Hele, já bych to taky dělal jinak - od info-webu počínaje, maily pokračuje až po priority v IB.
Na druhou stranu - pokud se nepletu - zatím kromě "omalovánky" pořád nikdo nenapsal, co mu v IB chybí nebo překáží.
FIN: díky za uznání. občas mě mrzí, že jsem od tam odešel a nemám šanci už dávno mluvit do toho zevnitř, myslím, že jsem mohl svého času mBank ušetřit lecjaký fail. ale pak si vzpomenu, za jakou to bylo cenu (na mém duševním zdraví) a jsem rád, že už tam dlouho nejsem. jinak argument "v různých zemích fungují věci různě" je pěkný, ale z mé zkušenosti ve většině korporací zcela ignorovaný. můj osobní názor: v Polsku je strašně sere, že ty systémy jsou natolik propojené, že by byl enormní problém českou a slovenskou pobočku prodat (= nejde to odříznout). možná, co je teď mBank CZ v plusu, už to není tak silné, ale pro většinu polského vedení byl celý ten projekt mezinárodní expanze "dítě" již dávno minulého vedení, na které by to současné nejradši zapomnělo - ale nejde to.