• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ETHANWorld of Warcraft - PvE, RP, PvP - cesta do středu Země... eee, tedy Azerothu
    World of Warcraft pro lidi, kteří si užívají hru a nepotřebují si nic dokazovat.
    O questech, raidech, PvE a RP a historii světa v této úžasné hře. (bavíme se zde o oficiální hře, free servery mají své vlastní forum)

    Prepatch tuto středu (18.7.)

    BFA vychazi 14.8.

    Antorus minimalistic guide: zde

    Alfa a omega ohledne informaci o hre: http://www.wowhead.com/
    Uzitecny web o classach a tak: http://www.icy-veins.com/wow/

    Pokud by nekdo pokulhaval v AJ tak: https://www.wowfan.cz/

    rozbalit záhlaví
    DWAY
    DWAY --- ---
    ICARUS: jestli zmeni ty mechaniky jak slibuji tak naopak nadseni. Classy si muzou strcit do prdele. Hlavne kdyby nechali stavajici systém ktery je nejvetsi pain point hry.

    Doufal jsem ze se pouci z toho proc lidi chtějí tolik vanillu a vypada to ze ano a s nekteryma vecma se vrati zas trosku ke korenum.

    Uvidime zitra.
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    World of Warcraft: Shadowlands Features Overview
    https://www.youtube.com/watch?v=QInBVzBJuU4


    jako dost zklamani, zadna nova classa, rasa, zvyseny level cap, jen nova zona.
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    Vsak target tanka a spam chainheal, prvni v hps, nefr plz.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    HAVANA: hele na healovani ctyriceti lidi fakt gamepad nebude to pravy orechovy :)
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    AVATAR: jako shaman dostanes vetsinou prirazeny vsechny lidi na heal. a tam to asi moc nepude :D
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    LAAZI: kupodivu vyborne...

    na krizi bez kombeni mam heal a lesser heal s chytrym makrem (healuje i target of target).

    kriz+LT mam pak partaky. Macro target PartyX, castsequence leser heal, heal, heal. V raidu jsem to nezkousel, ale pokud dostanu prirazeny lidi na heal, asi jen prekopu PlayerX na jmeno hrace. Pokud chci hned prvni heal velkej, tak mam zmacknu lt+up, (stopcasting) up.

    Obecne jsem byl z ovladace nadsenej uz s lockem, ale melee se s tim hraje jeste o uroven lepe. Mene targetovani, kde se mys neztrati. Veskerej gameplay jedu na ovladaci, ale na aukci, inventar a obecne klikani prehmatnu na mys.
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    AVATAR: BTW jak se na gamepadu healuje? -.-
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    HANZILLA: action bary jdou soucasti addonu consoleport, kterej wow umoznuje ovladat gamepadem.

    testoval jsem s 2h corpsemakerem. Rockbiter lepe skaluje s pomalymi zbranemi a corpsemaker ma 3.80, takze je to ovlivneno i tim.

    Pocity jsem z toho mel takovy, ze kdyz procne windfury, je to ficak, ale kdyz neprocne a nemas manu, dela ti problem i beznej mob. Zatimco rockbiter je solidni jednotvarne rubani, na ktere je proste spoleh. A kdyz to critne, je to fakt supa.

    Obecne jak popisuje kolega nize - rockbiter je pohodlnejsi na solo farmeni, windfury je vetsi zabava a s partakem, kterej pokreje pripadny dps gapy, je burst obcas life saver.
    HANZILLA
    HANZILLA --- ---
    LAAZI: (ted se budem bavit na teoreticke urovni a schvalne prezenu aby bylo pochopitelne co jsem ti myslel - protoze nehraju shamana a neznam RB AP boost value):


    ze kdyz budes mit AP 150 a rocbitter ti prida 150 AP = vzrostes na 300AP je RB urcite zajimavejsi nez WF protoze WF prida attack navic s nejaky % dmg


    kdezto, kdyz budes mit 3000AP , kde rockbitter ti prida 150AP = vzrostes na 3150, tak je lepsi mnohem to WF, protoze to prida % damage z baselany

    tim chci rict, ze cim vic poroste gear a rockbitter bude mit procentualne mensi navyseni output dmg, se bude stavat WF vice a vice silnejsim.
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    HANZILLA: Rockbiter je vic dps, akorat to ma tu nevyhodu, ze te zabije boss a nema to burst, takze dobry akorat na solo pve nebo kdyz tankujes.
    HANZILLA
    HANZILLA --- ---
    UNCLE_JIMBO: dost veci tak jde vypocitat a vyuzit ve svuj prospech.. stejne tak nektere skilly nemaji global CD a umozni ti delat zajimavejsi machiance se skillama.

    vecina z tech veci byli znamy uz ve vanille a "neopraveny" umyslne. stejne tak se stavalo ze mob zacasti spell na tebe a dostanes DMG driv nez ta animace k tobe doputuje - ruzny spelly ruzny timing.
    HANZILLA
    HANZILLA --- ---
    AVATAR: jde o two handed nebo single handed weapon? ono to zacne mit smysl az s lepsim gearem, kdy ten AP z rockbitteru pro tebe nebude boost treba 15% tvyho AP, ale jen 5% (jeslti mi rozumis - tva baseline bude mnohem vyse)

    pak bude lepsi urcite WF :)
    HANZILLA
    HANZILLA --- ---
    AVATAR: ten addon na ten super interface baru?!! (skill buttonu)?!
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    testoval jsem, jestli je lepsi windfury weapon nebo rockbiter

    maj tu kluci od blizzardu docela vybalancovany ;)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    UNCLE_JIMBO: jestli si dobre vzpominam tak uplne puvodne bylo mozny na razeru mit makro s malyma delayema mezi skilly co se namackaly rychle po sobe v ramci jednoho GC
    ALEXUSS
    ALEXUSS --- ---
    Našel by se tu pls někdo, kdo hraje na Skullflame a byl by ochotný mě dneska večer párkrát protáhnout skrz Ragefire chasm dung v OG? Jde mi hlavně o XP a itemy užitečné pro huntera.
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    tak jsem to zjišťoval a je to kvůli "spell batchingu", který nechali záměrně, aby to víc odpovídalo vanille = servery nezpracovávají akce hned jak se stanou, ale ve vlnách podle typů a to způsobuje nějaký tyhle "bugy", který ale fungovaly dřív a budou fungovat i teď. Výsledkem je, že můžeš chargovat a přitom dělat něco jinýho (změna stance nebo např. hamstring) protože charge je zpracovávanej v několika vlnách a ne jako jedna akce a kvůli tomu zpoždění nacpeš jinej spell do toho... a hodně je to poznat u interruptů - mage na tebe castí poly, ty mu dáš pummel, on dostane pummel dmg ale interrupt ne a ty dostaneš poly, protože se každá ta akce zpracovává v jiný vlně..
    já si toho všímal hodně když jsem měl pomalou wepku, kdy dostaneš rage ještě dřív než hitneš moba, nebo když speedfarmíme UBRS tak nestihneš execute i když ho spamuješ, protože ho to nestihne zpracovat ve vlně kdy má target pod 20%hp a ostatní spelly co měly prioritu projdou a ten target umře

    nevim jestli sem to popsal srozumitelně, ale jsou to prostě záměrný bugy způsobený spell delayem..
    nějaký další takový věci způsobuje rozdílnej engine, hardware atd..
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    LAAZI: hmhm, to je zajímavý, nemam to vyzkoušený, protože bez TM nehraju, ale myslim že by to tak nemělo fungovat.. bohužel i tak to není žádná hitparáda :D pořád ti to blokuje všechny ostatní ability co potřebujou konkrétní stance..
    jakej je důvod hrát bez TM?
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    UNCLE_JIMBO: No, nemam prave. O tom mluvim :)
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    LAAZI: no jasně, to je ale jen proto, že máš tactical mastery, o tom tu celou dobu mluvím :)
    charge ti dá 15 rage takže si můžeš klidně ještě bouchnout a pak přepnout stance a o rage nepřijdeš.. když tactical mastery namáš tak ti změna stance ten rage sebere vždycky všechen a to tě strašně omezuje.. a to není jen charge, spousta zásadních abilit potřebuje konkrétní stance a bez TM je nemůžeš nikdy používat všechny..

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam