• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: věřil bych tomu, že to je i dané právě dneškem - jak jsem měl přístup do nového IB poslední dva týdny, tak jsem si ničeho takového u sebe nevšiml (nedíval jsem se pravda z mobilu). ale jasně, datová náročnost, to je velmi podstatná věc a případný problém.

    KID_MCHUTT: pokud ti někdo z tvých FB přátel pošle "peníze přes FB", tak ti přijde od něj FB zpráva s odkazem. pro jeho zpracování musíš dovolit mBank FB aplikaci a pak se v IB dostane tvoje číslo účtu tvému příteli. pokud to budeš ignorovat, tak se samozřejmě nic nestane. totéž v bledě modrém funguje při platbě se zadáním mobilního čísla.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    DYNK: bohužel v PL
    DYNK
    DYNK --- ---
    Vazeny zakazniku, zpristupneni noveho IB stale probiha, z tohoto duvodu nebudete mit dnes mezi 22:00-24:00 pristup do sveho IB. Mimo tento cas je Vam puvodni IB plne k dispozici. Dekujeme Vam za trpelivost a pochopeni. O moznosti prihlasit se do noveho IB Vas budeme informovat emailem. Vase mBank

    To zni jako hodne nepovedeny vcerejsi GO LIVE:) Maji IT vyvoj tady nebo v Polsku?
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    NELDE: na druhou stranu, málokde na tebe hned po otevření homepage banky kouká takovej fešák :)

    (ne, barvičky uvnitř jsem ještě neviděl, ale jsem zvědavý. Co mě ale trochu děsí, je propojení s FB - vzhledem k tomu, co všechno je člověk schopný z FB vydolovat za informace) - což mě tak napadá - co se stane, pokud mi někdo na FB zadá platbu a já nebudu propojený? Ten dotaz na platbu mi přijde nějakým "zabezpečeným" kanálem na FB, kam zadám číslo účtu a přijdou mi prachy (potud rozumím), ale jaká je záruka, že se mi takhle nepropojí účet s FB (i kdyby jenom v databázi jedné nebo druhé firmy)?
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Jedna připomínka - otevření nové přihlašovací stránky trvá výrazně déle než staré. A to mám rychlý internet. Pokud bude někdo přes mobilní data, tak to může být o hodně delší. To je velmi nepříjemné - člověk se nehlásí do banky protože nemá co dělat, ale protože chce (většinou rychle) zkouknout detaily a zadat nějakou akci.
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    ZONICEK: tak máš snad původní ne ;)
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    Nemůžete sa přihlásit do nového IB? Přístup vydávame postupně, počkejte prosím na potvrzujíci e-mail.
    Neeeee !!!! já potřebuju platit a zvednout si limit na kartě !!!!!
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    ADAMM: kdyz to zprovozni, dam vedet. barvy mi ani nevadi, jakakoliv zmena z podstaty vyvolava castecnou nevoli, takze bych vybranou kritiku radeji delil dvema. tezky je potom vyzobat z ni skutecny nepavlacovy podnety k veci.
    FIN
    FIN --- ---
    ADAMM: až se budu moci úspěšně přihlásit, si piš, že si to prolezu. jsem zvědav.

    NTR23: ano, to už teď naštěstí vím taky. ale než to člověk zjistí, příjemný zážitek to není :-)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    No já to právě sledoval, jak to testovala mRada - a to je tak extrémně nereprezentativní vzorek lidí, kteří by si nejspíš (někteří) přáli nejvíc API, které by si mohli upravit pro používání z příkazové řádky, že už jsem na jejich "zpětnou vazbu" vesměs rezignoval a proto by mě zajímaly REÁLNÉ ZKUŠENOSTI lidí tady z Nyxu s novým IB, zejména to, jestli někomu vadí (chybí) něco dalšího kromě problému s barvičkama.

    Já bych určitě svoje námitky měl (a není jich tak úplně málo), ale nebudu vás ovlivňovat.
    NTR23
    NTR23 --- ---
    FIN: než zruší staré, pojedou obě souběžně. to nové prý nepočítá chybné přístupy do chvíle, než ti to zprovozní.
    FIN
    FIN --- ---
    BUNDA: no za sebe to můžu říci takto: naštěstí jsem se s pokusy o přihlášení včas zarazil, naštěstí jsem zjistil - jinde než u nich - že mě to snad nemělo bloknout a naštěstí mám přístup do starého bankovnictví (a naštěstí mi juanita poradil, tak jsem přezadal heslo a snad mám počet chybnejch přístupů vynulovanej). ale jestli dojde k tomu, že budu okolnostmi nucen se hlásit do nového a skutečně se mi to nadále nebude dařit natolik, že mi to blokne přístup nebo něco podobného, tak budu muset dojít do té banky. někam. a pokud tato eventualita nastane, bude to taky naposled, co do mbanky půjdu. někam :-)
    YARIN
    YARIN --- ---
    BUNDA: ja tomu dam klidne i mesic hele :), reagoval jsem spis na adamma, ktery chtel konkretni reakce na novy IB
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    YARIN: reálně ještě není moc lidí co tam má přístup. mRada ho měla o pár dní dříve, ale nesměli o tom psát. Takže dej tomu 14 dní a budou praktický zkušenosti :-)
    YARIN
    YARIN --- ---
    ADAMM: "Na druhou stranu - pokud se nepletu - zatím kromě "omalovánky" pořád nikdo nenapsal, co mu v IB chybí nebo překáží."

    ja tam teda jeste nevlez, ane nenapsalo tu uz x lidi, ze to neni intuitivni, ale spis neprehledny a oproti stary verzi krok zpet?
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    ADAMM: prestoze mam prioritni registraci, tak se tam nedostane, ale jestli to vypada tak jak lidi hazou obrazky nebo bylo videt v demu, tak mi to zatim asi ani neva :) sem zvedav az se tam zaloguju..
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Hele, já bych to taky dělal jinak - od info-webu počínaje, maily pokračuje až po priority v IB.
    Na druhou stranu - pokud se nepletu - zatím kromě "omalovánky" pořád nikdo nenapsal, co mu v IB chybí nebo překáží.

    FIN: díky za uznání. občas mě mrzí, že jsem od tam odešel a nemám šanci už dávno mluvit do toho zevnitř, myslím, že jsem mohl svého času mBank ušetřit lecjaký fail. ale pak si vzpomenu, za jakou to bylo cenu (na mém duševním zdraví) a jsem rád, že už tam dlouho nejsem. jinak argument "v různých zemích fungují věci různě" je pěkný, ale z mé zkušenosti ve většině korporací zcela ignorovaný. můj osobní názor: v Polsku je strašně sere, že ty systémy jsou natolik propojené, že by byl enormní problém českou a slovenskou pobočku prodat (= nejde to odříznout). možná, co je teď mBank CZ v plusu, už to není tak silné, ale pro většinu polského vedení byl celý ten projekt mezinárodní expanze "dítě" již dávno minulého vedení, na které by to současné nejradši zapomnělo - ale nejde to.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    FIN:
    nediva se na grafiku... veri ze jsou i povolanejsi, kteri by meli rozumet... ale to tu jsme trochu OT...
    MICA
    MICA --- ---
    Chvilkama mám pocit, že nejsem na stráce banky ale na nějáké fotobance. Takové množství usměvavých lidí až oči přecházejí :)
    FIN
    FIN --- ---
    DRAGON: lol. ale to se jim v bodě 1 taky zatím moc nepovedlo. tak od čeho tam sakra vlastně jsou? nefunguje to, jak by mělo, koukat se na to nedá...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam