• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    mBank: http://www.mbank.cz/ - Internetové bankovnictví: https://online.mbank.cz/

    Pokud máte konkrétní problémy, které potřebujete řešit, můžete se obrátit na správce klubu (nyx pošta; id: ADAMM), který byl zaměstnancem a nějaký ten kontakt tam ještě má.

    Co je mBank: česká organizační složka polské banky mBank vlastněné ze 70% německou Commerzbank (2. největší banka v Německu). mBank vznikla v Polsku v roce 2001, v ČR od listopadu 2007.

    rozbalit záhlaví
    KOC256
    KOC256 --- ---
    GOR:
    Tak ted jsem u mBank potvrzoval dve platby a IMO by stacily 3 mista a treba 3 pokusy na zadani. A ne hned opisovat snad 8 cislic. K cemu kua?
    GOR
    GOR --- ---
    PATRIKCHRZ: Ono Fio je vůbec extra, jestli si dobře vzpomínám, nechali mě zvolit i počet číslic potvrzovací SMSky.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BUNDA:
    heslo
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    PATRIKCHRZ: u Air nemám v uživatelské jméně žádné velké písmeno a přesto funguje.
    EDERA
    EDERA --- ---
    PATRIKCHRZ: Hesla mi problém nedělaj. Ta si dokážu nastavit tak, aby splňovala požadavky a přitom jsem si je pamatovala. Problém je dlouhé číslo, které vybral počítač zcela náhodně.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    EDERA: blbé je, že jsou tam "minimální požadavky". Třeba u AirBank je minimální délka uživatelského jména 8 znaků a heslo musí mít malá + velká písmena + číslici. V tomhle mi vyhovuje větší míra svobody u FIO
    EDERA
    EDERA --- ---
    KOC256: Ha! Tak jsem teď v IB mBank ověřila v nastavení, že to jde změnit. Já jak mám tuhle banku od pravěku, tak už jsem si prostě zvykla a neřeším. U George jsem to ani nehledala - ptala jsem se na to na pobočce při zřizování a řekli, že to nejde.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    EDERA: Airbank jsem si zvolil “jmeno.prijmeni” to same u george a mbanky.
    NELDE
    NELDE --- ---
    EDERA: Nevím, jestli to ještě platí, ale u equy jsem si mohl sám zvolit.
    EDERA
    EDERA --- ---
    KOC256: Aktivně pravidelně používám internetové bankovnictví mBank, Unicredit a Raiffky a z nich mi to mBank přijde takové nejpřehlednější a nejpohodlnější. Což ale může být dané i tím, že ho používám nejvíc, jsem na něj zvyklá. Raiffka je na druhém místě, UniCredit s těmi podokny, co se otvírají postupně, když chce člověk byť i jen zadat normální platební příkaz, je peklo. U Raiffky oceňuju pohodlné přepínání mezi svým účtem a účtem, ke kterému jsem disponent. IB AirBank používám výjimečně a jo, je to docela přehledný, akorát mi nevyhovuje potvrzování přes mobilní aplikaci. George mám jako disponent k máminu účtu, používám málo, ale nepřijde mi, že by bylo nějak zásadně lepší. Vyhovuje mi, když je někde přihlašovací "jméno" tak, že se dá pamatovat nebo odvodit - Raiffka používá jako klientská čísla ta rodná, UniCredit číslo účtu, AirBank e-mail. George a mBank mají klientská čísla, co s ničím nesouvisej, nedávají smysl a člověk se je prostě musí nadrtit nebo si je někde poznamenat.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    EDERA: A je neco to je proti nim TOP? Nebo jen se ti z tech dvou nepodlamuji kolena?
    EDERA
    EDERA --- ---
    VITI: Já to říkám pořád. Viz [ EDERA @ Banky, bankovnictví, bankovní operace ] - Zatímco na druhém konce spektra je momentálně IB UniCredit. Něco tak uživatelsky nepříjemného jsem fakt jinde nezažila. K zadání platebního příkazu se postupně otevřou tři podokna. Je to něco jako kupovat kupon na tramvajenku přes e-shop DPP.
    nebo zde [ EDERA @ mBank ] - Záleží na srovnávacím subjektu. Pokaždé, když musím zaplatit něco z účtu v UniCredit, pocítím nával pozitivních emocí k internetovému bankovnictví mBank.:-D

    Ale teda ani IB Airbank mě nijak nenadchlo. Mám tam účet, co sdílíme s mužem, já jsem vlastník, on disponent a onehdá jsem si tam nastavila, že nechci dostávat oznámení o změnách do mobilní aplikace, čímž je přestal dostávat i on. George mám zase jako disponent k máminu účtu a taky teda žádná střelba z Aurory.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    VITI:
    No já používám AirBank a George a tam to je vesmes normalnejsi...
    VITI
    VITI --- ---
    KOC256: kdo je nespokojeny, tak doporucuju na chvili pouzivat unicredit :-) ... pak se na online.mbank.cz vylozene tesim :-)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KOTUL: podle mě je to spíš pro nějaké finančně-poradenské firmy; případně to teď není aktuální. nic jako "zadej tam telefon kamaráda, co ti o tom řekl", podle mě teď neběží.

    ale když jsem hledal, jestli k tomu něco najdu, našel jsem místo toho "300 Kč k novému účtu", co nejspíš pořád platí: https://www.duofinance.cz/mbank-bonus-2019
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KOTUL:
    Takže dva pokusy je ještě v pohodě? :)
    KOTUL
    KOTUL --- ---
    Ahoj, tady už je klub na všechno :) mám učet u mBank a chci si udělat mKreditku. Upřímě jsem uvažoval o mKreditce+ jelikož víc než 4000kč mesíčně dám, ale zas tak moc mě to nemotivuje. 0,5% zpět z každého nákupu je pakatel.
    Každopádně před vyplněním formuláře mi to nabízí vložit promokod, nevíte jestli se toho nedá využit? Jako že mě někdo pozve a dostane odměnu? Díky

    OT: jinak aktvivace IB mi na druhý pokus vyšla ok, dělal jsem to nedávno.
    HALVED
    HALVED --- ---
    KOC256: měl jsem stejný problém
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NELDE:
    Tak nyní už mi zase chvilku vydrží. A hodí se pro takový rychlý lepší přehled no :o).

    Jinak PIN jsem zadával 3x. Pravda že jsem moc nečetl popisky protože jsem čekal obvykle: Zvolte si PIN, Potvrďte PIN. Ale kdo ví... Ach jo. No naštěstí to už používám jen jako historický podnikatelský účet, kde peníze jen protékají :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    KOC256: Já věděl, proč tu aplikaci neaktivovat (-;
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Tak mBanka opět nezklamala. Mám nový mobil a bylo třeba aktivovat banky (AirBank, ČS, Revolut). Samozřejmě se to zaseklo jen u mBank. Nejprve mi to tvrdí, že neznám své RČ+příjmení matky za svobodna (zkouším příjmení, Příjmení i prijmeni - nic mi to nebere). Takže zkouším přes IB v kompu. Tam krom toho, že jedno "Zpět..." padá na to, že mě to odkazuje na polskou verzi (https://online.mbank.cz/pl#Settings), tak se tedy trochu nepřehledně dostávám k tomu, že zadávám nové zařízení. V mobilu mi zazvoní a říká mi to zadejte kód 808. Ten zadám a samo mě to přepojí na operátora, kde již visím 15 minut. To je fakt kokotské.

    Proč si už doprdele neosahají jak to dělají normální banky pro 21. století?!?!?!?!

    No takže už mě to přepojilo na operátora (po 20ti minutách na telefonu):
    On: Co potřebujete...?
    Já: Nic :), Ale přepojilo mě to k vám, tak snad víte co po mě chcete.
    On: Ne...
    Já. OK. Potřebuji aktivovat IB v telefonu.
    On: Jaká značka.
    Já: iPhone
    On: Tak v iPhone IB funguje, tak že buď přes IB v mobilu a nebo přes IB v PC...
    Já: Aha. To vím, ale...
    On: Zavoláte, mLinku vám řekne 3 čísla a pak 6 čísel.
    Já: Řekla mi (mLinka) tři čísla a pak bez čehokoliv mě přepojila k vám.
    On: Takto to nefunguje.
    Já: Aha :)
    Já: No tak mi to aktivujte vy.
    On: Já nemohu. To byste musel volat na jiné číslo jako identifikovaný uživatel.
    Já: Aha. To je fajn :). Co mám tedy nyní dělat?
    On: Zkuste to znovu přes IB.
    Já: Děkuji...

    Krom toho, když se dostanu již do místa, kde mám v mobilním IB zadat kód, tak zpátky nelze a je třeba aplikaci sestřelit.

    Toto snad už dneska nikdo nemůže myslet vážně.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam