• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    NELDE
    NELDE --- ---
    SINEAD: Pokud to bude jako v US, tak problémy žádné, jen všechno přes podpis, čip téměř neužíván.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    POLINA: reklamace k nám, ideálně přes mLinku. ale detaily jsem ti hodil do pošty.
    POLINA
    POLINA --- ---
    Tak budu nakonec muset podat reklamaci na ten bankomat, po týdnu a 2 dnech se mi peníze zpět na účet nevrátily.

    Reklamaci můžu podat na mlince nebo musím na pobočku a tam stačí ústně, oni zapíšou do systému nebo mají formulář nebo musím napsat já vlastními slovy?

    Děkuji za rady
    SINEAD
    SINEAD --- ---
    Zdravim...chci se zeptat, jak je to s platebni kartou visa classic v Kanade?
    Daji se ocekavat nejake problemy?
    VANEK
    VANEK --- ---
    Witt: a nemohla mit ve smlouve rozhodci dolozku nebo buhvico horsiho?
    KY_109
    KY_109 --- ---
    hmmm, aha sem nejak tuto milou zmenu nezarigostroval ;] je to pro nas klienty vlastne lepsi, nemusime se zatezovat koukanim na smutne male cislo ;]
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KY_109: bylo už není :-) Tak to holt ve světě financí chodí.
    Jelikož byl úrokový výnos pro klienta i dosud spíše zanedbatelný, rozhodli jsme se úrok snížit na nulu.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KY_109: od dubna...
    KY_109
    KY_109 --- ---
    Hele ted mi prisel vypis a mKonto je uroceny 0.00 % ??? (Procentní sazba na účtu: 0,00%)

    Sem myslel, ze tam aspon naky smesny piko cislo je?
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMMe, debilita pokračuje. Ten debet díky divnému počítání úroků je "nedovolený" a úročený! Na výpisu z ůčtu mám položku: ÚROKY - PŘIPSÁNÍ NA VRUB / ZÚČT. ÚROČ. DEBETU30-06-2009 a odečtené peníze. Sice málo, ale jedná se o princip! Ber to prosím jako stížnost, protože tohle je na článek do novin (který sice já psát nebudu, ale někdo jiný snadno může).
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    no v te castce "18" muze byt kdo vi co, navic pise, ze jeste nevi, nekdo ji postrasil.. kazdopad by to vicmin odpovidalo, 200kc neni taky nic extra a to tam vubec neresi to penale. viz treba http://www.mesec.cz/clanky/exekutor-si-vas-najde-bez-varovani/nazory/52751/
    NELDE
    NELDE --- ---
    WITTGENSTEIN: Ano, ale díky penále, úrokům z penále a penále z penále to narostlo. V článku je zmíněných 18 tisíc. Věřím tomu, že možná i oprávněných - pokud ale prokáží, že doručili upomínky. Mě spíše zaráží, že by soudce k tomu přistoupil bez vyjádření druhé strany.
    WITTGENSTEIN
    WITTGENSTEIN --- ---
    NELDE: Ještě by mě zajímalo - neschvaluje ty exekuce náhodou soudce? A neměl by při pohledu na tak bagatelní částku ten návrh vyhodit?
    NELDE
    NELDE --- ---
    WITTGENSTEIN: Hlavně je z toho jedno poučení - při rušení účtu poslat peníze elektronicky, aby to bylo přesně. Kdyby to totiž zaokrouhlili nahoru, tak by měla problém zase banka (-;
    WITTGENSTEIN
    WITTGENSTEIN --- ---
    BUNDA: Mám velmi intenzivní pocit, že paní podnikatelka nemluví pravdu. Opravte mě, jestli se mýlím, ale nemusela banka náhodou podat k soudu žalobu na úhradu 35 haléřů a soud vyhrát?
    Platební rozkaz přece musel být doručen povinně, a teprve když proti němu proti němu nebyl podán odpor, tak mohla proběhnout exekuce a obstavení majetku ...
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: To je sice hezké, ale reklamace má sloužit k napravení chyby, nikoli však systémové závady. O které se dokonce ví delší dobu.

    Možná to je dokonce v rozporu se smlouvou/OP - banka díky tomu mylně informuje o aktuálním zůstatku na účtu a tedy neplní jednu ze svých povinností ($57 OP). Není dkonce náhodou něco takového v bankovní licenci?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BUNDA:
    jo vcera jsem to videl v TV, masakr :D
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ADAMM: chce to trochu odvahy jako má Komerční banka :-D

    Komerční bance dlužila paní Zuzana pouhých 35 haléřů.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    VOYTA: závěrem mohu říci, že jsem se ptal našeho právníka ten chvíli různě nadával a pak řekl, že dostal-li by se někdo do mínusu a poté by mu z toho důvodu bylo naúčtováno penále, může to reklamovat a tato reklamace bude vyřízena kladně.

    poprosil jsem taky šéfovou finance/operations ať vyzví v PL proč to tak je. já si taky myslím, že to je blbost, ale to je tak vše, co s tím můžu udělat. případně ještě při další změně OP do nich explicitně napsat, že v případě, že konec měsíce je víkend, postupuje se tak a tak.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam