• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ETHANWorld of Warcraft - PvE, RP, PvP - cesta do středu Země... eee, tedy Azerothu
    DWAY
    DWAY --- ---
    WOLFGAR: pravda, dneska uz lidem nepada wowko, kdyz se dela "many whelps, handle it" achivko :-D
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    MEDAN: Tak ono nerd no life byl jakykoli top progress, zvlast tehdy, ale AQ tenhle problem nemel, bugy by se tam take nasly, ale zkratka byl ten raid lepe postaveny a vysel v rozumnejsim casovem horizontu. Verim, ze i ted na Classicu bude ten Naxx mnohem vice v pohode stejne jako byl nekde na privatech, duvod proc byl takovy pruser tehdy byl z velke casti ta kombinace nekolika pruserovych faktoru - nedodelanosti, bugu, nedostatku casu ktery zpusobil jeste vetsi tlak na guildy ktery do 2.0 chtely stihnout clear a samozrejme neznalost taktik a obecne nedostatek informaci. Ted to vydaji odbugovane a funkcni, bude na to dost casu, vsude hromady navodu, sofistikovanejsi addony, vykonejsi pocitace, spolehlivehsi internet... Ono i na clearu MC ted na classicu je videt ten dramaticky rozdil oproti vanille a u dalsich raidu to bude stejne.
    MEDAN
    MEDAN --- ---
    WOLFGAR: jasný, chápu. to zní jako docela slušná nerd no-life zábava... :) takže v podstatě to, co se "nestihlo" tenkrát, se dokončí teď v Classic wow. to bude docela zajímavý sledovat.

    já měl možnost jít wotlk naxx v pre-raid gearu a navíc s pre-nerf mechanikama na jednom private serveru (omlouvám se za OT) a to byla celkem zábava. dodržovat taktiky bylo nutné :)
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    WOLFGAR: původní Naxx jsem zažil jen během pár zoufalých pokusů na Instructorovi, vzpomínám si že nás tenkrát RL v Mor do kulí nutil farmit nějaké šílené kombinace gearu a skoro nikdo ho neměl. Ten nový jsme progressovali v 10m verzi, bylo hodně znát, že to je určené původně pro 40 lidí, člověk si tam přišel naprosto ztracený. A Horsemeni byli i v nové verzi na 10m celkem peklo :-)
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    MEDAN: : Byl dodelavany narychlo, spousta bossu mela hodne spatny nesmyslny design (8 tanku na 4h a podobne) pri release byl plny bugu a zaroven kvuli zpozdeni release nebylo dost casu od spusteni do TBC takze se guildy pushovaly co nejvic aby stihly clear. K tomu pridej zatim nejvyssi obtiznost obecne spojene s naprostou nutnosti farmeni absurdniho mnozstvi consumables a potrebneho casu na pripravu a progress a ve vysledku mas raid ktery proslul jako guild killer protoze vetsinu hracu nebavil, ale frustroval a tech guild ktere se kvuli Naxu chvilku pred vydanim expanse rozpadlo bylo nemalo. Na Drak'Thulu nikdo Naxx pred vydanim 2.0 neclearnul a celosvetove guild kterym se to podarilo je kolem stovky (puvodne se uvadelo 59 ale casem i dalsi guildy dolozily potvrditelne dukazy o clearu)

    Naxx je jednim z hlavnich duvodu proc se wow dal zacalo ubirat trochu jinym smerem a designeri pochopili, ze misto umeleho navysovani obtiznosti je potreba vytvorit obtiznost ktera bude soucasti samotneho gameplaye. Wotlk Naxx byl docela dobry pokus o salvage toho raidu, samotnym designerum blizzardu prislo lito, ze raid ktery lorove mel byt spickou vanilly zkoncil jako nedodelany, nenavideny, zabugovany a vetsinou hracu skipnuty content a navic se jim recyklovany content v okamziku kdy se nestihal puvodni casovy timeframe dost hodil. I tak dodelali to co puvodne chteli udelat a nestihli a tweaknuli hromadu detailu vcetne obtiznosti. Priznam se prosel jsem si wotlk naxx jen parkrat uz v ICC gearu kde nebyl zadnou velkou vyzvou, ale spis fun runem protoze jsem v dobe release WotlK mel pauzu a idea vratit se kvuli Naxxu me dost desila takze jsem vratil az na 3.3, ale i pres slusne pstd z progresu puvodniho Naxxu se mi docela libil.
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    MEDAN: mozna ze to bylo tak zkurvene tezky ze se to nedalo ani dojit? :)
    MEDAN
    MEDAN --- ---
    WOLFGAR: kvůli čemu ho považuješ za nejhorší? já ho ve Vanille nezažil, ale wotlk verze mě bavila
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    ENDER: Ber to z te lepsi stranky, nemuseli jste se rozpadnout na Naxu. (AQ jsem mel rad i kdyz jsme valili C'thuna do zblbnuti ale vanilla Naxx do ted povazuji za nejhorsi raid co ta hra mela)

    Ja jsem rerollnul warra tak zatim vymyslim nejlepsi zajimavy level build a zatim to vidim na dual wield arms do 40ky nonstop overpower build a pak se uvidi.
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    ENDER: to zni dobre! az na ten zaver teda :)
    ENDER
    ENDER --- ---
    No hlavne healovani ve vanile je trosku jine kvuli 5 sec rule.
    My to delali tak, ze se rozdelili healeri na 2 skupiny po 3 a jedna naplno healovala a druha regenovala manu. Kdyz mel nekdo manu na full, sel vystridat healujiciho. Tenhle system jsme praktikovali az do aq, kde jsme se rozpadli.
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    BARTUC: musis najit ten spravnej balance.

    nicmene je lepsi overhealovat dokud ti neodjde mana, nez healovat tak, ze ti chcipne pulka raidu a maintank, a ty tam stojis s pulkou many
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    HAVANA: vadi, pokud pak healer nema manu na normalni healovani :-D
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    overheal je uplne v pohode a nicemu nevadi
    DWAY
    DWAY --- ---
    BARTUC: Healer? To je takovy ten typek co me overhealuje po te co si hodim Death strike?
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    ZAREK: zaroven je to nejjednodussi cesta ke contentu...protoze kdyz pochopis tu roli, a naucis se hrat postavu, mas otevreny dvere upne vsude a zalezi vicemene jen na tobe, kolik casu budes chtit obetovat aby ses podival kam budes chtit..
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    VODNIK: more dots? :-D
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    BARTUC: tato pravidla ovšem přebíjí situace kdy je healer raid leaderem, pak jsou všechny chyby těch co umřeli :-)
    ZAREK
    ZAREK --- ---
    BARTUC: healer je rozvinuta forma masochismu a sebemrskacstvi s notnou davkou god complexu. i ja touto chorobou trpivam :)
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    zakladni pravidlo vsech mmo her. Pokud umre tank, je to chyba healera. Pokud umre dps, je to chyba healera. Pokud umre heal, je to jen jeho chyba... doted sem nepochopil, jak nekdo muze hrat tak strasne zodpovednou roli v raidu :-D
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    HAVANA: tesat do kamene :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam