ARGONC: Oni mBank v mnoha článcích docela stírali, vesměs za drobnosti nebo za chyby, které mBank přiznává (a které jsou i jinde, ale banky to nechtějí přiznávat).
Moje zkušenost normálního pracujícího:
- přehledný ceník služeb, žádné skryté poplatky, žádné balíčky, základní služby jsou zdarma. Pokud to nejde udělat přes IB, je to i přes telefon nebo na pobočce zdarma.
- Některé služby dosud nezavedli, zejména kontokorent a zahraniční platby. Osobně jsem kontokorent u ČS užil jednou (a platil ho 5 let), tedy mi tolik nechybí, kreditka je mnohem lepší nástroj. Zahraniční platby mi vadí výrazně více, hlavně nemožnost příchozích plateb. Přeci jen pokud člověk má nějaké kontakty v zahraničí, tak se občas něco vyskytne. Dále chybí možnost vkladu hotovosti - od té doby co mám mBank se mi doma hromadí hotovost (-;
- Co je plus - vlídnost a přístup pracovníků (sice ne všechno vždy šlo, ale fakt se věnovali osobně a snažili se, vzhledem k tomu, že se jednalo o nový produkt a já se rozhodl být de facto testerem, tak tento přístup oceňuji). Otevírací doba (kiosek mají do 21:00, stejně dlouho jako nákupní centrum). Na kioskách počítač na IB (tedy pokud chce někdo mBank aniž by měl internet, tak může). Rychlost převodů - pošleš si peníze mezi účty a jdeš vybírat. Email push ti posílá zdarma každý den, všechny operace. Kreditka Visa Gold bez poplatku.