• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    mBank: http://www.mbank.cz/ - Internetové bankovnictví: https://online.mbank.cz/

    Pokud máte konkrétní problémy, které potřebujete řešit, můžete se obrátit na správce klubu (nyx pošta; id: ADAMM), který byl zaměstnancem a nějaký ten kontakt tam ještě má.

    Co je mBank: česká organizační složka polské banky mBank vlastněné ze 70% německou Commerzbank (2. největší banka v Německu). mBank vznikla v Polsku v roce 2001, v ČR od listopadu 2007.

    rozbalit záhlaví
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JULYZ: u mě to byl spíš měsíc než tři (zneužití jsem hlásil sám a kartu blokoval). ale možná mám jako bývalý zaměstnanec protekci.
    ANTIHERO
    ANTIHERO --- ---
    JULYZ: stalo se mi něco podobného s tím, že jsem si toho všimla sama. na mlince mi bylo řečeno, že celý proces by měl trvat max. 3 měsíce a opravdu tomu tak bez pár dnů bylo. Jen mi ještě mezitím přišel email, že je všechno kladně vyřízeno, což mi mezitím stačilo pro klid duše, a peníze následovaly za pár týdnů.
    JULYZ
    JULYZ --- ---
    BUNDA: okej. dík za info. to, že sa k nim nejakú dobu nedostanem až tak zas nevadí, hlavne, že sa nestrhnú úplne. to, že to trvalo hodne dlho čo znamená? mesiac? pol roka? rok? dlhšie? zhruba stačí.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    JULYZ: peníze se ti strhnou a teprve dodatečně bude reklamovat. Co jsem četl příběhy na fóru tak to v minulosti trvalo hodně dlouho a po celou dobu jsou peníze nedisponibilní :-(
    JULYZ
    JULYZ --- ---
    prave mi volali z mbanky, ze mam podozrive transakcie z UK ci mi nemaju zablokovat kartu. transakcie su fakt nezmysel, karta sa zablokovala, na ucte vidim za dnesok x nezauctovanych transakcii v docela vysokej ciastke. je nejaka sanca, ze sa mi tie peniaze nestrhnu a ze sa mi ich podari vyreklamovat? vsetko to su nejake nakupy najcastejsie v tescu v UK.
    XMARGE
    XMARGE --- ---
    KID_MCHUTT: díky moc, bylo to tím počtem transakcí. Já to úplně přehlídla, koukal ajsem jen na částky... Už mi platit jde...
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    XMARGE: jak říkám, neustálý boj s nepřehledností :) doufám, že nový ksicht bude přehlednější...
    XMARGE
    XMARGE --- ---
    KID_MCHUTT: hm.. tak já nemám nastavený limity na počet transakcí. Taková blbost!
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    XMARGE: tak to nevím, ale zkusil bych jim zavolat, co je špatně... třeba je tam fakt někde něco, cos přehlídla :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    XMARGE: to je možná nastavením - nastavuje se to tak blbě, že když spěcháš, nenajdeš všechno :)

    musíš mít nastavený denní limit v částce
    denní limit na počet transakcí
    měsíční limit na částku
    měsíční limit na transakce
    a bacha, třeba ověření paypalem je taky transakce
    (bojuju s tím pokaždé a stejně občas ta platba nejde provést... což je pakárna, když člověk nic nezmění, ale po půl hodině už to jde)
    XMARGE
    XMARGE --- ---
    nebo "aktivací" se myslí něco jinýho, než že vyberu hotovost?
    XMARGE
    XMARGE --- ---
    HAYES: jj, už jsem asi dvakrát vybírala v bankomatu a několikrát platila na terminálu.
    HAYES
    HAYES --- ---
    XMARGE: pred prvnim pouzitim je potreba kartu "aktivovat" v nejakem bankomatu. To jsi udelala?
    XMARGE
    XMARGE --- ---
    hm, chtěj po mě přístupový kód... ten mám doma.. tak později:o)
    XMARGE
    XMARGE --- ---
    ADAMM: díky, to jsem netušila!:o)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    XMARGE: heslo na mLinku jde nastavit v IB.
    XMARGE
    XMARGE --- ---
    Dostala jsem novou bezkontatní kartu (v říjnu 2013), limity na platbu na internetu mám nastavený, ale platby kartou na internetu jsou zamítaný (na autorizačním centru). Se starou kartou mi šlo normálně platit... Co s tím? zavolat na mLinku (zapomněla jsem heslo, to asi vadí předpokládám)?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    BEBERA: a volala jsi s přihlášením jako klient? tam jsem se skoro nikdy s čekáním nesetkal :(
    BEBERA
    BEBERA --- ---
    ADAMM: tu jsem volala uz 3x - jednou me pani nekam prepojila, pet minut jsem tam visela, pak jsem to položila, další dva pokusy jsem se ani nedovolala na mlinku...pokazde 5 minut cekani a pak jsem to vzdala...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    BEBERA: tak chci-li okamžitou reakci (při podezření zneužití karty), tak volám hned mLinku.
    BEBERA
    BEBERA --- ---
    VANEK: je to karetni transakce a tvari se to jako platba přes paypal...
    VANEK
    VANEK --- ---
    BEBERA: Jak, "stáhl z účtu", kartou nebo tím phishing/virem, co se teď šíří (http://www.airbank.cz/cs/vse-o-air-bank/novinky/pozor-na-novou-formu-hackerskych-utoku/ )?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam