• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    mBank: http://www.mbank.cz/ - Internetové bankovnictví: https://online.mbank.cz/

    Pokud máte konkrétní problémy, které potřebujete řešit, můžete se obrátit na správce klubu (nyx pošta; id: ADAMM), který byl zaměstnancem a nějaký ten kontakt tam ještě má.

    Co je mBank: česká organizační složka polské banky mBank vlastněné ze 70% německou Commerzbank (2. největší banka v Německu). mBank vznikla v Polsku v roce 2001, v ČR od listopadu 2007.

    rozbalit záhlaví
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    NELDE: Jo mě taky dokonce prý "v akci" zadarmo bez dvacky za vedení :)
    Taky se hrozně divil že ho nechci.
    Tak to zkusil z půjčkou, na tu sem mu řek, že bych jí potřeboval, ale nemám peníze. :D
    To ho nějak zaskočilo, tak zkusil už jenom pojistění ke kartě, že když mě jí ukradnou tak mě koupěj i kabelku :D
    NELDE
    NELDE --- ---
    ILLUZE: Mě před pár dny volaly a chtěly a mi kontokorent vnutit. Byly překvapené, že jsem nechtěl.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ILLUZE: Pokud to nepoužíváš neustále, tak kreditka bez poplatků není špatná. Celý měsíc platíš a pak najednou pošleš. Tedy celoměsíční útratu máš vlastně navíc k dispozici. Optimální pokud nevíš, kdy ti přijdou peníze.
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    NELDE: hele, nechci, ty peníze jsem nepotřebovala - já to fakt chtěla jen pro jistotu (v období daní nikdy nevíš, kde se co na tebe vysype, navíc z některých firem v tomhle období vydolovat platby je téměř umění)
    možná o to jsem naštvaná víc, že jsem si to všechno mohla ušetřit :-/
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ILLUZE: bohužel jak se zdá u mBank stále stejná písnička. Pokud nenarazíš na problém tak je vše v pohodě (až na některé vlastnosti nového IB), ale jakmile se něco nezdaří, tak je nepředstavitelný problém s tím něco udělat :-(
    NELDE
    NELDE --- ---
    ILLUZE: Nechceš si místo kontokorentu vzít kreditku? Bude asi jednodušší to vyřídit (-;
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    VANEK: ono to má pokračování...

    Konečně mi funguje "Supermarket" - tam nabídka na kontokorent. Na e-mail mi doteď nepřišlo potvrzení toho původního přiklepnutí.
    Takže opět telefonát na operátora - dostalo se mi informace, že na tu původní reklamaci mají 30 dní na vyřízení žádosti.
    No, a když se podíval do "slavného" systému, pak že jim má žádost na kontokorent (přičemž mi tehdy před 3 týdny jejich zaměstnankyně volala, že vše bylo schváleno a já podruhé, vlastně potřetí osobně doběhla opět podepsat nějaké papíry) visí na pobočce v Kotvě, že to musím podepsat.
    Wtf?!
    Jsem s malou na nemocenské, nemohu znovu jet do Prahy. Takže mi operátor dal číslo na tuto pobočku. Tam nikdo telefon prostě nebere, nepočítám, kolikrát jsem jim volala.
    Volám znovu na jejich linku - s prosbou, aby jim zavolali, aby ten telefon někdo bral - slečna operátorka se omluvila, že mají i oni pouze toto číslo, žádné jiné spojení s pobočkou v Kotvě nemají a opravdu se jim těžko dovolává.

    Kdybych tušila, co mne čeká, vůbec bych o nic nežádala.
    Akorát, že rezervace zdrojů je placená. Tak teď by mne zajímalo, zda to opravdu budu platit, když na pobočce tvrdili, že je vše schválené, operátor, že chváleno nic není - ale pak to tam stejně budou zadávat s původním datem, kdy úkon ve skutečnosti proběhl.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    DRAGON: ok, to samozřejmě mění situaci. píšu jen o tom, co z vlastní zkušenosti znám (což jsou ale samozřejmě už informace nejspíš zastaralé) - často se stávalo, že lidi u zamítnuté předschválené půjčky dštili síru na mBank, já jsem věděl, že mají nějaký záznam, ale nemohl jsem jim to oficiálně říct - jen napsat něco obecného jako "doporučujeme udělat si výpis z registrů" a pak se mi omlouvali, že to bylo kvůli chybě jejich původní banky. samozřejmě netvrdím, že je to tak vždycky.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Aby se mBank jen nehanila... tady ji i chválím... :)

    [ KOC256 @ Banky, bankovnictví, bankovní operace ]
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    ADAMM: pro tvoje info: ja sem v databazich cbcb a solus bez zaznamu, platil sem si za vypis prave kvuli mBank. Dvakrat za posledni dva roky.

    Já v tom rozdíl opravdu nevidím. resp rozdíl tam je, ale obojí je neskutečnej vojeb na klienta.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ADAMM: no na fóru byli údajně i tací co si o ten výpis požádali a byl čistý .-)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    DRAGON: no je tam jeden malý rozdíl. předschválená půjčka (ve všech bankách) je na základě údajů od banky, až pak tě proklepnou v registrech (tzv. BRKI a NRKI - provozuje http://www.cbcb.cz/ kde si můžeš požádat i sám o výpis, a potom SOLUS, tam se taky můžeš zeptat). Zamítnutí obvykle bezdůvodné není. Nejčastější příčina je ta, že jiná banka (předchozí) ti něco špatně zadala nebo nevymazala.

    Jiná situace je, když ti půjčku schválí A POTOM od ní odstoupí.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    ADAMM: tohle mbank taky nema vubec poreseny a chybuje uplne stejne. Trikrat mi prisla nabidka na pujcku, trikrat sem to zkusil vyplnit, trikrat mi to banka zamitla kvuli nejakymu smyslenumu dluhu/zadluzeni, kterej sem nikdy nemel. A kdyz sem tam volal, tak mi rekli, ze mi to nemuzou rict, ze si duvod banka nechava pro sebe. Tomu rikam slusne s klientem vymrdat!
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    btw... jeden můj kamarád, se kterým jsem se seznámil na přelomu 2007/8 kvůli tomu, že měl různé problémy s mBank a já to s ním musel řešit, teď strašně nadává na Air Bank, protože se mu teď stalo, že dvě platby poslané správně na jeho účet se vrátily odesílatelům s tím, že účet neexistuje a reklamace jsou očividně problematické. plus mu 2x schválili půjčku a po několika hodinách dodatečně zamítli.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JUANITA: je to známá věc, týká se Android appky a libovolného účtu, vždycky musíš dávat nuly do předčíslí. iPhone appka (pokud vím) to nemá. pruda to samozřejmě je značná.
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    uz mi bylo pomozeno na mlince. predcisli musi obsahovat v souctu 6 cisel (v pripade appky nutne manualne doplnit nulami zleva), cislo uctu 10 cisel, s tim ze pomlcka se tam vlozi potom sama. ebanking to doplnuje automaticky, v appce nic takovyho neni, zadny help, napoveda, jen hlaska 'syntax error'. jestli je to obecne znama vec, tak se komradum z mbank omlouvam, ale me to dost nepotesilo, navrhoval bych zmenu (jak by asi dopadl pripad, kdyby nekdo svalil vinu za penale za pozdni platbu uradu proto, ze pres bezchybny prepis cisla uctu bankovnictvi odmita uskutecnit prevod a nerekne proc?).
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    Btw nezkouseli jste nekdo platit fin. uradu dane pres appu? Hlasi mi to spatne zadany format uctu prijemce, vzhledem k tomu, ze je to nestandardni banka a ucet, tak spekuluju, jestli to je na tuhle situaci spatne naprogramovany, anebo mam nekam doplnovat nuly atp.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    kua, fakt mne nebavi delat nekomu testera zadarmo, zitra prevadim prachy jinam.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    KOC256: tusim zuno.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NYX:
    hmm tak to asi byla jina banka... ale nekde jsem s tim uz bojoval...
    NYX
    NYX --- ---
    KOC256: v obou
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam