VACA: uvedení funkčních akumulátorů na trhu dost zásadně poškodí ropné korporace a automobilky. Elektromobil je navíc z hlediska automobilové korporace problém, protože, pokud se úmyslně nepřiohne, není na něm v podstatě nic, co by se mohlo rozbít a vyžadovat pravidelnou údržbu. Není tajemství, že spousta automobilek v podstatě nedává koncovému dealerovi marži a nutí ho žít ze servisů. Já si vzpomínám na aféru kolem toho elektromobilu, co si samostatně vyvinula a začala vyrábět Deutsche Post. Pamatuju se v té souvislosti na výrok "Byli jsme v šoku, jak levně jde takové auto vyrobit". Takže se ani nedivím, že ty trakční baterky ještě nejsou.
Když vezmeš v potaz, jak neskutečně složitý a neefektivní je spalovací motor, je jasné, že po zavedení efektivních trakčních akumulátorů na trhy tu někdo přijde o hodně peněz, co nainvestoval do vývoje spalovacích motorů. Elektromotor je totální zabiják spalovače naprosto ve všech parametrech - pokud ho připojíš na tu správnou baterku.