• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HIJACKERCompany of Heroes -- Nejlepší RTS všech dob
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    to by ji ale musel tak lehce trefit:)

    kdyz dostanu ranu do M8 tak asi nebudu jen tak stat a cekat na dalsi

    a 75munice za panzerschrecka neni zrovna zpocatku levna investice

    radsi to neporovnavej..strany nejsou stejne..nastesti
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    m8 a halftruck jsou urcite vyhoda (i kdyz halftruck maji nemci taky driv , jen ne s flaming stuka) ale wehr to kompenzuje panzerfaustem , 2 rany a je po m8 .)
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    ale taky ve stejne budove kde je vyroba AT maji US lepsi brmbrm nez Wehr

    M8 toho urcite zvladne vic nez transporter..takze srovnani k nicemu
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    jinak na 1v1 mapach to problem neni, ale prave na tech 8p , tam se ke stuce fakt nedostanes, jedine tetrarchem za commandos .)
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    tak ja nejsem spamer airborne, pouzivam je spolu s dalsima podpurnejma jednotkama, ale snazim se je nasadit co nejdriv aby ziskali rychle veteranstvi. Ze zacatku delam tak 3 squady rifles + jeep a zabiram vetsinu mapy, pozdejc kupuju wsc a MG,snipera,mortar, to je jedna z nevyhod US ,platit za dalsi barak a k tomu bunkry podrazily na 15f a cely se to protahuje. Nez amici ziskaji AT je taky nakladnejsi nez u wehr. (50f supply + 45f car depo do toho si muzes zapocitat dalsich 15f za wsc a pripadne jeden bunkr) . Jedna vec se ale patchem pekne zmenila, uz neni takovej problem s rifles ustrilet MG , je tam vetsi casova rezerva nez dostanou supression a tak se da najit rychle kryt/obejit, ty bitvy jsou ted mnohem lepsi. A novy zvuky sou vesmes taky dobry, jen stuky maji ted takovej robotickej nerealnej zvuk , ten starej byl presne jako z tech valecnejch snimku, nevim co je napadlo to menit
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    HIJACKER: holt musis vic bojovat o fuel aby protihraci nemohli delat tolik vozitek a veterancy..prece jen stuka bez veterancy nevydrzi zrovna moc, jenom se k ni clovek musi dostat
    HIJACKER: za amiky je to super..maji snipery, maji MG, maji rychle super M8, 57mm AT s pruraznosti, plus kterakoliv doctrina jim da dalsi dobre jednotky a bonusovky - ja si na ne vubec neztezuju.
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    HIJACKER: ja sem to bral v analogii s potrebou mit AT protoze nemci maji ty super tanky a vozitka

    kazda strana potrebuje fuel, ale nemci vic. Konecne je to po patchi tak ze se tolik nevyplati delat jen airborny a rangery ale musi se to mixovat a nejlepe pouzivat trebas jen jeden nebo dva squady.

    ja kdyz sem hraval za US tak sem vetsinou pouzival vsechny ostatni jednotky nez riflemany, airborny a rangery ve velkem - zpocatku radsi delam mix nez super airborny se kteryma to bylo o dost lehci..samozrejme zalezi na mape, na poctu hracu atd..
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    SALAM: tak to jo, taky se mi nelibi tyhle veci jako simcity, spamy artilerie ,rangers/air,pe grenadiers,knight kross a stuk . Ale tim ze orezou jen jednu stranu to nevyresi, hlavne ty stuky, nemuzu vic taktizovat s podpurnejma jednotkama kdyz vsechno co zustane chvily na miste vypali stuka ktera je ted po patchy jeste vic smrtici (zapalena zeme zabiji vic a vydrzi dyl). Mnohem vetsi balance by hre dali kdyby meli PE sankce za spamy PE, knight kross by ve vetsim poctu byly slabsi (nebo tak neco, vymyslet se da cokoliv) a stuky davali mensi damage US a jejich pop limit by byl vyssi, stejne by se i hodil limit na bunkry anglanu ,to by dalo hre jinej rozmer..
    SALAM
    SALAM --- ---
    HIJACKER: Pozri, ja nikde netvrdim ze ten patch je dokonaly, a ze Axis su komplet OK. Som si vedomy, ze momentalne maju drobet navrch, a takisto ze vsetkym amikom sa to pacit nebude...

    Akurat tvrdim ze som za patch rad, lebo, nakolko ma uz dost prestavalo bavit hrat proti bunker/arty simcity na jednej strane, alebo spamu rangerov/para na druhej. Uberalo to z hry tu strategicku roznorodost, ktora je v COH prave tak vychytana.
    (Ani netvrdim ze hra je teraz balanced, ale som si celkom isty ze je podstatne zabavnejsia bez podobnych kktin)
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    SALAM: a co situace se spamem PE ? Na jedny strane skrouhnou na druhy nechaj. To vidis jen z jedny strany barikady , zkus si to dat nekdy za amiky .)
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    GIGABITE: jenze uz i US potrebujou nutne fuel, bunkr stoji 15f , barraky a wsc taky 15f, supply 50f , car depo 45f , tank depo 90f a k tomu kdzy hrajes za air nebo rangers tak nutne upgrady ze suply (lv1 -50f ,lv2 -150f). U Pe jsou asi nejzakernejsi armored car (porcovacka), ta si ve 2 poradi krasne s airborne i rangers, o riflemanech ani nemluve. Jinak ja sem v coh pod HijackersCompany nebo Airwick , ale za US uz me asi casto hrat lidi neuvidej .)
    SALAM
    SALAM --- ---
    HIJACKER: prave o situacii pred patchom som hovoril.

    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    SALAM: ehm mas to nejaky popleteny, commandos uz od patche nemuzou prejizdet gliderem pesaky , nemaji kour hned po pristani a uz pred patchem fakt nedali 2 squady grenadiers nebo knight kross s mp44. To prejizdeni jednotek byla dost zasadni vyhoda proti spamum PE grenadiers jak ma kazdej druhej PE hrac ve zvyku. Predtim sem hral stylem 2-3 squady airborne, nejaky to AT ,MG,mortar a shermani a riflemani, strafing sem pouzival jen na spamy jednotek a i tak chytrej hrac dokazal uhnout protoze si vsim letadla na mape.Byla to ferova odpoved na stuky. Volks fakt nebyli nepouzitelny, ze zacatku to byla tezka vyhoda mit 2 squady s mp40, riflemanum ten browning stoji podstatne vic a chvily trva nez ho maji, jestli vubec se vyplati (200mp/60f). Je hezky ze se snazej zamezit spamum jednotek ale at to udelaj i axis. napr vcera sme hral hochwald gap a s 2x airborne,1xmg,1xmortar,2x rifles sem eml rating 220mp ,to je trochu silny kafe kdyz am clovek 90% mapy
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    ok..ja sem to tady uz psal takze bys to v historii nasel ale proc to nenapsat znovu:
    czviper
    klixklax

    hraju s czdreed (dreedcz, darksea) nebo s ThorHC (brainless, deepsea)

    hrajeme spolu 2v2 nebo 3v3
    oni dva jsou v 2v2 tymovem na velice peknem miste - cca kolem 30 mista za nemce
    SALAM
    SALAM --- ---
    GIGABITE: dRnD , hod si ma do friends, hravam AT s id kakacka (nyx: HADES), mozeme spichnut nejaku masovku :)
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    btw. byste tady mohli napsat svoje jmena ze hry at si nekdy muzem zahrat spolu..prece jen tymova souhra je v teto hre super
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    naklady na AT a tanky vychazi takto:
    US - supply yard - 100MP, 50Fuel > budova na lehke vozitka a AT 240MP, 45Fuel - a mas tam 57mm AT, M8 a transporter
    Wehr - vylepseni HQ 200MP, 35F > budova na vyrobu lehkych veci 220MP, 25F - a mas tam AT, transporter, grenadiery - takze vlastne 1 tieru ani nemaji utocne lehke vozitko, to maji az v dalsim ktery zase stoji dalsi MP a fuel - v dalsim jsou Stugy a Puma..a ty zazracne super tanky jsou hoodne drahe - natoz je ofrckovat
    Briti - si musi postavet dustojnika 250MP, 25F (myslim) a pak povolat Supply Truck cca 160MP, 35F - a tam muzou stavet sappery kteri muzou delat 17pounder AT, a nebo v nem postavet kapitána 300MP, 35F a bud delat Armor Truck nebo stavet Stuarta
    a PE - nez se dostanou k marderu jako dobremu AT nebo Armored Care tak musi postavet budovu za 220MP, 20F a pak dalsi budovu za 220MP a 30F a na Mardera jeste koupit upgrade za 200MP a 40F

    takze bych to mezi temato stranama moc blbe nevidel..nemci (Wehr) sice maji dobre tanky, ale vsechno je stoji hoodne fuelu, takze staci kdyz jim toho fuelu moc nenechate - natoz frckovani tanku, to stoji majland:)
    a PE se muze dostat k Pantherum ale i to je stoji hoodne fuelu..pritom staci na ne nabehnout s riflemanama, hodit stick bombu a pak do neho palit z AT a jde do kytek

    vzdy to zalezi na situaci, ale urcite bych z tanku nemel strach
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    AYLIK: to nebyla vyhoda ale prasarna, stejne jako kdyz u infantry amika byla sekundovka..v poslednim patchi nastesti byla upravena ze nepadala tak rychle..strafing byl nejhorsi bonusovka ze vsech - obzvlaste na malych mapa kdy ste ani nemeli cas cokoliv s pechotou udelat

    s rangerama je urcite vic prace nez s airbornama, coz je docela skoda..libi se mi vic..

    airborni maji hlavne hodne malej rozptyl..i kdyz hra vyhodnoti ze se strela netrefi tak diky malemu rozptylu stejne zasahne - to bohuzel opravene nebylo - schrecky jsou sice silnejsi ale nejsou tak presne

    a mega tanky za nemce..mno..co na to rict..staci aspon dve AT a i panther jde rychle do kytek..a nebo airborny v chumlu:)
    SALAM
    SALAM --- ---
    pobavilo :D


    Topic: Forget 2.5., 2.301 is coming back.
    http://www.gamereplays.org/community/index.php?showtopic=472546

    I didn't realize this was a joke and just got double fucked.

    1. I quit my STEAM installer when the patch was 80% done (for non-steam users, this is the accumilation of 3 days worth of patching) and now its back to 0%.

    2. I gotta wash my pants on the account that I just shat in them.


    F* my life
    SALAM
    SALAM --- ---
    AYLIK: mno pred patchom sa s bazukami triafali vcelku spolahlivo, ak beriem do uvahy ich pohyblivost (fireup), stale nemas najmensi problem dobehnut k tanku odzadu na point-blank bez vaznej ujmy.
    Co je horsie, ze ani MG pobliz ti nepomoze, pretoze supress jednoducho ignoruju.

    Samozrejme nikto neocakava ze s tymi bazukami budes davat dole kingtigra, rangeri nejsu at kanon. Ale s halftrackom / lahkym armorom si dokazu poradit vcelku hravo, ak sa netlcies zrovna na hektarovom poli bez coveru 1on1. nic viac by som od pechotneho tymu neocakaval.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam