DZODZO: To, že sektáři investujou do Tesly jak šílený nemá nic společnýho s tím, o čem mluvím, což je poměrně prostý fakt, že Tesla cca koncem letošního a v průběhu příštího roku přijde o svoji dosavadní dominanci na trhu, kde byla do příchodu Hyundaie Kona a Kia e-Niro jedinou automobilkou, která nabízela elektrický auta s dojezdem víc než 400 km.
Škoda Enyaq je toho typickej příklad, protože je to auto plně parametrama srovnatelný s Modelem Y, ale vyrobený skutečnou automobilkou a tudíž nabízející spoustu věcí, který lidi od aut chtějí a Tesla je nemá. Od spousty praktickejch záležitostí po třeba to, že to má normální palubku a ne tablet někde uprostřed, normální ovládací prvky jako auto a tak podobně.
A nepředstaví se v roce 2022, ale v úterý. A do prodeje jde ještě letos.
V průběhu cca roku odteď představí elektromobily plně konkurenceschopný Tesle ještě asi pět dalších automobilek (Ford, BMW, tuším Mercedes přijde s něčím co má rozumný dojezd, Audi, VW nepočítám protože to jsou stejný auta jako Škodovka, Peugeot/Citroen atd).
Doteď si Teslu kupovali i lidi, kterým její "antiautomobilní" přístup nesedí, prostě proto, že neměli jinou možnost. Teď už si jí budou kupovat jen lidi, kterým to vyhovuje.