• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    mBank: http://www.mbank.cz/ - Internetové bankovnictví: https://online.mbank.cz/

    Pokud máte konkrétní problémy, které potřebujete řešit, můžete se obrátit na správce klubu (nyx pošta; id: ADAMM), který byl zaměstnancem a nějaký ten kontakt tam ještě má.

    Co je mBank: česká organizační složka polské banky mBank vlastněné ze 70% německou Commerzbank (2. největší banka v Německu). mBank vznikla v Polsku v roce 2001, v ČR od listopadu 2007.

    rozbalit záhlaví
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    WITTGENSTEIN: a to bych řekl, že kartu používám na relativně bezpečně vypadajících místech - ale člověk nikdy neví... v tomhle si myslím, že máme v českém rybníčku oázu extrémního bezpečí - kdyby někdo prolomil Global Payments nebo ČS, tak se můžou rovnou bloknout všechny české karty :) - a normální e-shop v ČR vlastní řešení nemá v podstatě nikdy.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    WITTGENSTEIN: no a proč by nemohlo... nákupy byly na zahraničních e-shopech; já jsem taky nakupoval občas v cizině, takže číslo mé karty se mohlo potulovat bůhví kde (pak je samozřejmě ještě varianta skimming, ale toho bych si myslím všimnul). limity jsem měl - z lenosti - relativně vysoké. no a pak jsem zrovna někde přednášel a když jsem skončil, na mobilu jsem měl už jen celou hromadu smsek - tři větší úspěšné nákupy, pak zamítnutí (došly peníze), pak ještě jeden malý nákup asi za dvě kila. ale to už neuděláš nic - takže jsem zablokoval kartu, počkal, až se transakce zaúčtují a reklamoval je.

    tedy, kontaktoval jsem i e-shopy, kde ty transakce proběhly; protože by vůbec nemuseli peníze strhnout, věděl jsem přesný čas transakce, číslo karty i hodnotu - slibovali, že to budou řešit (FB, mail), ale vysrali se na to a peníze normálně strhli.
    WITTGENSTEIN
    WITTGENSTEIN --- ---
    ADAMM: Proboha, jak se to zrovna tobě mohlo stát?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JUANITA: změnil jsem si pak na nové kartě limity na net na 5k (když potřebuju víc, tak si to prostě zvýším - provedu platbu - snížím).
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JUANITA: já takhle tehdy přišel o 14k - byli by určitě vyčistili až po limit, co jsem měl na on-line platby (myslím, že 30k), ale víc peněz tam nebylo.
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    JULYZ: BTW mas tuseni, jak k tomu doslo? prozradis, v jakych radech se pohybuje castka? (nebo vite, jaka byva prumerna skoda u karetniho fraudu?)
    JULYZ
    JULYZ --- ---
    super, dosť ste ma ukľudnili, že to nakoniec dobre dopadne, dík :o) tie 3 mesiace oproti predstave, že fakt o tie peniaze prídem nie sú až taká hrôza...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JULYZ: u mě to byl spíš měsíc než tři (zneužití jsem hlásil sám a kartu blokoval). ale možná mám jako bývalý zaměstnanec protekci.
    ANTIHERO
    ANTIHERO --- ---
    JULYZ: stalo se mi něco podobného s tím, že jsem si toho všimla sama. na mlince mi bylo řečeno, že celý proces by měl trvat max. 3 měsíce a opravdu tomu tak bez pár dnů bylo. Jen mi ještě mezitím přišel email, že je všechno kladně vyřízeno, což mi mezitím stačilo pro klid duše, a peníze následovaly za pár týdnů.
    JULYZ
    JULYZ --- ---
    BUNDA: do poistenia som nešla. ale majú to dobre vymyslené, myslím, že v tomto prípade im budú ľudia skôr ochotní na to kývnuť.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    JULYZ: zkus pohledat na mForu. Pokud se pamatuji tak měsíce. Ano výsledek by měl být příznivý, předpokládám že nejsi podvodník. K pojištění mám osobně averzi. Stačí porovnat rozsah výluk a pojištění. A pak také náklady.
    JULYZ
    JULYZ --- ---
    BUNDA: ale teda výsledok by mohol byť nakoniec priaznivý? tzn. peniaze sa vrátia... bo ma trochu vyľakalo keď mi hneď ponúkali k novej karte čo mi pošlú i nejaké poistenie proti zneužitiu karty. túto, pokiaľ viem, tak som poistenú nemala.
    JULYZ
    JULYZ --- ---
    BUNDA: okej. dík za info. to, že sa k nim nejakú dobu nedostanem až tak zas nevadí, hlavne, že sa nestrhnú úplne. to, že to trvalo hodne dlho čo znamená? mesiac? pol roka? rok? dlhšie? zhruba stačí.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    JULYZ: peníze se ti strhnou a teprve dodatečně bude reklamovat. Co jsem četl příběhy na fóru tak to v minulosti trvalo hodně dlouho a po celou dobu jsou peníze nedisponibilní :-(
    JULYZ
    JULYZ --- ---
    prave mi volali z mbanky, ze mam podozrive transakcie z UK ci mi nemaju zablokovat kartu. transakcie su fakt nezmysel, karta sa zablokovala, na ucte vidim za dnesok x nezauctovanych transakcii v docela vysokej ciastke. je nejaka sanca, ze sa mi tie peniaze nestrhnu a ze sa mi ich podari vyreklamovat? vsetko to su nejake nakupy najcastejsie v tescu v UK.
    XMARGE
    XMARGE --- ---
    KID_MCHUTT: díky moc, bylo to tím počtem transakcí. Já to úplně přehlídla, koukal ajsem jen na částky... Už mi platit jde...
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    XMARGE: jak říkám, neustálý boj s nepřehledností :) doufám, že nový ksicht bude přehlednější...
    XMARGE
    XMARGE --- ---
    KID_MCHUTT: hm.. tak já nemám nastavený limity na počet transakcí. Taková blbost!
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    XMARGE: tak to nevím, ale zkusil bych jim zavolat, co je špatně... třeba je tam fakt někde něco, cos přehlídla :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    XMARGE: to je možná nastavením - nastavuje se to tak blbě, že když spěcháš, nenajdeš všechno :)

    musíš mít nastavený denní limit v částce
    denní limit na počet transakcí
    měsíční limit na částku
    měsíční limit na transakce
    a bacha, třeba ověření paypalem je taky transakce
    (bojuju s tím pokaždé a stejně občas ta platba nejde provést... což je pakárna, když člověk nic nezmění, ale po půl hodině už to jde)
    XMARGE
    XMARGE --- ---
    nebo "aktivací" se myslí něco jinýho, než že vyberu hotovost?
    XMARGE
    XMARGE --- ---
    HAYES: jj, už jsem asi dvakrát vybírala v bankomatu a několikrát platila na terminálu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam