KULA: kup si cabrio, to te bude bavit, i kdyz to nebude nijak jinak zajimavy auto.
BOBASH: no fakt netusim kolik lidi si koupi phev (Private buyers, ne fleety, tak jako ty fabie) a nikdy ho nenabije, ale mozny je asi vsecko. 50-100 km je denni najezd, kam se vejde tak 80 procent lidi, co jezdi v evrope autem? Plus mas k tomu parkovani u nabijecek (zatim), kde ten kabel zacvaknes a neresis nic dalsiho, jdes si nakoupit etc.
Elektrina vypousti emise “jinde” a neprodukuje lokalni ve mestech, nikde nic jineho netvrdim, ne? Vybrat si zda tvoje elektrika je z vodni nebo jiny elektrarny jde hodne omezene, ale existuji ruzny tarify na “ekoproud”, takze muzes mit ulitbu dusicce, ze mas ekologictejsi jezdeni.
Proc bych si mel koupit treba kdyz hodne jezdim po dalnici maly auto ala fabii, ktery tam bude hrozny? A kdyz chci jezdit mesto i dalnici, tak si koupim radsi auto, ktery bude dobry v obojim, nez tu fabii, i kdyz bude drazsi a mit v sobe baterky.
To, ze je regulace co2 limitama idiotska souhlasim, kdyz te co2 nezabije, ale dieselova rakovina spis jo a ta se v podstate neresi. Zajimavejsi mi prisly nemecky emisni plakety a omezovani vjezdu, kde i starej benzin byl ve meste vitanejsi jez novejsi naftak, to melo hlavu a patu.
Pomerne slusne ma na novy regule pripravenou nabidku toyota, chapu, ze u VW z toho budou mit horsi naladu, ale uprimne, VW obecne vyrabelo spis podprumerny motory a techniku, takze se neni moc cemu divit. :-)