UMIAKI: Jop tam je slušné basovo, ale zní mi na bedýnkách poměrně slušně, není to jak naživo, ale nezní to špatně, hlavně bedýnky zachovávají dynamiku.
Taky bych možná měl změnit své hyperacusis - spodky a výšky slyším více, než je zdrávo :)
VOZKA: Jak jsem ale napsal, vždycky je ta spodní hranice braná proti referenčnímu kmiočtu, takže to ty basy pod 110Hz hraje, jen míň, a ekl bych že to basuje.. Když si pustím samply mé soupravy, kde mám kopák hodně nízko - jsem taky bubeník, tak to zní...
FURYAN: Jop jazz je plnej nízkých kmitočtů, ale ten neposlouchám na pracovní mašině :)
K těm fostexům ještě dodám, že oproti levném Creative, Geniusům a podobným počítačovým firmám, kterých jsem slyšel, viděl a opravoval nespočet, to jsou bedýnky, které jsou mnohem kvalitněji zpracované, zní, mají dynamiku, a za jejich cenu je to super poměr cena/výkon... Když bych to sroval se svým čtyřpásmem (btw: vlastní návrh), tak bych měl sakra co vytýkat, ale pro poslech hudby a základní práci se zvukem je to super...
A ještě jedno BTW: obrovský rozdíl udělá zvuková karta - při přechodu z integrované Realtek na ESI Maya jsem jen zíral...