• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    mBank: http://www.mbank.cz/ - Internetové bankovnictví: https://online.mbank.cz/

    Pokud máte konkrétní problémy, které potřebujete řešit, můžete se obrátit na správce klubu (nyx pošta; id: ADAMM), který byl zaměstnancem a nějaký ten kontakt tam ještě má.

    Co je mBank: česká organizační složka polské banky mBank vlastněné ze 70% německou Commerzbank (2. největší banka v Německu). mBank vznikla v Polsku v roce 2001, v ČR od listopadu 2007.

    rozbalit záhlaví
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JUANITA: nemyslím tím nyx, ale že bude přibývat společností, které budou mít svoje specialisty, kteří budou lézt všude možně po netu a proaktivně reagovat na jakýkoliv problém, stesky nebo přání... to samozřejmě neznamená, že budou mít pravomoc kdykoliv cokoliv vyřešit, ale bude to de facto standardní součást firmy na pomezí customer care a marketingu / pr...

    a to imho není žádná utopie, ale v usa už relativně často zkoušená věc a k nám to dřív nebo později dojde taky.
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    ADAMM: tenhle model je ale ultimativne nesystemovy, a proto ve velky skale nemuze fungovat: nyx je naprosto ezotericka vysec nejakejch uzivatelu internetu, a v ni dalsi niche v podobe uzivatelu mbank. je (bez ironie) skvely, ze tu mame insidera, ale deklarovat jeho pritomnost jako sluzbu banka nikdy nebude moct, desitkam tisicum lidi bys nemohl pomoct, a udelat to nejak systemove... to jsme zase za zacatku u systemovosti a nevyhnutelny red-tape byrokracii. vidis to jinak?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    kdyby vás to náhodou zajímalo víc, tak doporučuju přečíst si tohle: http://www.slideshare.net/razorfishmarketing/fluent-the-razorfish-social-influence-marketing-report
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    TOM: díky, ale ono to není po pravdě řečeno moc pozitivní... aktivita jednotlivce (k tomu dnes již bývalého zaměstnance) by neměla suplovat fungující systémy, žeano :) nicméně, asi by řada z nás uvítala, kdyby se na nyxu dal najít podobný insider ve spoustě jiných firem :) a imho to je věc, která v nedlouhém časovém horizontu skutečně nastane. to je ten "social media marketing" ve své nezkarikované podobě - že prostě budou možnosti, jak se dostat k lidem, kteří jsou kreativní v tom, jak pomáhat klientům své firmy.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    TOM: pro mne by pozitivní zkušeností bylo automatické vyřešení problému co nejdříve přes mLinku. Jinak ti samozřejmě gratuluji :-)
    TOM
    TOM --- ---
    BUNDA: mám čerstvou velmi pozitivní zkušenost - reklamaci přes mLinku následně popostrčit přes ADAMMa .o) poslal můj problém šéfovi customers care v kopii na vedoucí produktového oddělení
    (berte to jako pochvalu před nastoupenou jednotkou .))
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    TOM: vlastní zkušenost (byť zkraje působení mbank) a dostatek zkušeností ostatních zveřejněných na mFóru. Dokud se to nerozmázne tam tak se mLinka jeví jako ztráta času :-)
    TOM
    TOM --- ---
    ADAMM: předem díky! chtěl jsem počkat ještě tak týden (přeci jen i já se v práci po dovolené pořád trochu rozkoukávám .)) a zavolat operátorovi

    BUNDA: osobní názor, anebo vlastní negativní zkušenost?
    podle mé obecné zkušenosti ... pomáhá "aktivní" urgování .)
    DAMIAN
    DAMIAN --- ---
    HUBIK: nic se nestalo .)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    TOM: reklamace jsou v mBank problém. Podotýkám, že to je můj osobní názor.
    HUBIK
    HUBIK --- ---
    DAMIAN: tak to se moc omlouvam. Netusil jsem, ze par mesicu se nevejde do pouhych dvou let.
    DAMIAN
    DAMIAN --- ---
    HUBIK: no čekal jsem kdo to napíše... limit dvou let není pro mě dostatečný
    HUBIK
    HUBIK --- ---
    DAMIAN: kdyz ho budes zavadet "za par mesicu" tak by ti limit dvou let asi nemel vadit.
    DAMIAN
    DAMIAN --- ---
    HAYES: to nelze..."UVEDENÉ POČÁTEČNÍ DATUM PŘEKRAČUJE PŘÍPUSTNÝ LIMIT 2 LET"
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    A vůbec jste mě neupozornili, že tady na Nyxu jsem dodneška úrokovou sazbu z 2.5% na 2.1% nezměnil!
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    TOM: můžeš mi hodit do pošty číslo reklamace? neslibuju, že něco změním, ale můžu to zkusit...
    HAYES
    HAYES --- ---
    DAMIAN: nastav dobu splatnosti treba na rok 2018 :-)
    DAMIAN
    DAMIAN --- ---
    Nevíte zda se dá nějak v IB pozastavit trvalý příkaz? nechce se mi ho rušit když vím , že za pár měsíců ho budu zase zavádět...
    TOM
    TOM --- ---
    jinak povinnost mít tři skupiny znaků v hesle ... je po prvním zablokování irelevantní .)
    po odblokování nemáš jinou možnost, než přes hlasový automat zadat použe číselnou kombinaci (min. 8 čísel)
    TOM
    TOM --- ---
    KOC256: :-)))))
    rozumím Tobě, operátorům, programátorům i hledání chyb v procesu/systému (koneckonců se tím živím .)

    zkoušel jsem všechno co mě napadlo. jinou stanici, česká/anglická klávesnice.... hlavně mi ale nejde do hlavy ta mLinka. ta vlastně ani nechce heslo, ale neprojdu už tím prvním krokem - zadáním identifikačního čísla

    jinak ten "aut" se mi nelíbí. čekal jsem lepší přístup. minimálně hovor někoho od "technicky schopnějšího" než je běžný operátor...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam