ADAMM: To je samozřejmě taková otázka kruhem, protože se tak můžeme bavit o tom, jestli má smysl se pojišťovat proti jiným nebezpečím. Ve skutečnosti se nedomnívám, že by stejným průserem (v tomhle ranku) dostala banka víc než jednou a ustála to a i ten první většinou bývá velkej průser.
Takže ta otázka je - stojí za to investovat peníze do koupení řešení, aby se to určitě nestalo ANI JEDNOU nebo ne a spolehnout se na to, že k tomu nedojde (protože zase věřím, že běžný způsoby obrany proti tomu nasazený jsou) a kdyby došlo, že ztráty (důvěra, mediální obraz, etc) budou nižší než třeba tři roky provozování takový ochrany.
Co mi na tom celým přijde pitomý je prostě ta disclaimerovitá forma, kterou se banka jakoby pokouší přenést odpovědnost za případné selhání svého systému na svého klienta.
Každopádně u MBank žádný peníze nemám, jen mě to zaujalo z technologickýho hlediska a z konceptu přístupu k zákazníkům.