• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    BUNDA: uvidíme, co přinese změna podmínek a jak dlouho to vydrží. Moc dlouho tomu nedávám.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    TOM: upřímně jim na ty podmínky už s... . To bylo keců v misi a vizi :-) Aktuálně mají podmínek a chytáků víc než leckterý dinosaurus.
    TOM
    TOM --- ---
    TOM: ehm... mesicne. Převádět zpátky vyplatu se mi nechce, tak to asi bye bye.
    TOM
    TOM --- ---
    BUNDA: tak ted mi na pobočce tvrdi, ze aktivováním mRezervy ta nutnost platit aspon 500 mesicne kartou zaniká. Slova kontokorent se bojim jak cert kříže, tak me uklidňuje, že když nepůjdu ve svym účtu do minusu, tak me to nebude stat ani korunu.
    Akorát musim aspoň jednou rocne poslat na svuj ucet 25% nastavenyho limitu. Minimalni limit he 5000,-. Tu tisicovku rocne bych si asi ohlidal snadno...
    ROUMEN
    ROUMEN --- ---
    MRTVY_KENNY:
    BUNDA:
    A jestli má někdo kromě debetní karty k mkontu ještě i mkreditku, stačí zablokovat jen mkreditku (takže se za ní nebude platit měsíční pokuta), ale protože samotná blokace mkreditky nezruší ten úvěrový (kreditní) produkt, tak je splněná podmínka využívání úvěru a debetní kartu není nutné blokovat, lze jí používat a nemusí se s ní platit ani 500 měsíčně a poplatek za ní se platit taky nebude.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    MRTVY_KENNY: ano stačí. Už jsem také zablokoval :-(
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    k tomu, abych od brezna neplatil poplatek za kartu, ji staci zablokovat, je tak?
    (500 za mesic utratim jak kdy a platit umim i FIO kartou. navic mi v te mBankovni nejak prestal spolupracovat bezkontakt)
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    NELDE: peníze na účtu mají hned, jak to mají zprocesovane v rámci firmy je jejich věc a zákazníkovi je do toho houby.
    NELDE
    NELDE --- ---
    PATRIKCHRZ: Možná mají univerzální zprávu. A také asi ten účet v mBank je průtokový - potřebují to dostat do hlavního.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    CASTER: Druhá strana se to okamžitě dozví, jde o převod v rámci mBank, a ten okamžitý. Spíše jde o to, jak to má obchodník propojeno s účetnictvím, zda jeho program mu okamžitě dá vědět, že platba byla připsána, nebo zda to kontroluje ručně nebo v dávkách.
    CASTER
    CASTER --- ---
    Mel jsem dojem, ze mPenize/mTransfer/whatever, neni jen o tom, ze mi to samo predvyplni prijemce platby, ale ze se druha strana taky okamzite dozvi, ze bylo zaplaceno, jako u platby kartou. Ale asi ne, kdyz mi vasecocky.cz po platbe napisou tohle:

    Čekáme na potvrzení platby bankou
    Probíhá potvrzení platby ze strany banky. O výsledku Vás budeme informovat e-mailem.

    WTF?
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    BUNDA: tak pokud mi volá nějaké telefonické středisko, bývám dost nepříjemný a po skončení hovoru končí číslo na blacklistu :)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    KID_MCHUTT: nekdy byva pri sjednavani smlouvy zaskrtavatko, to nikdy nevyplnuju, ale nevim. je to davno. mozna maji v databazi stare cislo, netusim.
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    Já tyhle marketingový telefonáty řeším rychle (teda pokud zrovna nemám náladu si pokecat a trochu je vyprudit :)

    "Tady blabla .." "Diky nic nechci naschle" típ. Pokud volá obratem znova tak ho natvrdo pošlu do prd.. Pak zas je chvíli klid.

    Jinak kontaktní karta:
    Před chvílej sem volal na mlinku, po 7 minutách čekání během chvilky bezproblémů vyřízeno. Do 14 dnů dorazí poštou. Ani moc nelámal na úvěr, jak začal, tak sem mu řek, že o tom vím ale teď nechci. Tak se rozloučil a nic dalšího nechtěl :)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KID_MCHUTT: já souhlas nemám a jednou mi někdo volal a lživě mi tvrdil, že když jim nedám souhlas nemohu být informován o odstávkách :-D Holt provizní systém má svá specifika :-(
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    KID_MCHUTT: teda na webu jsem nic neodsouhlasil, ale předpokládám, že v EULA bude něco o kontaktu ze strany banky
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    MRTVY_KENNY: taky jsem nic neodsouhlasil a volají tak jednou měsíčně.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    a nemate nekde povolene neco? nejspis tady? ja teda nevim, jestli to pres ten web jde odvolat, ale ja nikdy nic takoveho neodsouhlasil a z mbank mi v zivote nevolali..

    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    Ono s tou ukradenou kartou je to složitější - v nejhorším případě odpovídá klient za ztrátu do 150 euro. Ale to neznamená, že vždy. Je celkem šance se z odpovědnosti vyvázat, pokud platba není autorizována, tedy falešný podpis nebo vůbec žádná autorizace. Zkrátka pokud není při platbě použit PIN máš vždy šanci získat své peníze zpět.
    Pokud člověk aktivně pracuje se správnou limitů (MO/TO, platby na Internetu), tak mu prakticky nic nehrozí.
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    DRAGON: jak to je s ukradenou kartou a transakci? (neni to pojisteni na obdobi mezi kradezi a nahlasenim?)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam