• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    http://www.mesec.cz/clanky/kam-aktualne-ulozit-rychle-penize/
    Kompletní a pečlivý aktuální seznam spořících účtů.
    STARDAY
    STARDAY --- ---
    FALLENANGEL: no dulezity je, ze se ti nekam generuji ;)
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    STARDAY: No to je možný, ale tam je mi to vcelku k ničemu. To už si tam rovnou všimnu, že jsem v mínusu, žejo? :)
    STARDAY
    STARDAY --- ---
    FALLENANGEL: a negeneruji se ti na nejake misto v internetovem bankovnictvi?
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    NOSPAM: To byla pevná linka?
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    PS: Ale pokud jde konkretne o SOLUS tak muzu jen poznamenat ze jeho pracovnici jsou dost vstricni a ochotni, narozdil od pracovniku telefonicy se kterou jsem mel tento problem..
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    FALLENANGEL: Hmm.. mno chces-li to takhle brat, tak SOLUS ci dalsi takove registry by teoreticky nemeli udaje o tobe poskytovat 3. strane - tj. dotazujicimu se, protoze nikdy od tebe nedostal souhlas se zpracovanim tvych osob. udaju :-)
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    NOSPAM: Ze Solusu by tě měli odmazat ve chvíli, kdy práskajícímu subjektu zrušíš souhlas se zpracováním osobních údajů. Ale nemám to ověřený :)

    Já to prostě doplatím a pošlu je do háje, ale neskutečně mě sere ta arogance. Když ti chtějí vnutit "výhodnější" program, tak si míněj plíce strhat, ale když nastane nějakej problém, tak ticho po pěšině. Fakt kdyby poslali debilní esemesku, kterou zabudujou do systému a v tom objemu, co zpracovávají ji budou mít skoro zadarmo.

    STARDAY: Teď jsem prošel obě oficiální e-mailový adresy a nic. Do pošty mi taky nic od RB nepřišlo. Můžu si na nich schladit žáhu? :)
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    FALLENANGEL: no co, ja jsem nejaky rok zpatky resil problem ze jsem se dostal do databaze SOLUS kvuli tomu ze jsem nedostal vedet o dluhu ve vysi 319CZK :-) (nastesti po dlouhych peripetiích jsem dosahl vymazani-i diky kontaktu od clovicka na nyxu :-) )

    Takze to ze ti zrusili kontokorent bych neresil.. spise bych resil aby te nezapsali do nektere z databazi "neduveryhodnych"..
    STARDAY
    STARDAY --- ---
    FALLENANGEL: od 1.11. ti musi banka poskytovat mesicni vypisy
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    STARDAY: Výpisy mi chodí jednou za půl roky na mejl.

    Problém je v tom, že tam teď dlužím 40k, takže mi ho asi nezřídí :)
    STARDAY
    STARDAY --- ---
    FALLENANGEL: mesicni vypisi ti nekam chodit musi

    FALLENANGEL: ja mozna moc nechapu, v cem je problem. si ho zrid znovu ne?
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    STARDAY: Ne, výpisy mi nechodí. Do debetu jsem se dostal 30.11. ve 23:59 (standardní odečtení poplatků, kde jsem neměl na účtě dost peněz) a kontokorent mi zrušili zřejmě dneska ráno.

    BUNDA: Zřejmě nebylo, ale tohle je standardní chování? To si fakt necháváme dvacet let dělat na hlavu? Já vím, že jako fyzická osoba neznamenám pro banku velký peníze, ale po třech letech, co u nich mám účet, kontokorent a dost vysokej úvěr bych čekal, že se někdo ozve, když něco nezafunguje. To je podle mě základní slušnost. Já svejm obchodním partnerům přece taky nemůžu napálit pokuty a dát je k soudu, když mi nezaplatí fakturu v den splatnosti.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    FALLENANGEL: a ono to bylo někdy jinak?
    STARDAY
    STARDAY --- ---
    FALLENANGEL: pokud se ti to stalo ted, tak je malo pravdepodobne, ze by te nikdo neinformoval. minimalne mas k dispozici mesicni vypis. leda byses do debetu dostal 1. a kontokorent by ti zrusili 31.
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    Zdá se mi to, nebo u nás banky na malý klienty prostě naprosto serou? Teď mi na jednom účtu v RB zrušili kvůli nepovolenýmu debetu v délce 30dní kontokorent. Naprosto bez varování. Nikdo nezavolal, neposlal esemesku, nic. To stejný se stalo nedávno známýmu u ČS.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    VIDA: ode dneška ano.
    VIDA
    VIDA --- ---
    Pochopila jsem správně, že sazba Fio spořicího účtu je 1,6?
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    BUNDA: tak změna, nyní je možné měnit limity (zvlášť pro hotovost, pro platby a povolení internetových transakcí) přes IB. Změna se má projevit do 24hod., ale když jsem to zkoušel tak to trvalo sotva pár minut.
    GOR
    GOR --- ---
    Mate nekdo zkusenosti s Unibonem? Maji IB nebo nemaji? Nejake jine poznatky a postrehy?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam