dostanem nove a lepsi demony, coz je podle me dobre. Jsem zvedava, jak to nakonec bude vypadat, zatim z toho mam jako warlock dobry pocit
    ACUACX23
    ACUACX23 --- ---
    omlouvám se jestli jsem někomu dal plus nebo mínus... cizí ruce na mém stroji :-D....... já se na legion těším, ale jestli mi dokurvěj kvůli DH demo warlocka tak budu mírně nasranej.
    WRATA
    WRATA --- ---
    ETHAN: Dik, projedu vecer doma.
    WRATA
    WRATA --- ---
    ETHAN: Eh? Kterou?
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    WRATA: To se stát může, ale podle téhle věty to momentálně v plánu nemají. Teď teprve sleduju tu session s vývojáři, která nebyla na žádné stage, takže nešla sledovat živě, tak uvidíme, co se dozvím tam.
    WRATA
    WRATA --- ---
    ETHAN: Tak ve vanile i BCcku byly modry setu z dungu. Navrat k tomu bych uvital. Klidne i crafteny sety
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    K těm setům v challenge modech: "There aren't going to be unique challenge mode armor sets, but it is likely that there will be Artifact appearances tied to the challenge mode dungeon system."

    viz http://www.mmo-champion.com/...n-Hazzikostas-Interview-Class-Blog-Post-Times-Hunter-Changes-Feedback
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    V setovky bych rozhodně z dungů nedoufal. Ale to my tady nerozhodneme, třeba zrovna budou. Není to úplně jako v Diablu, ale je to podobné. Je dobrý nápad inspirovat se u hry, která je postavená na tom, že je to repetitivní grind a nijak to neskrývá. Tedy rozhodně je dobrý, když ta hra si dokáže udržet lidi.

    DWAY: Právě tohle mě na tom štve nejvíc. Je jasné, že to asi bude problém hlavně v PvP, ale ani PvE nebude ušetřeno. Nicméně by mě zajímalo, jestli to znamená změnu enginu pokud jde o pozici hráče během skoku. Dřív to totiž bylo (a já do teď žiju v domnění, že to tak stále je... i když některé věci napovídají, že možná už ne), že pro potřeby dmg a podobně je hráč v místě, odkud vyskočil, dokud nedopadne opět na zem. Tedy například vyskakovat z bordelu bylo méně efektivní, než z něj vyběhnout, pokud doběhnout na kraj svinstva trvalo kratší dobu, než vyskočit a dopadnout.

    Je to stále ještě tak? Skoro mi přijde, že nemůže být, ale je taky možné, že přeskakovací mechaniky (trash před Zakunem, předposlední boss v Everbloomu) engine řeší jinak.
    WRATA
    WRATA --- ---
    ENDER: Moc neverim ze tam setovky budou a vubec neverim ze by byly idetincky s tim co bude padat v raidech.

    Kazdopadne sem hodne zvedavej. Jenom kdyby DH mohlo bejt i neco jinyho nez zgurveny treehuggers
    ENDER
    ENDER --- ---
    WRATA: imho tam nakonec budou stejny setovky, jinak by mi to nedavalo moc smysl.. a udelaj nejakej spolecnej save na loot s raidama a bude to... aspon doufam, necekal jsem ze bych si ten datac koupil, ale tohle je vec, ktera by me mohla presvedcit...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam