"řeším" s mbankou zajímavý problém
vypadá to, že mi přestalo "fungovat" identifikační číslo klienta pro přihlášení k internetovému bankovnictví a do mLinky
číslo jsem vždycky vkládal z texťáku. heslo jsem měl relativně jednoduché (kombinace tří kláves - používám téměř všude), přesto jsem se nemohl přihlásit. po několika pokusech došlo k zablokování.
pokus o přihlášení do mLinky dopadl obdobně. údajně "nesprávné údaje"
nastalo řešení problému s operátorem. pětkrát. poprvé s jedním pánem, podruhé s jiným, a poslední tři hovory jsem měl štěstí na jednu slečnu (naštěstí sympaťačka, jinak bych se asi neudržel a choval se... neslušně .))
proces byl vždy stejný: odblokování účtu operátorem(/kou), přepojení na hlasový automat - a nastavení 8mi (pak i 9ti, 10ti... bezvýsledně) místného čísla jakožto nového dočasného hesla, opětovný pokus o přihlášení do internetového bankovnictví (i mLinky), opět neúspěch, opět zablokování, opět hovor operátorovi .)
nebylo kde udělat chybu. identifikační číslo klienta, které jsem operátorům diktoval, bylo podle nich správné. dočasné číselné heslo jsem vždy dával co nejjednoušší (např. 88888888, 123456789, .... )
slečna operátorka mi založila reklamaci, s tím že se mi do 30ti dnů ozvou.
po měsíci se ozvali tímto mailem:
Dobrý den,
na základě Vaší žádosti byla celá situace předána na technické oddělení. Prozatím se nepodařilo problém odstranit. Situaci jsme pourgovali a čekáme na odpověď technického oddělení.
Z toho důvodu tuto reklamaci pozastavujeme. Jakmile budeme mít informace týkající se přihlašovaní na internetové bankovnictví budeme Vás ihned informovat.
Věříme, že tato situce nijak nenaruší naší další spolupráci.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
už je to tři týdny. od té doby žádná reakce
mít šest týdnů zamrznutý účet (i když z bankomatu naštěstí vybírat jde) se mi zdá jako velké "narušení spolupráce" :o(