• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    mBank: http://www.mbank.cz/ - Internetové bankovnictví: https://online.mbank.cz/

    Pokud máte konkrétní problémy, které potřebujete řešit, můžete se obrátit na správce klubu (nyx pošta; id: ADAMM), který byl zaměstnancem a nějaký ten kontakt tam ještě má.

    Co je mBank: česká organizační složka polské banky mBank vlastněné ze 70% německou Commerzbank (2. největší banka v Německu). mBank vznikla v Polsku v roce 2001, v ČR od listopadu 2007.

    rozbalit záhlaví
    CASTER
    CASTER --- ---
    PULKA: no nejakou poznamku si prece jen neodpustim, lepsi by bylo resit poradne problemy zpusobene samotnou bankou, nez treti stranou

    (stejne mi nejde porad do hlavy proc by dluh zkrachovale spolecnosti mela nest banka jen proto, ze se pouzila karta, ale mozna do toho jen nevidim)
    PULKA
    PULKA --- ---
    BUNDA: když jsem vyřizovala vrácení ceny letenky se skyeurope (asi 10000 Kč), tak to za dva měsíce vyřešili - a dokonce kladně, nemůžu si stěžovat (p.s. odpuste si poznámky o kupování letenek u krachujících společností, potřebovali jsme je kvůli vízu)
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    jinak tedy hlasim, ze pres google chrome a upc (jinak funkcni) ted nejak podivne chodi ebanking; sice se po zadani hesla nahraje obrazovka, ale jakykoliv dalsi klik v menu zpusobi nekonecny cekani na odezvu.
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    ADAMM: tenhle model je ale ultimativne nesystemovy, a proto ve velky skale nemuze fungovat: nyx je naprosto ezotericka vysec nejakejch uzivatelu internetu, a v ni dalsi niche v podobe uzivatelu mbank. je (bez ironie) skvely, ze tu mame insidera, ale deklarovat jeho pritomnost jako sluzbu banka nikdy nebude moct, desitkam tisicum lidi bys nemohl pomoct, a udelat to nejak systemove... to jsme zase za zacatku u systemovosti a nevyhnutelny red-tape byrokracii. vidis to jinak?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    kdyby vás to náhodou zajímalo víc, tak doporučuju přečíst si tohle: http://www.slideshare.net/razorfishmarketing/fluent-the-razorfish-social-influence-marketing-report
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    TOM: díky, ale ono to není po pravdě řečeno moc pozitivní... aktivita jednotlivce (k tomu dnes již bývalého zaměstnance) by neměla suplovat fungující systémy, žeano :) nicméně, asi by řada z nás uvítala, kdyby se na nyxu dal najít podobný insider ve spoustě jiných firem :) a imho to je věc, která v nedlouhém časovém horizontu skutečně nastane. to je ten "social media marketing" ve své nezkarikované podobě - že prostě budou možnosti, jak se dostat k lidem, kteří jsou kreativní v tom, jak pomáhat klientům své firmy.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    TOM: pro mne by pozitivní zkušeností bylo automatické vyřešení problému co nejdříve přes mLinku. Jinak ti samozřejmě gratuluji :-)
    TOM
    TOM --- ---
    BUNDA: mám čerstvou velmi pozitivní zkušenost - reklamaci přes mLinku následně popostrčit přes ADAMMa .o) poslal můj problém šéfovi customers care v kopii na vedoucí produktového oddělení
    (berte to jako pochvalu před nastoupenou jednotkou .))
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    TOM: vlastní zkušenost (byť zkraje působení mbank) a dostatek zkušeností ostatních zveřejněných na mFóru. Dokud se to nerozmázne tam tak se mLinka jeví jako ztráta času :-)
    TOM
    TOM --- ---
    ADAMM: předem díky! chtěl jsem počkat ještě tak týden (přeci jen i já se v práci po dovolené pořád trochu rozkoukávám .)) a zavolat operátorovi

    BUNDA: osobní názor, anebo vlastní negativní zkušenost?
    podle mé obecné zkušenosti ... pomáhá "aktivní" urgování .)
    DAMIAN
    DAMIAN --- ---
    HUBIK: nic se nestalo .)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    TOM: reklamace jsou v mBank problém. Podotýkám, že to je můj osobní názor.
    HUBIK
    HUBIK --- ---
    DAMIAN: tak to se moc omlouvam. Netusil jsem, ze par mesicu se nevejde do pouhych dvou let.
    DAMIAN
    DAMIAN --- ---
    HUBIK: no čekal jsem kdo to napíše... limit dvou let není pro mě dostatečný
    HUBIK
    HUBIK --- ---
    DAMIAN: kdyz ho budes zavadet "za par mesicu" tak by ti limit dvou let asi nemel vadit.
    DAMIAN
    DAMIAN --- ---
    HAYES: to nelze..."UVEDENÉ POČÁTEČNÍ DATUM PŘEKRAČUJE PŘÍPUSTNÝ LIMIT 2 LET"
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    A vůbec jste mě neupozornili, že tady na Nyxu jsem dodneška úrokovou sazbu z 2.5% na 2.1% nezměnil!
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    TOM: můžeš mi hodit do pošty číslo reklamace? neslibuju, že něco změním, ale můžu to zkusit...
    HAYES
    HAYES --- ---
    DAMIAN: nastav dobu splatnosti treba na rok 2018 :-)
    DAMIAN
    DAMIAN --- ---
    Nevíte zda se dá nějak v IB pozastavit trvalý příkaz? nechce se mi ho rušit když vím , že za pár měsíců ho budu zase zavádět...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam