• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    PAKOBYLKA
    PAKOBYLKA --- ---
    takže jako případnou náhradu za mbank doporučujete Fio (eventuelně co ještě)?
    chci takový ten běžný účet na posílání výplaty, cca 5 trvalých příkazů měsíčně, výbírám tak max 2x měsíčně, dost platím kartou + uvítala bych nějaký slušnější kurz když kartou platím v zahraničí
    OCTOPUSS
    OCTOPUSS --- ---
    GOR: ?
    PATRIKCHRZ: Je to trochu nezvyk, ale dá se to. Spíš mám trochu problém s internetovým bankovnictvím - to rozhraní je ne úplně příjemný. Na druhou stranu, oproti mbank omalovánkám, kde nic nedává smysl...
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    OCTOPUSS: U Unicredit mi vadí zpoplatněné autorizační SMSky. Jde se obejít i bez nich, ale to vyžaduje smartphone s instalovanou aplikací (a při jeho továrním nastavení opětovná aktivace této aplikace).
    Já tedy nedávno účet u Unicredit také založil - ale Premium a mám s ním poněkud složitější plány (pokud půjde vše tak, jak bych si přál, bude mi vynášet pěkné peníze) a na normální bankovnictví ho používat nehodlám.

    Spíše bych doporučil zaměřit se na FIO. Tam je zdarma a bez podmínek každý účet - firemní i soukromý.
    GOR
    GOR --- ---
    OCTOPUSS: unicredit, ktera se nechala obrat 16 letym cikanem? nice :-)
    OCTOPUSS
    OCTOPUSS --- ---
    Tak jsem se na mbanku zvysoka vysral, a založil si se ženou v Unicredit dvojúčet, kde jediná podmínka pro všechno zadarmo je příchozích 12000Kč měsíčně dohromady (libovolně poskládaný), což je v pohodě.
    LD_DRTH
    LD_DRTH --- ---
    WITTGENSTEIN: pozerala som sa len na limity karty ako mam nastavene, zatial nic menit nechcem, asi ani nepotrebujem, v obchode zaplatim.
    Len mi ide o to, co to je za chybu, ked limity sa mi v IB ukazu bez problemu a pokial by som chcela menit limity, tak zrejme mozem (ale neskusala som ci realne mozem).
    Nejak tomu nerozumiem... ci mam tu hlasku o chybe ignorovat, ci volat na mLinku, alebo co stym...
    WITTGENSTEIN
    WITTGENSTEIN --- ---
    LD_DRTH: Jo, přesně včera, když jsem ty limity upravoval. (Divná to věc: Když chcete platit na Alze, musíte zvednout z nuly limity na platby MO/TO. Nešlo to znovu a až po důkladném prohledání záložek jsem zjistil, že musím z nuly zvednout i počet povolených plateb denně.)
    LD_DRTH
    LD_DRTH --- ---
    vsimla som si dnes chybu v IB.
    v sekcii karty, limity karty mi vyskoci upozornenie na chybu:
    --
    Je nám líto, ale služba je nyní nedostupná.
    Zopakujte prosím pokus.
    Pokud se bude chyba opakovat, kontaktujte mLinku na čísle 844 777 000...
    --
    pritom ale limity mi IB zobrazi a vsetko ostatne ide.
    Stalo sa nieco podobne aj Vam?
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    PLOMBDENTIST: už dlouho prakticky na nic :( Ona celá mBank je pro mě na nic. Ze setrvačnosti tam využívam jen mSpoření. Což mi připomíná, že je čas s tím něco udělat.
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    CAIDEL: zajímalo by mě, k čemu teda slouží "spořící" účet eMax, když tam je úrok nula nula nic?
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    AXTHEB:
    NELDE:

    Nově také sjednocujeme pravidla bezplatných převodů ze spořicích účtů (eMax, eMax Business, eMax Plus a mSpoření). Jelikož účel spořicích účtů spočívá ve střádání peněz a ne v jejich časté útratě, od 1. 9. 2016 mají naši zákazníci možnost jednoho bezplatného převodu měsíčně z výše uvedených účtů na mKonto či mKonto Business, případně na jiný spořicí účet od mBank. V případě potřeby je samozřejmě nadále možnost dalších převodů, nicméně za poplatek 29 Kč.

    Spořicí účty neslouží k placení, proto jsou i externí převody zpoplatněny 29 Kč. Úspory si tedy můžete převést na běžný účet, který je k jejich utrácení určený :)


    Tedy: ano, ten superdebilní a nejstarší, jak říká AXTHEB poplatek za 2. a další převod z eMax Plus na mKonto je tam stále (jen kdysi býval tuším až 150,- a teď to srazili na 29,-), JENŽE: nově je v tom zahrnut taky eMax a pokud je mi známo, tak mezi eKontem a eMaxem šlo doteď přelévat libovolně a najednou je 29 Kč pěkná darda, pokud to používáte jako dřív.
    NELDE
    NELDE --- ---
    CAIDEL: Oni tak zpoplatnili každý převod? Já myslel, že to jen pro druhý a další převod v měsíci z více úročeného eMax Plus?
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    To je roztomilé, jak vás dokáže vytočit asi nejstarší poplatek v mBank;)
    SHASHA_KRASTY
    SHASHA_KRASTY --- ---
    Mě tenhle ten 29,- korunovej nesmysl taktéž posunul do "rozvodového řízení" - navíc s tím, že tohle zrušení účtu chci dotáhnout do konce (na rozdíl od "mrtvých" účtů jinde), protože tohle považuju za neskutečný šméčko a milá mBank u mě klesla na úroveň například KB a jejich "poplatků z poplatků" :o(
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    KOC256: Tak je to podvod v tom smyslu, že ti mBank celou dobu melduje že si máš udělat víc interních účtů a lejt to mezi nima (eMax jako takový chytrý účet). Ze všech těch nedávných změn mi tahle přijde jako největší svinstvo (ačkoli se mě asi týkat nebude).
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PLOMBDENTIST:
    odejdi a podvod to není. Mají to v ceníku :)
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    poplatek za (2) interní převod 29,-? to si dělají legraci?
    zvažuju, že na základě téhle nehoráznosti odejdu jinam, tohle je fakt podvod
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ADAMM: žádný - k čemu taky, když mám mail a to stačí :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KID_MCHUTT: imho to souvisí s tímto, ne?

    Současné 3 balíčky SMS nově zjednodušujeme. Podívali jsme se, kolik SMS naši klienti nejčastěji využívají, a nabídku jsme tomu přizpůsobili. Nově tak bude možné objednat pouze jeden balíček, a to po 30 SMS za 39 Kč měsíčně.

    Abyste šetřili své finance, doporučujeme vám mobilní aplikaci od mBank, s níž budete mít přehled o svém účtu kdykoliv a kdekoliv. Do jedné z nejbližších aktualizací navíc plánujeme zavést i notifikace.

    Změny v Sazebníku mBank od 1. 9. 2016 - Blog :: mBank
    http://www.mbank.cz/blog/post,704,zmeny-v-sazebniku-mbank-od-1-9-2016.html

    - tys předtím neměl žádný nebo nějaký jiný?
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    Tak právě mě baby na help lince nadzvedly ze židle.
    Volám tam, že mi neoprávněně naúčtovali 40,- za SMS balíček, který jsem neobjednal.
    První mi řekla, že jasně, že tam je chyba, o které vědí. že stačí zadat reklamaci a navedla mě jak na to. Takže jsem si našel ta potřebná čísla a zavolal tam znovu.
    Druhá mi suverénně oznámila, že to je moje chyba a že jsem si to objednal, že to, že to je známá chyba, ona teda opravdu neví. Že to teda pošle na reklamační, ale že to nevidí jako reklamaci, protože jsem to musel potvrdit SMS. Na dotaz, kdy jsem si to podle ní nastavil, neuměla odpovědět.
    Takže teď to prý bude až měsíc čekat na vyřízení.

    Zkušenost pro příště - kontrolovat pokaždé na začátku měsíce, co banka neoprávněně zaúčtovala a bude měsíc držet. 40,- spral kat, ale doprdele, pokud banka chce, aby jí někdo dával prachy, má být důvěryhodná a tohle důvěryhodně nepůsobí.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam