KEL: toto je výborné :)
Ad
Tesco → My’... (omlouvám se, ale do vedlejšího klubu jsem ztratil chuť jakkoli přispívat)
Obávám se, že většina lidí bude číst jako [my] nikoli jako [ma:j]. Samotné logo neurazí, ale nějak zvlášť ani nenadchne. Tvar je sice možno dobře aplikovat (od visaček až po prostorové aplikace), žel ve vizualizaci nového interiéru obchodního domu se to nijak neprojevuje.
A propos ten „vtip“ má smysl jen v Parze, Hubáčkův liberecký obchodní dům (ve kterém Tesco zatím ještě sídlí než bude objekt zbořen a z Tesca se stane My’ v novém neinvenčním architetonickém výplodu dnešní doby) nesl název Ještěd. Liberečané tedy už vůbec nebudou mít důvod číst My' jako Máj. Na druhou stranu „MY jsme ti o které jde, VY nám to zaplatíte:)“, jak kdosi vtipně poznamenal v diskuzi, v Liberci platí dvojnásob.