• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    M4RC: s tím jsem se kupodivu už párkrát setkal, ale ne u mBank (jedním z těch případů pole číselné heslo v polské Millenium Bank). ale pro Česko bych to bral jako bug, který podle mě musí opravit.
    M4RC
    M4RC --- ---
    ADAMM: no nakonec jsem zjistila, že mi to jde zadat když si přepnu na anglickou klávesnici... Zatím nevím, čím to je, ale jsem ráda, že se tam aspoň dostanu.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    M4RC: jiný prohlížeč? ;) já potvrzuju v appce, takže to neotestuju
    M4RC
    M4RC --- ---
    Ahoj, mám dnes problém dostat se do internetového bankovnictví. Pole, do kterého se má vepsat SMS kód, vůbec nereaguje na číslice. Netušíte, čím to může být?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Dneska se mi v historii objevil poplatek 2kč za SMS nad rámec balíčku. Žádnou SMS jsem si nevyžádal a ani žádnou nedostal. Nevím o žádné operaci, která by si SMS vyžádala. Jen jsem přerušil pravidelnou platby na Socku, ale potvrzeno přes mobilní aplikaci.

    Nestalo se vám? Než začnu prudit mLinku...
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: samozřejmě umí :)
    podle čísla účtu, i variabilního symbolu. když jsi v Historii, tak je nahoře nad kalendářem tlačítko "Změnit zobrazení" - tím se dostaneš do "starého" rozhraní, v něm to pak jde. Jen musíš vybrat typ transakce - když to jsou převody, je tam pak i číslo účtu atd.

    GOR
    GOR --- ---
    KOC256: Vsak ja to taky nehajim.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    GOR:
    No to mě jako uživatele moc nezajímá...

    Ono tam těch chyb a "vlastností" je více. Tato je asi nejokatější...
    GOR
    GOR --- ---
    KOC256: IMO je to povinnost v Polsku a tady je to relikt.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    George taky super. Trochu rozplizlejší na obrazovce, ale to je módní :(


    KOC256
    KOC256 --- ---
    Pro srovnání IB AirBank, kde mi jen vadí VIZUÁLNÍ oddělené vyplňování předčíslí, účtu a banky. Vizuální protože stačí mít nakopirováno třeba 670100-1234123412/6210, dát Ctrl+V do účtu a všechno se samo rozhodí, ale to asi většina neví/nepochopí...

    EDERA
    EDERA --- ---
    KOC256: UniCredit bez zadání jména/názvu taky dál k platbě nepustí. Raiffka jo.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    EDERA:
    Tak jeden za všechny...
    Mám číslo účtu a vím, že tam mám poslat jisté množství peněz pod jistým VS. Proč na mě vyskočí toto?
    Jedná se o firemní účet, kde mám spousty transakcí jen jednorázových, nechci se dupat s nějakým adresářem!

    Proč vůbec někoho napadne do jasného UC vecpat takový mezikrok?!?!?!?!?

    NELDE
    NELDE --- ---
    U mBank mi spíše vadí, že neumí hledat podle čísla účtu
    KEMENTARI
    KEMENTARI --- ---
    TANTRAMAN: Mne vlastne vsechno fungovalo, ale nejak me proste zacali s.at. :)
    TLAMPAC
    TLAMPAC --- ---
    ADAMM: To je hodně racionalizující přístup. Jak panuje ve službách bank dost parita, tak mně jde vlastně hlavně o dobrý pocit. A ten z tohodle nemám. Více než všechny divoký změny v IB mi třeba vadila spolupráce mBank s Broker Consulting.
    VITI
    VITI --- ---
    EDERA: ja jednou za 1/4 musim do internetovyho unicreditu, takze mbank mam rad :-)
    EDERA
    EDERA --- ---
    MVEK: Asi to řeším jinak. Po přihlášení rovnou na "historie" v horní lince. Kreditku mám od jiné banky (a ocenila bych tam, kdyby mě to nějak upozornilo, že už mám splaceno, protože jsem blbá a podařilo se mi z běžného účtu poslat splátku dvakrát).

    KOC256: A co je "to všechno, do čeho nás nutí"? Fakt jsem nic zásadního ani nezaznamenala.
    MVEK
    MVEK --- ---
    EDERA: To jsi fakt nikdy po přihlášení na hlavní obrazovce s výběrem účtů a produktů neklikla/nenajela na běžný účet a neklikla tam na odkaz pro historii transakcí?
    Protože to jsem dělal často, až do loňského roku, kdy tam ten odkaz zmizel a musím kliknout nejprve na Účty, abych dostal téměř stejný výpis a tam už to jde.

    To a zmizení odkazu pro splacení kreditky z některé obrazovky jsou jediné dvě věci, které mě opravdu žerou, a přitom v novém IB nějaký rok byly. Jinak jsem si na něj zvykl, ale jsou tam asi věci, které by mě otravovaly dost, kdybych musel provádět mnoho plateb a trvalých plateb a často to měnit.


    A zatím jen dvě reklamace platby nebo výběru z bankomatu proběhly docela rychle a v pohodě.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam