BOBASH: Mam Model 3 LR, tvrdi ze ma dojezd nejakych 480km. Pred tyden jsem jel 800km Praha-Zürich, a tedy v tom orkanu a zime to bylo dost o drzku. 130kmh na autobahnu a 300km dojezd. Nedokazu si predstavit existovat v aute ktere by melo teoreticky dojezd treba jen 300km.
V lete to bylo lepsi, tam jsem si mohl dovolit i vetsi blbnuti.
Za rok co jsem najezdil 24000 km, tak superchargery po Evrope supr. Dve vyhrady = Aichstetten mel dlouho jenom 2 stojany kompatibilni s Modelem 3, a jednou jsem tam 25 minut cekal na uvolneni stojanu. Jindy jsem zas poprosil typka s Modelem S aby preparkoval vedle (vubec nevedel ze blokuje jeden ze 2 stojanu na M3).
Ellwangen ma zas nejakou blbou trafostanici a porad se tam nabiji kolem 50kW, v lete kdyz bylo horko to bylo docela tristni. Ted v zime to sice slo 90kW, ale zas tam bylo hodne aut, takze se to delilo.
Tesla superchargery jsou neskutecne bozi v porovnani s ostatnima sitemi, ze kdyz nekam prijedu v jednu noci tak proste zastrcim kabel a muzu jit drimat, vse probiha samo. Nemusim se nikam autentikovat, spoustet nabijeni, vytahovat chipy, karticky atd. Proste mi to samo stahne z karty.