• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EMENEMSAudi - podlehate rovnez luxusu 4 kruhu?
    MRDAC_BEDEN
    MRDAC_BEDEN --- ---
    Ahoj, mam Audi A6 Avant, rv. 1999, benzin 4,2L, 8valec
    1) zjistil jsem ze na me auto se montovaly predni brzdy od 3 ruznych vyrobcu - poznate nekdo, ktere tam mam a podle toho jake si objednat desticky? Kde objednavate desticky, mne se nejlepe jevi http://www.cc-autodily.cz/ a desticky od vyrobce Brembo. Co si o tom myslite?

    2) v rychlosti mezi mezi 100 a 135 auto mlati - pri nizsich rychlostech absolutni klid, pri vyssich se to uklidni, nejhorsi je to tak pri 100 az 120km/h. Muze to byt necim jinym nez spatne vyvazenymi koly?

    3) Mam v tom Bose soundsystem s CD changerem - rad bych k tomu pripojil "cokoliv inteligentnejsiho" - co existuje za varianty a existuje nejake nizko nakladove reseni?
    FETF
    FETF --- ---
    Našel by se tu někdo s aktualizací navigace DX?
    CESKI
    CESKI --- ---
    KINGFISHER: u mě rozhodlavelikost garáže a psa :D takže a6 avant :)
    KINGFISHER
    KINGFISHER --- ---
    KINGFISHER
    KINGFISHER --- ---
    true story

    PHAILO
    PHAILO --- ---
    THERIDANE: Já osobně jsem s ním najel asi 100 tisíc km. Kupoval jsem ho v 50, prodával ve 150. Dodržoval jsem předepsané intervaly servisu, vždy výhradně autorizovaný servis (k tomu ještě dál).

    - Olej byl LongLife - interval 30.000 km. Vím, že spousta lidí říká, že je to moc dlouhý interval, ale já s tím problém nikdy neměl. A neznám ani nikoho, kdo by měl.
    - Brzdové destičky vydrží zhruba těch 30.000 km, takže spolu s olejem se musí vždy měnit.
    - Kolem 90.000 km se měnily svíčky, cenu už si nevybavím.
    - Kolem 125.000 km se měnily dva tlumiče. Ačkoliv jde o vzduch, nebylo to tak strašné (tlumič stojí asi 6.000,- s DPH tuším). Ještě se při tomto servisu měnily brzdové kotouče.
    - Jediné, co se mimo plán běžné údržby posralo, byla nějaká zadní jednotka topení, stála asi 5.000,-

    Obecně nevím co kupuješ a jaké s tím máš plány, ale dost mě překvapily rozdíly v cenách autorizovaných servisů. Začal jsem a dlouho servisoval u Porsche a následně změnil na doporučení na TUKAS. Tytéž servisní úkony byly v TUKASu zpravidla +/- za polovinu. Navíc mají i program pro auta starší než 5 let, u kterých jsou dost významné slevy. Jinak pokud tě zajímá ještě něco dalšího, ptej se.
    THERIDANE
    THERIDANE --- ---
    PHAILO: Dík, tak jestli máš o D3 něco zajímavýho, sem s tím (co se pos#alo a podobně). Kromě motoru, ten mě nezajímá.
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    THERIDANE: Kdyby to byl benzín, mohu se podělit o vlastní zkušenosti. Nafta mi nesmí do baráku. Nicméně kolega má Q7 4.2 TDI, což by mohl být velmi podobný motor. Určitě na něm nalítal kolem 150 tis. a je to bez problémů. Samozřejmostí je předepsaný servis.
    DYNK
    DYNK --- ---
    THERIDANE: spletl jsem si 4.0 a 4.2, sorry:) O 4.2 tim padem nic nevim.. jen, ze to jede jako tank:)
    THERIDANE
    THERIDANE --- ---
    DYNK: A nevíš kvůli čemu? Vím, jak je na tom 4.0, ale o pofaceliftovým 4.2 jsem nenašel na netu jedinou špatnou zmínku... je srovnávanej s 3.0 TDI co se spolehlivosti týče.
    DYNK
    DYNK --- ---
    THERIDANE: nemam, ale mechanici pred tim motorem dost varujou.
    THERIDANE
    THERIDANE --- ---
    Máte tady někdo dlouhodobější zkušenosti s 4.2 TDI (BVN)? Ideálně v A8 (D3)...
    DYNK
    DYNK --- ---
    diky za info:)
    KINGFISHER
    KINGFISHER --- ---
    Nechápu ty audiny s ledkama vzadu... copak to auto uteklo z nějaký diskotéky? stát za tim na křižovatce, tak mi to okamžitě připomíná, proč tyhle šmucky nemám rád. hrozný paštiky.
    DYNK
    DYNK --- ---
    MUI: V a3 jsem nesedel. Mam zkusenosti akorat z aktualni a6 a predposledni a4. A6 ma sedacky v pohode, u a4 bych uvital kdyby byly sirsi v oblasti ramen, ale zada me z toho neboli a ani nemuzu rict, ze by byly nepohodlny. Kazdopadne si auto se sedackama, ktery ti nejsou prijemny, nekupuj:)
    DIET
    DIET --- ---
    Diky vsem za info!
    DYNK
    DYNK --- ---
    KODAS23: Podarilo se mu to auto prodat? Budu asi jednou resit prodej auta s podobnym najezdem, tak me zajima, jestli je to vubec prodejny..

    Ja jsem vysokejm najezdum otevrenej, ale auto s pulmilionem bych asi od ciziho cloveka nevzal. Musel bych ho asi nejakou dobu znat a pozorovat.
    KODAS23
    KODAS23 --- ---
    Známý měl A6 2,5tdi v pětivalci, přirovnal bych k zmiňovaným 1,9tdi. Nebyl nikdy žadný problém, hlučnost a spotřeba taky nizká, co se u V6 2,5tdi nedá řict! Doporučuji, když A6 zbavoval měl na tachometru téměř 500000km
    DIET:
    DYNK
    DYNK --- ---
    LOJZAK: neni to ta verze, ktery praska hlava?:)

    Opravdu jsem mel na mysli 2.5tdi. Je to petivalec. Pruser byly 2.5tdi V6.
    LOJZAK
    LOJZAK --- ---
    DYNK: tobude 103kw ale 2,0TDI 4V ,ne ?
    DYNK
    DYNK --- ---
    WYMA: Tipnul bych si neco mezi:) 1.9 je preci jen jina liga. Ted jsem trochu googlil a wiki rika, se 103 kW se zapsal jako jeden z nejlepsich naftaku ever.

    Ma ho Kriznik v tom svym dailydriveru a urcite i spousta jinejch lidi na audiklubu.. Mel by to byt kod AEL.
    WYMA
    WYMA --- ---
    DYNK: nebyly takovej průser znamená, že byly průser, ale ne tak extra velkej, a nebo že spolehlivost dosáhla úrovně 1,9 tdi ? :)
    DYNK
    DYNK --- ---
    Neni 2.5tdi jako 2.5tdi. Jsou mezi nima typy, ktery nebyly takovej pruser. Chce to zjistit kod motoru a podle toho googlit.
    WYMA
    WYMA --- ---
    DIET: osobní ne. ale na téma (ne)spolehlivosti 2,5tdi toho najdeš po internetu dost. nic pozitivního to není.
    DIET
    DIET --- ---
    Nemate nahodou nekdo zkusenost s timto motorem? 2.5TDi 103kW, je to v Audi A6 C4 Avant.
    DYNK
    DYNK --- ---
    VOY: Jestli s tim nechces hned do servisu, tak zkus procist tohle http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=85818

    Par tipu od ostatnich uzivatelu se tam da najit.

    Jinak mam pocit, ze Vlasta se specializuje na diesly, ale to neznamena, ze si s benzinem neporadi.
    VOY
    VOY --- ---
    Mam A3 1.6 benzin v automatu a stava se mi, ze nekam dojedu z garaze po studenym startu a kdyz treba po hodine k tomu autu prijdu, tak nastartuje az nepotreti. Nastesti se mi nikdy nestalo, ze bych nekde zustal viset, nicmene mi to vadi. Dokazali by s tim v goby neco provest? Obavam se, ze se s takovou zavadou dostanu do rukou nekoho, kdo akorat za hodne penez spoustu veci vymeni, ale nikam se nedostaneme. Stava se to jen obcas, takze je taky slozity to predvest.
    WYMA
    WYMA --- ---
    díky !
    DYNK
    DYNK --- ---
    Pridavam se k doporuceni Vlasty. Urcite ale zavolat a domluvit se predem. Zazil jsem, ze nemel cas ani na vymenu oleje Je dost vytizenej.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam