• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ETHANWorld of Warcraft - PvE, RP, PvP - cesta do středu Země... eee, tedy Azerothu
    ENDER
    ENDER --- ---
    WASQ: golemag?
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    WASQ: Takhle to pamatuju, klasickej Orgrimmar :-)

    WASQ
    WASQ --- ---
    Pár fotek z včerejšího Orgrimaru. Mazec
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    HAVANA: A třeba vědí, že někdy budou potřebovat osm tanku
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    Btw. zrovna aq40 mělo final bosse, kteryho před nerfem nikdo nedal a sou pochybnosti, jestli to vůbec šlo
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    WOLFGAR: Hlavně se tenkrát nevědělo co lidi v naxxxu čeká...teď všichni vedej, že bude potřeba resist gear, že bude potřeba mít zásoby materiálu na t3 atd atd...plus ty lidi obecně maj větší skill a víc informací
    DWAY
    DWAY --- ---
    WOLFGAR: pravda, dneska uz lidem nepada wowko, kdyz se dela "many whelps, handle it" achivko :-D
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    MEDAN: Tak ono nerd no life byl jakykoli top progress, zvlast tehdy, ale AQ tenhle problem nemel, bugy by se tam take nasly, ale zkratka byl ten raid lepe postaveny a vysel v rozumnejsim casovem horizontu. Verim, ze i ted na Classicu bude ten Naxx mnohem vice v pohode stejne jako byl nekde na privatech, duvod proc byl takovy pruser tehdy byl z velke casti ta kombinace nekolika pruserovych faktoru - nedodelanosti, bugu, nedostatku casu ktery zpusobil jeste vetsi tlak na guildy ktery do 2.0 chtely stihnout clear a samozrejme neznalost taktik a obecne nedostatek informaci. Ted to vydaji odbugovane a funkcni, bude na to dost casu, vsude hromady navodu, sofistikovanejsi addony, vykonejsi pocitace, spolehlivehsi internet... Ono i na clearu MC ted na classicu je videt ten dramaticky rozdil oproti vanille a u dalsich raidu to bude stejne.
    MEDAN
    MEDAN --- ---
    WOLFGAR: jasný, chápu. to zní jako docela slušná nerd no-life zábava... :) takže v podstatě to, co se "nestihlo" tenkrát, se dokončí teď v Classic wow. to bude docela zajímavý sledovat.

    já měl možnost jít wotlk naxx v pre-raid gearu a navíc s pre-nerf mechanikama na jednom private serveru (omlouvám se za OT) a to byla celkem zábava. dodržovat taktiky bylo nutné :)
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    WOLFGAR: původní Naxx jsem zažil jen během pár zoufalých pokusů na Instructorovi, vzpomínám si že nás tenkrát RL v Mor do kulí nutil farmit nějaké šílené kombinace gearu a skoro nikdo ho neměl. Ten nový jsme progressovali v 10m verzi, bylo hodně znát, že to je určené původně pro 40 lidí, člověk si tam přišel naprosto ztracený. A Horsemeni byli i v nové verzi na 10m celkem peklo :-)
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    MEDAN: : Byl dodelavany narychlo, spousta bossu mela hodne spatny nesmyslny design (8 tanku na 4h a podobne) pri release byl plny bugu a zaroven kvuli zpozdeni release nebylo dost casu od spusteni do TBC takze se guildy pushovaly co nejvic aby stihly clear. K tomu pridej zatim nejvyssi obtiznost obecne spojene s naprostou nutnosti farmeni absurdniho mnozstvi consumables a potrebneho casu na pripravu a progress a ve vysledku mas raid ktery proslul jako guild killer protoze vetsinu hracu nebavil, ale frustroval a tech guild ktere se kvuli Naxu chvilku pred vydanim expanse rozpadlo bylo nemalo. Na Drak'Thulu nikdo Naxx pred vydanim 2.0 neclearnul a celosvetove guild kterym se to podarilo je kolem stovky (puvodne se uvadelo 59 ale casem i dalsi guildy dolozily potvrditelne dukazy o clearu)

    Naxx je jednim z hlavnich duvodu proc se wow dal zacalo ubirat trochu jinym smerem a designeri pochopili, ze misto umeleho navysovani obtiznosti je potreba vytvorit obtiznost ktera bude soucasti samotneho gameplaye. Wotlk Naxx byl docela dobry pokus o salvage toho raidu, samotnym designerum blizzardu prislo lito, ze raid ktery lorove mel byt spickou vanilly zkoncil jako nedodelany, nenavideny, zabugovany a vetsinou hracu skipnuty content a navic se jim recyklovany content v okamziku kdy se nestihal puvodni casovy timeframe dost hodil. I tak dodelali to co puvodne chteli udelat a nestihli a tweaknuli hromadu detailu vcetne obtiznosti. Priznam se prosel jsem si wotlk naxx jen parkrat uz v ICC gearu kde nebyl zadnou velkou vyzvou, ale spis fun runem protoze jsem v dobe release WotlK mel pauzu a idea vratit se kvuli Naxxu me dost desila takze jsem vratil az na 3.3, ale i pres slusne pstd z progresu puvodniho Naxxu se mi docela libil.
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    MEDAN: mozna ze to bylo tak zkurvene tezky ze se to nedalo ani dojit? :)
    MEDAN
    MEDAN --- ---
    WOLFGAR: kvůli čemu ho považuješ za nejhorší? já ho ve Vanille nezažil, ale wotlk verze mě bavila
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    ENDER: Ber to z te lepsi stranky, nemuseli jste se rozpadnout na Naxu. (AQ jsem mel rad i kdyz jsme valili C'thuna do zblbnuti ale vanilla Naxx do ted povazuji za nejhorsi raid co ta hra mela)

    Ja jsem rerollnul warra tak zatim vymyslim nejlepsi zajimavy level build a zatim to vidim na dual wield arms do 40ky nonstop overpower build a pak se uvidi.
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    ENDER: to zni dobre! az na ten zaver teda :)
    ENDER
    ENDER --- ---
    No hlavne healovani ve vanile je trosku jine kvuli 5 sec rule.
    My to delali tak, ze se rozdelili healeri na 2 skupiny po 3 a jedna naplno healovala a druha regenovala manu. Kdyz mel nekdo manu na full, sel vystridat healujiciho. Tenhle system jsme praktikovali az do aq, kde jsme se rozpadli.
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    BARTUC: musis najit ten spravnej balance.

    nicmene je lepsi overhealovat dokud ti neodjde mana, nez healovat tak, ze ti chcipne pulka raidu a maintank, a ty tam stojis s pulkou many
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    HAVANA: vadi, pokud pak healer nema manu na normalni healovani :-D
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    overheal je uplne v pohode a nicemu nevadi
    DWAY
    DWAY --- ---
    BARTUC: Healer? To je takovy ten typek co me overhealuje po te co si hodim Death strike?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam