• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    STRATILSOMSACORPORATE DESIGN ll mam logo co s nim
    BLUE
    BLUE --- ---
    LENDULIK: Me to prijde docela trapny teda... i ten web, kde pouzivaj WP template...
    PAN_CAU
    PAN_CAU --- ---
    KEPASO: me se libi ten font. ale vidim to spis na nejakou it firmu, tenhle koncept. vse ostatni bylo receno. hlavne vysvetlovani jazde tecky mi prijde taky hodne zbytecne. jinak se na to hezky kouka, to jo.:o)
    STRATILSOMSA
    STRATILSOMSA --- ---
    KEPASO: cisto ako graficky navrh v principe prijemne, ale chyba tomu v pozadovana hravost. V explikacii by som sa vykaslal na dve vysvetlenie a ostal iba pri jednom, skor kruhovy objazd.
    H3AD3AD
    H3AD3AD --- ---
    VIRUS31: pro 3 loga za 5k se nikdo moc asi neprerazi :D
    KEPASO: vetsina lidi tady to cte i logotype corporate ale... prijde mi to jako takovy kyberkvetinarstvi, vysvetlivky me fakt zabijej... asi nikdo kdo na to bude koukat v tom nepozna navigaci na spravnou cestu k mori, takze je celkem zbytecny to tam psat. o verzalkach pro seniory nemluve. tricek s pismenama funguje jen u c, n naprosto nevypada jako n a brisko b v tom nevidim at se snazim jak se snazim. barevnost je pro cilovou skupinu 15-25 dost neodpovidajici, je to takovy odlidsteny. nejsem zastance pestobarevnych log, ale tady by podle me dost pomohla uplne jina skala barev. vitezny logo je podezrely, zelena vypada desne a to je teprv nahled, v tisteny verzi dostane jeste nahnilejsi odstin soutiskem.
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    tak zkusim jeste tu

    pozadal bych o nazor na muj soutezni navrh:

    Zadani zminovalo preneseny vyznam center na majaky na poli infromaci nebo krizovatky na ceste za informacemi.
    Pojal jsem to tedy tak:
    *symbol znazornuje pudorys majaku - kolem nej pluji lode - navigace na spravnou cestu v mori - more je pole informaci - lode jsou mladi lide
    *z hlediska krizovatek predstavuje symbol kruhovy objezd, coz je nejlepsi forma krizovatky, male puntiky jsou lide v autech
    *symbol je u jednotlivych log tvarovan do pismen:
    u IBM - "b" - Informacni bod pro mladez - je pouzito brisko pismene b, to je kulate jako stred terce, do ktereho miri mladi lide kvuli informacim,
    u ICM - "c" - Informacni centrum pro mladez - "c" jako centrum, take znaci otevrenost vsem lidem, co informace hledaji, nebo chteji IC podporit, vyuziti otevrenosti pismena c
    u NICM - Narodni informacni.... - pismeno "n" jako narodni, dale symbolizuje toto pismeno strechu, nebot NICM cinnost center zastřešuje
    *dale k vytvorenemu pismu
    futuristictejsi vzhled - souvislost s informacnimi technologiemi, ktere jsou priznacne pro 21. stoleti. verzalky symbolizuji starsi cast mladych lidi, co navstevuji ICM, zaoblenost symbolizuje mladsi cast mladych lidi (= nemaji takostre lokty (malo zkusenosti)), aby se dokazali probit k uzitecnym informacem
    *barevnost
    pouziti tyrkysoveho odstinu, ktery symbolizuje more, coz muze evokovat majaky, lode a samozrejme barvu znacky prikazaneho smeru pred kazdym kruhovym objezdem....v kontrastu je cerna barva (ta hlubsi opodstatneni nema)...multibarevnost jsem nepouzil, nebot jsem chtel zduraznit, ze 3 centra tvori jeden celek...


    VIRUS31
    VIRUS31 --- ---
    KEPASO: Centrum pro mladez ma barvu prujmu. 3x slava.. to logo me nebavi a k takove organizaci mi nesedi.
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    Informační centra pro mládež v České republice získala jednotné logo:
    podminky souteze http://www.icm.cz/soutez-o-jednotne-logo-informacnich-center-pro-mladez-v-cr

    KLAARKA
    KLAARKA --- ---
    K tomu průmyslovému vlastnictví:

    10. března pořádá Design Cabinet přednášku na toto téma:
    http://www.designcabinet.cz/ochrana-prumyslovych-vzoru-z-pohledu-zahranicnich-partneru-a-v-dalsi-perspektive
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    KLAARKA: Ono to není nic originálního. Jeden čas to byl celkem trend, log na podobném principu by se dala najít hromada.
    LENDULIK
    LENDULIK --- ---
    presne tak to dela.
    Pri reserzi loga (za 1000,-) to proste paniprojde a co se ji zda zamenitelny nebo prolis obecny, to nezaregistrujou.

    lepe receno oni ti vyjedou vsechno podobny a ty si sam mas zhodnotit jestli to projde :-)
    DANNIEL
    DANNIEL --- ---
    no teoreticky tomu rozumim, spis by me zajimalo co prakticky dela ta tetka, se kterou sem napriklad neco takovyho naposled resil (rok 1997), ona sice presne vedela co vsechno je nutny dolozit, vyplnit a zaplati, ale neumi si ji predstavit, jak dela resersi a porovnava (nebo v lepsim pripade prislusne vzdelanemu kolegovi zadava) vizualni podobnost log
    H3AD3AD
    H3AD3AD --- ---
    KAROLINA182: jo vyhledavaj, pokud chces zaregistrovat logo jako ochrannou znamku, musi se pridat do databaze a da se to overit i jen tak, nevim jestli zadarmo, spis za nakej poplatek na uradu prumyslovyho vlastnictvi v praze u stromovky.
    KAROLINA182
    KAROLINA182 --- ---
    DANNIEL: tak to asi nevyhledávají, to je spíš postavený na stížnosti. "mám logo a tenhle týpek si udělal stejný, vyřešte to" :)
    DANNIEL
    DANNIEL --- ---
    docela by me zajimala ta metodika, kterou urednici pouzivaji pri vyhledavani pripadneho zamenitelneho loga...
    LENDULIK
    LENDULIK --- ---
    KLAARKA: coz mi prave prijde divny... hlavne treba urad pro prumyslove vlastnictvi u ochrannych znamek zkouma jako hlavni kriterium pro registraci nezamenitelnost loga.....
    KLAARKA
    KLAARKA --- ---
    Dneska jsem náhodou viděla logo unileveru a praštila mě do očí podoba z logy od studia machart: LENDULIK:


    Prohlídla jsem si pak jejich stránky- motiv, který použili na loga zoo a dobříše, pak opakují ještě na několika dalších logách...
    DANNIEL
    DANNIEL --- ---
    jotojo, u toho druhyho to je vlastne koncept z jinyho loga pouzitej pod ty papriky, s tim sem si taky nebyl jistej
    H3AD3AD
    H3AD3AD --- ---
    DANNIEL: prijde mi ze u toho druhyho se ten cistej tvar fakt nehodi do pixelu, desne se to tluce, ale chapu ze rozostrit papriky aby byly poznat bude asi orisek :)... u prvniho je skoda ze to neni mezi sebe umisteny nejak rovnomerne, takle se to docela naklani napravo tak nejak... a mozna bych mel problem s barvou pisma
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam