V setovky bych rozhodně z dungů nedoufal. Ale to my tady nerozhodneme, třeba zrovna budou. Není to úplně jako v Diablu, ale je to podobné. Je dobrý nápad inspirovat se u hry, která je postavená na tom, že je to repetitivní grind a nijak to neskrývá. Tedy rozhodně je dobrý, když ta hra si dokáže udržet lidi.
DWAY: Právě tohle mě na tom štve nejvíc. Je jasné, že to asi bude problém hlavně v PvP, ale ani PvE nebude ušetřeno. Nicméně by mě zajímalo, jestli to znamená změnu enginu pokud jde o pozici hráče během skoku. Dřív to totiž bylo (a já do teď žiju v domnění, že to tak stále je... i když některé věci napovídají, že možná už ne), že pro potřeby dmg a podobně je hráč v místě, odkud vyskočil, dokud nedopadne opět na zem. Tedy například vyskakovat z bordelu bylo méně efektivní, než z něj vyběhnout, pokud doběhnout na kraj svinstva trvalo kratší dobu, než vyskočit a dopadnout.
Je to stále ještě tak? Skoro mi přijde, že nemůže být, ale je taky možné, že přeskakovací mechaniky (trash před Zakunem, předposlední boss v Everbloomu) engine řeší jinak.