• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ETHANWorld of Warcraft - PvE, RP, PvP - cesta do středu Země... eee, tedy Azerothu
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    HAVANA: Hemo ma benefit ten debuff, jako spam vychazi lip ss, realne hemo pouzivam jen na elitky protoze quest mobove umiraj moc rychle aby melo hemo nejaky vetsi efekt. Na normalni moby to je ambush - ghost na dodge - sinister - eviscerate a hotovo. Jen kdyz je nejaka treba vyssi level tak pridam pred ghost jeste jedno hemo. Zato v grupe je ten benefit z hema mnohem znatelnejsi, zvlast kdyz tam je treba war, feral, nebo druha rogunka. Nemam to jeste overene, ale myslim si, ze bonus dmg z hema dostava i hunter pet naposledy kdyz jsem byl v grupe s jednim s broken toothem tak sla dmg z hema nahoru hodne vyrazne.
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    WOLFGAR: Jakej ma význam mít zároveň sinister strike a hemorhage?
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    SIRLOON: Base build https://classic.wowhead.com/talent-calc/rogue/02-02-5300501303301015
    A dal uz podle chuti jestli clovek vic beha questy nebo chodi dungy. Je to optimalizovane na expeni s tim, ze (skoro) vubec nepouzivas backstab a misto toho mas vsechny ability namakrovane aby ti prehazovaly zbrane takze mas pomalou dyku kterou equipujes jen na ambush a jakoukoli dalsi abilitou prehazujes na sword/mace/axe a jedes normalne sinister strike. Oproti combatce mas hromadu utility a mnohem lepsi survivabilitu, jednou za 5 minut muzes chainout 3x ambush pokud hrajes na pvp serveru a chces byt hodne velkej hajzl ;) Muzes pickpocetovat co hrdlo raci, muzes pouzivat jakou zrovna sezenes weaponu bez toho aby jsi byl zaseklej jen u mecu. Mas improved sap, velmi solidni dodge a pri questeni kdyz zabijes dalsiho moba do 20 sec tak skoro 100 procentni sanci na crit ambush takze realne das ambush, mob ma pulku, hodis zalsi dve ability finisher a do 5 sec je hotovo a bezis dal. Taky rychlejsi a vylepseny stealth ktery jr na expeni k nezaplaceni jo a taky je to narozdil od combatky fakt sranda hrat, neni to tak brainless, ale kdyz to dostanes do ruky budes si solovat elitky a vybijet grupy mobek s prstem v nose a kdyz se dostanes do pruseru tak vanish... A kdyz zase tak druhej vanish ;)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    WOLFGAR: ten rogue se switchovanim je co presne?
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    WRATA: No kdyz to beres takhle tak i ta FFXIV to vykradla, realne normalni roguelike mechaniky ktere nejsou nic neobvykleho poslednich deset let kdekoli. Navic je to FF ktera se porad hraje jako pomalejsi a neohrabanejsi asijsky wow clone a ktera co vim ma tunu hodne spatneho pribehu ktery musis povinne protrpet aby te to vubec pustilo do raidu, ale treba se od dob kdy jsem to hral neco drasticky zmenilo.

    Shadowlands vypadaji dobre, jestli chce wow neco vykradat tak at vykradou RIFT, idealne cely class system :D Ale byl bych spokojeny kdyby jenom vratili nejak poupravene talent trees tak aby se dali zase hrat hybridi a ne tady mate dve/tri/ctyri subclassy a hotovo.

    Jinak na classicu hraji uz druhy divnobuild a i tam jsou ty moznosti lepsi takze po hybrid sub rogune s weaponswitch macry ktera krasne pretacela vsechny ty hromady supernudnych combatek jsem ted rozjel dualwield arms warra, zatim do 40 jako cisty overpower build a pak pujdou dalsi body na hybrid do fury na enrage se /sit macrem. Zatim lehce po dvacitce to funguje vyborne, rychla offhanda znamena overpower stale k dispozici a rage generace take lepsi oproti 2h.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    WRATA: uz je nekde summary? Sem s pritelkyni na vikendu tak nemuzu moc hledat
    WRATA
    WRATA --- ---
    Mno, ale teda musim rict ze se mi libi jak limituji RNG pri gear progresu.
    Chces craft se specifickejma sekundarkama? Soupni tam gemy, weelky chesta nebude mit jeden random item ale vyber z nekolika moznosti a ty si vyberes co chces. Za me fakt dobry
    WRATA
    WRATA --- ---
    Me fakt bavi jak sou posrany z ty FFXIV ze z toho museji vykradat veci :)
    Tower of the Damned lulz
    DWAY
    DWAY --- ---
    JANDOS: mirne optimistcky je super popisek. Fakt sem zvedavy na zitrek a deep dive. Doufam ze v ramci back toho class fantasy oznami talenty :D
    JANDOS
    JANDOS --- ---
    DWAY: Presne, posledni vec co ta hra potrebuje je vic shitovejch class. Jsem mirne optimistickej, level cap lvl 60 taky beru.
    DWAY
    DWAY --- ---
    ICARUS: jestli zmeni ty mechaniky jak slibuji tak naopak nadseni. Classy si muzou strcit do prdele. Hlavne kdyby nechali stavajici systém ktery je nejvetsi pain point hry.

    Doufal jsem ze se pouci z toho proc lidi chtějí tolik vanillu a vypada to ze ano a s nekteryma vecma se vrati zas trosku ke korenum.

    Uvidime zitra.
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    World of Warcraft: Shadowlands Features Overview
    https://www.youtube.com/watch?v=QInBVzBJuU4


    jako dost zklamani, zadna nova classa, rasa, zvyseny level cap, jen nova zona.
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    Vsak target tanka a spam chainheal, prvni v hps, nefr plz.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    HAVANA: hele na healovani ctyriceti lidi fakt gamepad nebude to pravy orechovy :)
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    AVATAR: jako shaman dostanes vetsinou prirazeny vsechny lidi na heal. a tam to asi moc nepude :D
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    LAAZI: kupodivu vyborne...

    na krizi bez kombeni mam heal a lesser heal s chytrym makrem (healuje i target of target).

    kriz+LT mam pak partaky. Macro target PartyX, castsequence leser heal, heal, heal. V raidu jsem to nezkousel, ale pokud dostanu prirazeny lidi na heal, asi jen prekopu PlayerX na jmeno hrace. Pokud chci hned prvni heal velkej, tak mam zmacknu lt+up, (stopcasting) up.

    Obecne jsem byl z ovladace nadsenej uz s lockem, ale melee se s tim hraje jeste o uroven lepe. Mene targetovani, kde se mys neztrati. Veskerej gameplay jedu na ovladaci, ale na aukci, inventar a obecne klikani prehmatnu na mys.
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    AVATAR: BTW jak se na gamepadu healuje? -.-
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    HANZILLA: action bary jdou soucasti addonu consoleport, kterej wow umoznuje ovladat gamepadem.

    testoval jsem s 2h corpsemakerem. Rockbiter lepe skaluje s pomalymi zbranemi a corpsemaker ma 3.80, takze je to ovlivneno i tim.

    Pocity jsem z toho mel takovy, ze kdyz procne windfury, je to ficak, ale kdyz neprocne a nemas manu, dela ti problem i beznej mob. Zatimco rockbiter je solidni jednotvarne rubani, na ktere je proste spoleh. A kdyz to critne, je to fakt supa.

    Obecne jak popisuje kolega nize - rockbiter je pohodlnejsi na solo farmeni, windfury je vetsi zabava a s partakem, kterej pokreje pripadny dps gapy, je burst obcas life saver.
    HANZILLA
    HANZILLA --- ---
    LAAZI: (ted se budem bavit na teoreticke urovni a schvalne prezenu aby bylo pochopitelne co jsem ti myslel - protoze nehraju shamana a neznam RB AP boost value):


    ze kdyz budes mit AP 150 a rocbitter ti prida 150 AP = vzrostes na 300AP je RB urcite zajimavejsi nez WF protoze WF prida attack navic s nejaky % dmg


    kdezto, kdyz budes mit 3000AP , kde rockbitter ti prida 150AP = vzrostes na 3150, tak je lepsi mnohem to WF, protoze to prida % damage z baselany

    tim chci rict, ze cim vic poroste gear a rockbitter bude mit procentualne mensi navyseni output dmg, se bude stavat WF vice a vice silnejsim.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam